Tere,
Hirmsasti tunnen huvi antud masina vastu. Oskab keegi öelda, kas selliseid veel eestis ringi vurab ja kuidas selle mudeli varuosadega lood on? Turbo x omadega pidi paras peavalu olema. Kas alloleval lingil oleva auto kohta oskate midagi "peale vaadates" öelda?
Tänud ette!
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1425633
2008 a 9-3 aero xwd
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: K Juun 26, 2013 22:04
- Asukoht:
- Auto:
Kohe-kohe tuleb VM-s üks selline kasutatuna müüki. Käsikastigam mitte automaat. Kui probleeme täna veel on, siis vbl ainult keredetailidega.
Sõita on Aeroga nats mugavam, kui Turbo X-ga.
Timo
Sõita on Aeroga nats mugavam, kui Turbo X-ga.
Timo
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Juppide pärast küll ei tasu muretseda, uute juppidega pole probleeme, kasutatud XWD käigukasti-silla juppe muidugi ei leia ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Auto ainuke suur miinus on suur kütusekulu, mul 50:50 keskmine kuskil 13L/100km. Sõita on väga mõnus, eriti talvel![Headbang :head:](./images/smilies/headbang.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Auto ainuke suur miinus on suur kütusekulu, mul 50:50 keskmine kuskil 13L/100km. Sõita on väga mõnus, eriti talvel
![Headbang :head:](./images/smilies/headbang.gif)
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: K Juun 26, 2013 22:04
- Asukoht:
- Auto:
õige, autmaatkasti korpus onTURBO X-l tõepoolest tugevdatud. eLSD on AERO lisavarustuses, mitte standardis.
UuenaEestist müüdud AEROdele sai minu mäletamist mööda eLSD kõigile peale.
Timo
UuenaEestist müüdud AEROdele sai minu mäletamist mööda eLSD kõigile peale.
Timo
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
The gearbox in the Turbo X is strengthened and will have the torque limitation removed in first and second gear, which the XWD Aero will miss out on (for 2008 at least – no indications yet for 09 onwards). This will give you much more grunt early on and explains the improved 0-100 km/h time.
Allikas:
http://www.trollhattansaab.net/archives ... o-xwd.html
Ei tea muidugi kuidas asjad tegelikult on![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Allikas:
http://www.trollhattansaab.net/archives ... o-xwd.html
Ei tea muidugi kuidas asjad tegelikult on
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
kust pärineb info, et aut käigukast on Turbo-X mudelil tugevdatud?
Jutuks hea küll ...
eks mine küsi esindusest "tugevdatud" AF40 spessial käigukasti turbo-x le. Siin on paljudel EPC olemas. vaadake sealt. 2,8 mootorile on kaks varianti aut kasti: kas esiveolisele või neliveolisele.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
The gearbox in the Turbo X is strengthened and will have the torque limitation removed in first and second gear, which the XWD Aero will miss out on (for 2008 at least – no indications yet for 09 onwards). This will give you much more grunt early on and explains the improved 0-100 km/h time.
Allikas:
http://www.trollhattansaab.net/archives ... o-xwd.html
Ei tea muidugi kuidas asjad tegelikult on
kust pärineb info, et aut käigukast on Turbo-X mudelil tugevdatud?