Tere
Soov muretseda endale SAAB. Silma on jäänud just 900 ja 9-3. Mäletan, et lugesin siit kunagi, nagu oleks 900-l ebatäpne käiguvahetus. Kas tegemist on tüüpveaga, mis 9-3-l juba kõrvaldatud? Ning kui vastupidav on SAABi turbo? Arusaadav, et kõik sõltub, kuidas omanik sellega ümber käib, aga kuidas ostmisel kontrollida?
Ning lõpuks, kas keegi teab, oskab kommenteerida midagi järgmiste sõidukite kohta:
http://auto.motors24.ee/vehicles/387232 ... =price.ASC
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1388084
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=717702
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1336632
ning paraku on silma jäänud ka selline isend. Koheseks väljaostmiseks ei ole küll võimalust, kuid antud autoaed pakkus ka järelmaksuvõimalust(jah, ma olen lugenud antud ettevõtte kohta, kuid lisaks negatiivsetele kogemustele on ju ka positiivseid ). Ehk siis:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1310030
Mõistvale suhtumisele ja kannatlikkusele lootma jäädes
K.
SAAB 9-3 vs 900
No viimane on mitsu turboga AERO, mis tähendab vastupidavamat turbot ning paremat sisu- soovitaks sellist kooslust, kui saabi pisik küljes. Üldiselt 900 ja 9-3 vahe on selline nii ja naa. 9-3 on veidi turvalisem ja roostetab vähem. 900 on juba veidi vanem ning mõne varuosa saadavusega võib aegajalt probleeme tekkida.
Võimsust pole kunagi piisavalt
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Nagu iga auto puhul, ostueelne kontroll pädevas töökojas ja pole peale autoostu vaja pisaraid valada. Tallinnas on kontrolliks paremad võimalused kui Tartus aga ise kaaluks seda viimast. Kunagi sai seda põgusalt vaadatud, midagi silma ei kriipinud ja tundus igati ok. 9-3 on valja arendatud 900-st tehti vist 1000 erinevat uuendust ja vigadeparandust. Aero on varustuselt ja mineku poolest parim, endal ehk kunagi ka lihtsam müüa.
Edu otsinguil!
Edu otsinguil!
Loe sissejuhatuseks: http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2011 ... derID=2384
Edu auto valimisel. Korras vana 9-3 on hea ja ilus auto.
Edu auto valimisel. Korras vana 9-3 on hea ja ilus auto.
SAAB on tegusõna!
Ma pidasin 900 NG-d 13 aastat. Käiguvahetuse osas küll mingeid muresid ei olnud.
Kui see viimane aero oleks juba veebruaris müügil olnud, siis väga võimalik, et poleks ma pidanud Rootsist tooma minema oma praegust autot. Kenad veljed! Ei saa aru, mis seal täpselt hiršitud on, aga vahet pole. Aero on ka originaalis väga mõnus. Kogen seda iga päev:thumb:
edit @turbo: mitte kordagi. NG mootoril ei ole ketid tüüpviga. Mootoriga ei olnud üldse mingeid probleeme kogu selle aja jooksul (peale väikese õlilekke läbi jagaja simmeri. See viimane on rohkem iluviga. Juurde valama selle pärast ei pea.)
Kui see viimane aero oleks juba veebruaris müügil olnud, siis väga võimalik, et poleks ma pidanud Rootsist tooma minema oma praegust autot. Kenad veljed! Ei saa aru, mis seal täpselt hiršitud on, aga vahet pole. Aero on ka originaalis väga mõnus. Kogen seda iga päev:thumb:
edit @turbo: mitte kordagi. NG mootoril ei ole ketid tüüpviga. Mootoriga ei olnud üldse mingeid probleeme kogu selle aja jooksul (peale väikese õlilekke läbi jagaja simmeri. See viimane on rohkem iluviga. Juurde valama selle pärast ei pea.)
Mitu korda ketti vahetama pidid?
head küsimused . Keti vahetust ei saa päris üheselt võtta. See et mõnel autol on 200 000 km peal kaks korda kette vahetatud ei tähenda, et sama asi võiks sinul juhtuda.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Isiklikult mulle sümpatiseerivad kaks viimast (niivõrd kui automaadid üldse mulle sümpatiseerivad, pigem valiks mauaal-aero, aga see maitse asi) - aga sul ka üks diisel seal valikus? Oled sa üldse endale selgeks teinud kumba sa siis tahad - raketti või ökot? Autoaia järelmaksu koha pealt..intress on meeletu (proovi võimalik suur sissemaks teha, aga nii et esmasteks autokulutusteks ka varu jääb - karteri tuulutus jne asjad saaks vahetatud/üle vaadatud), mu oma 9-5gi nii ostetud häda sunnil aga saabi ostu ei kahetse küll, sõidumõnu on kordades seda hinda väärt.
Kogenud Aeronaut.
Vabandust. See diisel sai valikusse näpuvea tõttu. Pidasin silmas hoopis ühte Tallinnas müügis olevat turbokat, millel hea hind, aga ei tea seisukorrast midagi: http://www.auto24.ee/used/1411542
Ahjaa. Seal eelpool toodud valikus on ka üks Aero, millel veluursisu(viimane on kahjuks midagi sellist, mis minu arust SAAB`ile eriti ei sobi, eks maitse asi...). Kahjuks taas automaatkastiga. Kas sellise mootoriga koosluses sööb automaat kiirendusomadused-sõidurõõmu ära?
Ahjaa. Seal eelpool toodud valikus on ka üks Aero, millel veluursisu(viimane on kahjuks midagi sellist, mis minu arust SAAB`ile eriti ei sobi, eks maitse asi...). Kahjuks taas automaatkastiga. Kas sellise mootoriga koosluses sööb automaat kiirendusomadused-sõidurõõmu ära?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7638
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui kett hakkab häält tegema kas siis kui kasutada mineraalõli kaob see hääl ära? Mineraal peaks paksem õli olema? On nii võimalik vigasi varjata? Turbole ka vist ei mõju hästi mineraalõli.
Oh, taevas ja põrgu!!, kust küll sa kõik sellised mõtted võtad?
See täpselt sealtsamast teemast, et kas brünetid sobivad paremini koristajaks ja suuremate tissidega naised on paremad voodis?
Vaata, turbo, ei mitte siia, aga see suur et, õli paksus ehk viskoosus ei sõltu sellest , millest see õli on valmistatud ja see et kett häält teeb ei ole kah kohe selline viga, et elu lõpp ja mootori surm.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Käisin proovisin selle viimase ära. Minu 220kw automaat väikese softi uuendusega sellist tunnet ei paku kui see Aero.
Hirschi jäme toru ilutses põhja all, kast toimetas ilusti, 60ka sõites gaas põhja lükates hakkasid rehvid kurja moodi vilisema kui boost taha tuli. Tõmme oli tõsiselt hea...
Mis silma ja kõrva jäi:
Parempoolse stange nurk kriibitud, udutuli laht
Salongis raadio peal olev topsihoidja katki
Kunde poolse istme nuppude paneel lahti
Kliima külma ei puhunud
Sillas mõned kolksud
Käsipidur roostes
Juhi turvavöö ei tahtnud ennast sisse sullida(tavaline 9-3 puhul)
Pärast kiirendamist mootor pisut puterdas, ilmselt gaasiklapp tahab puhastamist
Hooldusraamat ilus korrektne, Hirschi passi esimese hooga ei leidnud kuid teh passis modifikatsioonid kirjas
Ostueelne kontroll ma mina võtaks küll selle ära. Hind ka sulas kohapeal.
Hirschi jäme toru ilutses põhja all, kast toimetas ilusti, 60ka sõites gaas põhja lükates hakkasid rehvid kurja moodi vilisema kui boost taha tuli. Tõmme oli tõsiselt hea...
Mis silma ja kõrva jäi:
Parempoolse stange nurk kriibitud, udutuli laht
Salongis raadio peal olev topsihoidja katki
Kunde poolse istme nuppude paneel lahti
Kliima külma ei puhunud
Sillas mõned kolksud
Käsipidur roostes
Juhi turvavöö ei tahtnud ennast sisse sullida(tavaline 9-3 puhul)
Pärast kiirendamist mootor pisut puterdas, ilmselt gaasiklapp tahab puhastamist
Hooldusraamat ilus korrektne, Hirschi passi esimese hooga ei leidnud kuid teh passis modifikatsioonid kirjas
Ostueelne kontroll ma mina võtaks küll selle ära. Hind ka sulas kohapeal.
Nujaaaa.....autode proovimist sai alustatud valest otsast:) Lühidalt- sai Unos ära käidud ja ....sain ilmselgelt aeropisiku. Seega, kas keegi oskab soovitada Tartus asjalikku töökoda, kuhu võiks tuleva nädala alguses auto kontrolli viia?
-
- Postitusi: 333
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Ega peale Carringu ei teagi Tartus midagi soovitada, kus põhjalikumat kontrolli teha.
Muuseas, kui kliima ei jahuta, siis range soovitus on enne ostu agensi kontroll/täitmine teha, sest kui ka siis külma puhuma ei hakka, on võimalikud kulud juba palju suuremad ja/või viga ka raskem leida.
Muuseas, kui kliima ei jahuta, siis range soovitus on enne ostu agensi kontroll/täitmine teha, sest kui ka siis külma puhuma ei hakka, on võimalikud kulud juba palju suuremad ja/või viga ka raskem leida.
Selline küsimus veel. Mille poolest üldse erineb 9-3 Aero Hirch tavalisest Aerost? Kilovatte on ju samapalju.... Ometi saan ma jutust aru, et Hirch peaks olema äkilisem. Eile õhtu otsa ja veel osake ööst takkajärgi sai mööda erinevaid foorumeid tuhlatud. Homme lähen südame rahustuseks vaatama üht nö tavalist 9-3 Aerot. Kui keeruline on näiteks tavalisele Aerole saada tuuningsoftiga kilovatte juurde? Leidsin sellise teema: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=13586
Minusugusele võhikule jääb mulje, et see on justkui imelihtne. Aga kuidas tegelikult? Vabandan kui liiga palju rumalaid küsimusi, lihtsalt....turbosõltuvus, mis mind, kui elu aeg vabalthingavaid masinaid omanud inimest eile tabas....see on lihtsalt
Minusugusele võhikule jääb mulje, et see on justkui imelihtne. Aga kuidas tegelikult? Vabandan kui liiga palju rumalaid küsimusi, lihtsalt....turbosõltuvus, mis mind, kui elu aeg vabalthingavaid masinaid omanud inimest eile tabas....see on lihtsalt
Just nii vähe keeruline ongi, nagu seal CR teemas seletatudKui keeruline on näiteks tavalisele Aerole saada tuuningsoftiga kilovatte juurde? Leidsin sellise teema: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=13586
Minusugusele võhikule jääb mulje, et see on justkui imelihtne. Aga kuidas tegelikult?
Aero puhul teeb asja lihtamaks/vastupidavamaks just parem turbo.
Võibolla seni üks rumalaim küsimus, aga kas iga 9-3, millel 151 kW, on ikka Aero ja Mitsu turbo? Pean silmas konkreetset masinat: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=717702
Aero on varustustase, mille koosseisus on alati Mitsu turboga ja kõige kangema kW-numbriga mootor (kui Viggen-it mitte arvestada), standardist suuremad pidurid, madalam-jäigem vedrustus ja NAHKsisu.kas iga 9-3, millel 151 kW, on ikka Aero ja Mitsu turbo? ...
Konkreetne auto ei ole Aero vaid on SE. SE veermiku kohta ma ei tea, võimalik, et see on sama, mis Aerol.
02 aasta Aerode sisu võid vaadata näiteks sellest teemast. (Viimane pilt on seal hoopis NG-st aga istmed on õiged.)
Never say never. Mõtlesin, et olen "Saabihaigusest" ravitav, aga võta näpust. Kuigi päris mitu inimest soovitasid eelpoolmainitud Aero Hirch Perfomance`ist kaarega mööda käia ja kiirusevajaduse rahuldamiseks ise hakata tasapisi mõne tagasihoidlikuma 151kWse mootoriga Saabi võimsust tõstma, siis... no mõne auto puhul on lihtsalt nii, et istud sisse ja tunned, et...kõigist tema vigadest hoolimata on see just SEE. Ehk...olen kahevahel. Kas minna seda teed, et kaubelda Hirchi poolt tuunitud masina hinda niipalju alla, et remondieelarvega päris makarone ei peaks hakkama sööma või muretseda üks korralikum ja odavam isend ning putitada seda. Dilemma.....
Kõige huvitavam on üldse see, et miks just SAAB. Müstika:freak:
Kõige huvitavam on üldse see, et miks just SAAB. Müstika:freak:
Summuti sukk vaja vahetada, õõtshoova puksid, roolilatt(seega ka otsad), parempoolne seisupidur. Põleb mootorituli(diagnosti enam ei läinud), õlileke mootorist(ei tea täpselt kuskohast, müüja väitel kuskilt nukkvõlli tihendi juurest), kliima ei tööta, kuigi surve sees. Midagi oli veel tooteklapiga..täpselt enam ei mäleta. Ahjaa. Rooli on ühele poole raske keerata ja võbeleb üsna kõvasti, aga see võibki olla roolilatist. Peale kiirendamist mootor puterdab. No ja igasugused filtrid vaja vahetada. Ilmselt ei ole midagi hullu, aga minu jaoks jäi hind kokkuvõttes kahjuks liiga kalliks. Kiire on see kurjam küll....