Autod, mille puhul ettevaatlik olla.

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2202
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#26


Enamuse meie masinatest saab ju ka siia lisada:) ja uutest 9-5st rääkides on Kaidol lausa oopeli logar juba kasutusel:)

Kahju, Sa rikkusid mul ilusa päeva ära;)
Vabandused:)
Kui lohutab, siis mu 9-7-l on ka chevy juppe külge poogitud:)
tauber
Postitusi: 202
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#27

Eks me kõik soovi osta kasutatud autot väikese läbisõidu,avariivaba ning korrapärse margiesinduse hooldusajalooga.Loomulikult ei tohi tegemist olla taksoga ja loomulikult ei tohi autol olla mõlgikesi ega värvikahjustusi.Soovitavalt võiks autol olla eelnevalt vaid üks omanik(eriti soovitavalt pensionär või naisterahvas).
Teisissõnu ,peame leidma turult kasuatatud auto,mis vastaks enam-vähem uue sõiduki kriteeriumitele,sealjuures hind loomulikult peab olema ikka kasutatud autole kohane.

Myke
Postitusi: 713
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#28

Üks huvitav diisel müügis kontrollides tausta selgus:
Kindlustus hüvitas sõiduki turuväärtuse, st sõiduki taastamist ei peetud otstarbekaks.

Tasub ka selliste puhul tähelepanelik olla.

Abiks ikkka : http://www.auto24.ee/ostuabi/
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#29

Ma ise sõidan suurima heameelega juba 9 aastat sellise autoga, millel troll oli nina viltu pähe vedanud ja mida kindlustus ei pidanud otstarbekaks taastada.JA MIS SIIS?!

Tagusin kuvaldaga nina peas otseks ja asendasin katkised tükid tervete vastu ja auto ei ole mitte millegi poolest kehvem, kui enne taastamiskõlbmatuks teinud avariid.Kes selle jutu peale mingit metallimuutuste, vms teooriat hakkab tõukama- need lihtsalt ei tea, mida nad räägivad.

Ma olen kümneid kordi käinud abiks autot ostmas ja vähemalt 70% autodest on värvimise-remondi jälgedaga.Ja mis siis.Ja mis siis.Kui töö on hästi tehtud on keik korras.Kui halvasti, siis tuleb edasi kõndida.

:drive:
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#30

Ma ise sõidan suurima heameelega juba 9 aastat sellise autoga, millel troll oli nina viltu pähe vedanud ja mida kindlustus ei pidanud otstarbekaks taastada.JA MIS SIIS?!

Tagusin kuvaldaga nina peas otseks ja asendasin katkised tükid tervete vastu ja auto ei ole mitte millegi poolest kehvem, kui enne taastamiskõlbmatuks teinud avariid.Kes selle jutu peale mingit metallimuutuste, vms teooriat hakkab tõukama- need lihtsalt ei tea, mida nad räägivad.

Ma olen kümneid kordi käinud abiks autot ostmas ja vähemalt 70% autodest on värvimise-remondi jälgedaga.Ja mis siis.Ja mis siis.Kui töö on hästi tehtud on keik korras.Kui halvasti, siis tuleb edasi kõndida.

:drive:

kui sa nii juba räägid siis...võta vasktraat ja vääna seda kuskile poole ja vääna siis tagasi. Läks pehmemaks see väänatud koht eks? Ega see väändund metall ei ole päris sama enam kui sirgeks teha...
Ehk siis see teema on siin ikkagi et hoiatada inimesi, et nad oleks tähelepanelikumad - laksutand autoga tuleb seda kindlasti olla. Keegi ei ütle, et ära nüüd osta.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7623
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#31

kui sa nii juba räägid siis...võta vasktraat ja vääna seda kuskile poole ja vääna siis tagasi. Läks pehmemaks see väänatud koht eks?

Vase puhul läheb see koht kõvemaks, et sa teaks; nii et ära palun too näiteid, asjadest millest sa midagi ei tea. :P
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#32

kui sa nii juba räägid siis...võta vasktraat ja vääna seda kuskile poole ja vääna siis tagasi. Läks pehmemaks see väänatud koht eks?

Vase puhul läheb see koht kõvemaks, et sa teaks; nii et ära palun too näiteid, asjadest millest sa midagi ei tea. :P

oih...mulle meenus lihtsalt lapsepõlvest et kui väänata siis lõpuks läheb katki :D aga mõte jääb samaks...
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#33

Kui ma selle eelmise jutu kirjutasin, siis ma mainisin teadlikult selle metalliteooria ära, kuna olen varemgi neid teoreetikuid lugenud.

Kuule , richard.Ma ju ütlesin enne, et ärge neelake seda metallikonksu alla- te ei tea millest te räägite.Mul siiski nii paljukest seda arunatukest on, et sellest aru saada, et kui ma võtan plekitahvli ja selle kokku käkerdan, nagu paberi ja siis sirgeks tagasi, siis ta ei ole enam sama tugevusega Auto puhul lõigatakse see käkerdatud koht välja ja pannnakse uus.Kui lonžeron on näiteks kaugemalt ka veidi kõver, siis see kerge väändumine ei ole nii tähtis, et selle sirgestamisel mingit metalli väsimise lugusid rääkida.Olen nõus, et mingit täppisriistad siiski tuvastaksid mingit pisiprotsendid tugevuse kõikumisi.Aga olles 20 aastat pidevalt kokku puutunud autodega kõhu alt ja pealt (just nimelt neid lammutades ja taastades pärast avariisid), siis mina ei ole veel oma silmaga näinud sellist asja, et eelneva avarii tagajärjed oleksid hilisemate raskendajad.Jutt käib sellest, kui asjad on ikka korralikult külge pandud.Seda olen küll näinud, kui kinnineeditud nina auto küljest lahti tuleb.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7623
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#34

,..... ja ega need tänapäeva tehastes tehtud asjad kah eriti ei hiilga oma detailide keevituse ja tugevuse varuga. ( kõigega niikuinii ei saa arvestada, ka isegi rallimasinate puhul)
Ma nägin mõned aastad tagasi seda craislerit ( oli vist) millega Seger vändra ristis 3 või 4 noormeest surnuks sõitis, siis see craisler oli just keevituskohtadest lahti tulnud....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#35

no s*tta selle metalliga, ettevaatlik tuleks igaljuhul olla, et muid vigu kuskilt välja ei tuleks (turvavarustus jm...) mis jaurate nüüd.
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#36

Minuarvates on sellel teemal üsna täpne ja hea pealkiri. Keegi ei keela ju midagi osta ega taastatud autoga sõita! Lihtsalt, kui tegemist on taastatud autoga, on ju igati põhjendatud olla ettevaatlik ja vastav info on kasulik.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#37

Ma ise sõidan suurima heameelega juba 9 aastat sellise autoga, millel troll oli nina viltu pähe vedanud ja mida kindlustus ei pidanud otstarbekaks taastada.JA MIS SIIS?!

Tagusin kuvaldaga nina peas otseks ja asendasin katkised tükid tervete vastu ja auto ei ole mitte millegi poolest kehvem, kui enne taastamiskõlbmatuks teinud avariid.Kes selle jutu peale mingit metallimuutuste, vms teooriat hakkab tõukama- need lihtsalt ei tea, mida nad räägivad.

Ma olen kümneid kordi käinud abiks autot ostmas ja vähemalt 70% autodest on värvimise-remondi jälgedaga.Ja mis siis.Ja mis siis.Kui töö on hästi tehtud on keik korras.Kui halvasti, siis tuleb edasi kõndida.

:drive:


kui sa nii juba räägid siis...võta vasktraat ja vääna seda kuskile poole ja vääna siis tagasi. Läks pehmemaks see väänatud koht eks? Ega see väändund metall ei ole päris sama enam kui sirgeks teha...
Ehk siis see teema on siin ikkagi et hoiatada inimesi, et nad oleks tähelepanelikumad - laksutand autoga tuleb seda kindlasti olla. Keegi ei ütle, et ära nüüd osta.

Ära unusta, et mitte ainult sirgeks teevad, tavaliselt keevitustööd ka juures on. Võib ka nii taastada, et tuleb kõvem kui tehasest uus veeres välja :) nii oli mul üle kümne aasta t tagasi ühe tonnisega. Ostsime juba oli näha et esiosaga oli midagi tehtud, siis mina tegin väikse paugu, nii et tuled kõik terved jäid, aga pikk CC tonnise esistande oli vasakult esitulega peaaegu sama tasandil. Tõmmati ilusti välja ja paari aastapäras vasakult esiotsa e. sama koht mis juba mittu korda kannatada sai, sõitis sisse Opel Omega. Tonnisel sai kannatada esitiib natukene, suunatuli ja esituli, lappitud koht mis võttis kogu löögi ei liikunud kuhugi ära. Kuna auto oli ka suht vana ja tagant rooste tegi palju kurja juba, mu remont piirdus ainult suunatulega ja uuema tonnise otsinguga. Omega vigastused olid palju suuremad, stange, kapott, parempoolsed tuled ja radikat.

Kõik sõltub kuidas on remonditud autot! Üle 90% müügis olevaid kasutatud autodest on osalenud avariides, teine küsimus kui suures!
__In Boost We Trust__
Herki
Postitusi: 86
Liitunud: K Juul 11, 2012 22:39
Asukoht:
Auto:

#38

Tõsi on ka see, et kohati kantakse masinad kaunis kergekäeliselt maha. Mul oli üks subaru, millel oli taguotsa laks olnud ja maha kantud. Reaalselt vajasid vahetust tagastange, luuk ja tagapaneeli oli vaja veidi sirutada. Seega ei olnud tegelikult midagi suurt, aga susserdamise(esindusest uute pulkade hinnapakkumised jne) tulemusena kanti maha.
Aga loomulikult tasub sellise märkega masina puhul olla ettevaatlik. Võib olla nii ja naa.
Ilmne on ka see, et voltide ja defektidega metall ei ole sama tugev, kui terve detail. Tee kasvõi harjavarrele väike mõlk sisse ja vääna veidi ning murdunud ta ongi. Terve varre puhul kannatab see õhuke metalltoru päris kõva väänamist.

Herki


Herki
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#39

Kõik õige, saab tugevamaks teha, kui tehases. Tehaksegi ja olen ka ise teinud... Kuid tehases on auto kere siiski suht täpselt projekteeritud nii, et järgi hakkaks andma kindlatest kohtadest ja kindlas järjekorras löögienergia neelamise eesmärgil.
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#40

Siin toimuv jahumine on ikka üsna kummaline vaatepilt. Hiinlaste autod näevad välja nagu iga teine aga ikkagi te ei osta neid ja põhjuseks on turvalisus! Samas tekib küsimus et miks te kiidate takka utsitate teis ostma autosid mis on moondunud ja seeläbi ei vasta enam tehase konstrueeritud turvalisesle? Eelkõneleja tõi selgelt ära, see et ta kannatada saanud kohast saab peale parandust tugevamaks ei tähenda et ta parem on! Auto on ehitatud turvalisuse poolelt täpselt katsetuste tulemusena, iga koht on täpselt nii tugev kui ta on kindla eesmärgiga ning kui teha närgim koht tugevamaks kui senine nõrkuselt teine siis on tulemus ettearvamatu Ning võib see 1 koha tugevam olek kui tehas ette on näinud, saada autos olijale või ka jalakäiale surmavaks. Auto on ehitatud nii et iga sektsioon neelab teatud hulga energiat, kui kõige esimene detail ei neela ettenähtud hulgal energiat siis saab iga järgnev sektsioon ka suurema koormuse kui tehas ett on näinud. Tulemuseks on see et viimane sektsioon mis peaks kaitsema autos olijat, saab sellise koormuse millele ta ei ole konstrueeritud vastu pidama. Tulemuseks ongi "tugevam" auto mis tapab autos olija! Aga eks igaüks on oma saatuse sepp ja oma õnne valaja, nagu kõlas "Viimses reliikvias". Olen alati olnud seisukohal et kui teil on huvi siis tehke ise aga palun ärge propageerige seda teistele!

Kahjuks jah meil lähtutakse auto maha kandmisel parandamise kulukusest, mitte sellest kui ohtlik on olnud avarii auto konstruktsioonile. Aga eks kõik ole raha peal väljas ning inimelu on selles valdkonnas teisejärguline!
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Myke
Postitusi: 713
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#41

Siin toimuv jahumine on ikka üsna kummaline vaatepilt. Hiinlaste autod näevad välja nagu iga teine aga ikkagi te ei osta neid ja põhjuseks on turvalisus! Samas tekib küsimus et miks te kiidate takka utsitate teis ostma autosid mis on moondunud ja seeläbi ei vasta enam tehase konstrueeritud turvalisesle? Eelkõneleja tõi selgelt ära, see et ta kannatada saanud kohast saab peale parandust tugevamaks ei tähenda et ta parem on! Auto on ehitatud turvalisuse poolelt täpselt katsetuste tulemusena, iga koht on täpselt nii tugev kui ta on kindla eesmärgiga ning kui teha närgim koht tugevamaks kui senine nõrkuselt teine siis on tulemus ettearvamatu Ning võib see 1 koha tugevam olek kui tehas ette on näinud, saada autos olijale või ka jalakäiale surmavaks. Auto on ehitatud nii et iga sektsioon neelab teatud hulga energiat, kui kõige esimene detail ei neela ettenähtud hulgal energiat siis saab iga järgnev sektsioon ka suurema koormuse kui tehas ett on näinud. Tulemuseks on see et viimane sektsioon mis peaks kaitsema autos olijat, saab sellise koormuse millele ta ei ole konstrueeritud vastu pidama. Tulemuseks ongi "tugevam" auto mis tapab autos olija! Aga eks igaüks on oma saatuse sepp ja oma õnne valaja, nagu kõlas "Viimses reliikvias". Olen alati olnud seisukohal et kui teil on huvi siis tehke ise aga palun ärge propageerige seda teistele!

Kahjuks jah meil lähtutakse auto maha kandmisel parandamise kulukusest, mitte sellest kui ohtlik on olnud avarii auto konstruktsioonile. Aga eks kõik ole raha peal väljas ning inimelu on selles valdkonnas teisejärguline!

Üle pika aja kuuleb midagi mõistilkku respect :headbang:
Ps minulgi samad mõtted ja kogemused.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#42

Siin toimuv jahumine on ikka üsna kummaline vaatepilt. Hiinlaste autod näevad välja nagu iga teine aga ikkagi te ei osta neid ja põhjuseks on turvalisus! Samas tekib küsimus et miks te kiidate takka utsitate teis ostma autosid mis on moondunud ja seeläbi ei vasta enam tehase konstrueeritud turvalisesle? Eelkõneleja tõi selgelt ära, see et ta kannatada saanud kohast saab peale parandust tugevamaks ei tähenda et ta parem on! Auto on ehitatud turvalisuse poolelt täpselt katsetuste tulemusena, iga koht on täpselt nii tugev kui ta on kindla eesmärgiga ning kui teha närgim koht tugevamaks kui senine nõrkuselt teine siis on tulemus ettearvamatu Ning võib see 1 koha tugevam olek kui tehas ette on näinud, saada autos olijale või ka jalakäiale surmavaks. Auto on ehitatud nii et iga sektsioon neelab teatud hulga energiat, kui kõige esimene detail ei neela ettenähtud hulgal energiat siis saab iga järgnev sektsioon ka suurema koormuse kui tehas ett on näinud. Tulemuseks on see et viimane sektsioon mis peaks kaitsema autos olijat, saab sellise koormuse millele ta ei ole konstrueeritud vastu pidama. Tulemuseks ongi "tugevam" auto mis tapab autos olija! Aga eks igaüks on oma saatuse sepp ja oma õnne valaja, nagu kõlas "Viimses reliikvias". Olen alati olnud seisukohal et kui teil on huvi siis tehke ise aga palun ärge propageerige seda teistele!

Kahjuks jah meil lähtutakse auto maha kandmisel parandamise kulukusest, mitte sellest kui ohtlik on olnud avarii auto konstruktsioonile. Aga eks kõik ole raha peal väljas ning inimelu on selles valdkonnas teisejärguline!

Üle pika aja kuuleb midagi mõistilkku respect :headbang:
Ps minulgi samad mõtted ja kogemused.

Enamuses omanik ise ei taha peale avariid autot, nii võttabki seda kindlustus ja müüb edasi. Vigastused ei peagi olema nii suured, et auto mahakanada, aga see on nats teine teema.

Enamusel meist on ostenud kasutatud autot ja kindlasti üle 90% neist on läbinud mingisuguse avarii! Hea oleks teada kogu auto taust, aga see on peaaegu võimatu.

Tugevamaks kui tehasest tegemine on kahjulik ainult teistele, mitte see kes on selle auto sees!

On ka selliseid autosi mis ei oleks nagu võimalik taastada, aga neid lapitakse 2-3 autost kokku, sellest jah peab suure kaarega mööda minna. Selliseid kuulutuse linke jah peab näitama teistele. Ja keritud odomeetriga on veel kahtlasemad, sest ei tea kunagi mida sealt oodata.
__In Boost We Trust__
9-5LPT
Postitusi: 1241
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#43

Ja keritud odomeetriga on veel kahtlasemad, sest ei tea kunagi mida sealt oodata.

No see odomeetri näit pole ju reaalselt nii tähtis, vii auto kuskile kontrolli ja kui kõik on korras siis mida see loeb? Kõik oleneb pigem sellest kuidas autot hooldatud on eelnevalt - mu sõbra 2003 aasta 5 seeria BMW-l on 414000 ees ja seest ja väljast ilmselt paremas korras kui enamus müügilolevatest sarnastest isenditest.
Kogenud Aeronaut. :drive:
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#44

Odomeetri näit on ikkagi tähtis kuna igal mootoril on mingi eluea piir, uuematel väiksem ja vanematel pole probleemi ka 2mln. km üle elada. Rõngad ja mõned veel detailid ju ka kuluvad veel lisaks silindri seintele/hülsidele.

D116, kui teed auto 1 kohast tugevamaks siis ei tähenda et auto on tervenisti tugevam. Esiotsa mõne sektsiooni tugevamaks tegemine toob kaasa projekteerimisel arvestatud energia neeldumise kava muutuse ja see tähendab alati et muud sektsioonid saavad rohkem energiat kui nad konstrueeritud on ja see läbi ei kest nemad enam seda ettenähtud energiat välja. Palun loe mu tekst ikka korralikult läbi, ennem kui hakkd siin ülistama üles klopsitud autosid ning teistele füüsika seaduseid ümber tegema. Auto ehituse projekteerimine on üks suur füüsika ja katsetused! Hoia oma idioodsed teadmised palun endale, või võtad oma soovitusega vastutuse kui keegi selle "tugevama" autoga surma saab? Kahtlen et võtad vastutuse, pigem hakkad igasuguseid vabandusi otsima! Sinusuguseid "teadjaid" kohtan kahjuks igas foorumis :wall:

Veelkord, auto taastamisel tuleb lähtuda mitte vigastuse kulukusest vaid vigastuse mõjust kandevkerele. Iga sektsioon on täpselt nii õrn/tugev KINDLA põhjusega ja selle tugevamaks/nõrgemaks muutmine on ALATI ohtlik autos olevale isikule avarii korral!!! Taguge see omale ükskord paeluu sisse! Avariilise auto ost on alati soovitatav vaid juhul kui selle saab taastada ilma kandevkonstruktsiooni muutmata!

Vahepeal ka meie riigis jahuti miskit sellest et võetakse seadus vastu et kindlustus peab auto maha kandmisel või mittekandmisel kõigepealt lähtuma vigastuste mahust ja ohutusest ning seejärel alles raalisest küljest. Siiski maksid kindlustused aga selle kinni ning nii leiabki ka meitel turult suht leedukate kätetöö sarnast, lisaks igasugu "kulibinid" kuskil garaažides kes sitast ka saia üritavad valmis teha ning siis mõnele lollikesele maha müüvad. Käisin ka millalgi siin autootsingute käigus autosid vaatamas, kihvt koht kus autosid näidati oli Tähetorni ja Kadaka nurgal olevas kompleksis ning Magasini vangla kõrval. Viimases käisin ühte Volvo 850 T5 automaati vaatamas ja see oli just äsja saanud pintsliga värviparandusi ning automaatkastil oli sees Sport mode mida polnud võimalik ümber lülitada sest see nupp milega seda teha oli tumm. Müüja muidugi et tema ei tea miskit, ma siis et kuidas ei tea kui müüd! Seega kui autot ostma minnes lähed autot vaatama Magasini 31, siis oma huvides ära osta sealt autot. Seal nimel müügil need autod mida Auto Rahaks nimeline punt kokku ostab, veits pintsliga üle käib ja siis lollikesi otsib mingi teise firma nime alt.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#45


D116, kui teed auto 1 kohast tugevamaks siis ei tähenda et auto on tervenisti tugevam. Esiotsa mõne sektsiooni tugevamaks tegemine toob kaasa projekteerimisel arvestatud energia neeldumise kava muutuse ja see tähendab alati et muud sektsioonid saavad rohkem energiat kui nad konstrueeritud on ja see läbi ei kest nemad enam seda ettenähtud energiat välja. Palun loe mu tekst ikka korralikult läbi, ennem kui hakkd siin ülistama üles klopsitud autosid ning teistele füüsika seaduseid ümber tegema. Auto ehituse projekteerimine on üks suur füüsika ja katsetused! Hoia oma idioodsed teadmised palun endale, või võtad oma soovitusega vastutuse kui keegi selle "tugevama" autoga surma saab? Kahtlen et võtad vastutuse, pigem hakkad igasuguseid vabandusi otsima! Sinusuguseid "teadjaid" kohtan kahjuks igas foorumis :wall:

Veelkord, auto taastamisel tuleb lähtuda mitte vigastuse kulukusest vaid vigastuse mõjust kandevkerele. Iga sektsioon on täpselt nii õrn/tugev KINDLA põhjusega ja selle tugevamaks/nõrgemaks muutmine on ALATI ohtlik autos olevale isikule avarii korral!!! Taguge see omale ükskord paeluu sisse! Avariilise auto ost on alati soovitatav vaid juhul kui selle saab taastada ilma kandevkonstruktsiooni muutmata!

Vahepeal ka meie riigis jahuti miskit sellest et võetakse seadus vastu et kindlustus peab auto maha kandmisel või mittekandmisel kõigepealt lähtuma vigastuste mahust ja ohutusest ning seejärel alles raalisest küljest. Siiski maksid kindlustused aga selle kinni ning nii leiabki ka meitel turult suht leedukate kätetöö sarnast, lisaks igasugu "kulibinid" kuskil garaažides kes sitast ka saia üritavad valmis teha ning siis mõnele lollikesele maha müüvad. Käisin ka millalgi siin autootsingute käigus autosid vaatamas, kihvt koht kus autosid näidati oli Tähetorni ja Kadaka nurgal olevas kompleksis ning Magasini vangla kõrval. Viimases käisin ühte Volvo 850 T5 automaati vaatamas ja see oli just äsja saanud pintsliga värviparandusi ning automaatkastil oli sees Sport mode mida polnud võimalik ümber lülitada sest see nupp milega seda teha oli tumm. Müüja muidugi et tema ei tea miskit, ma siis et kuidas ei tea kui müüd! Seega kui autot ostma minnes lähed autot vaatama Magasini 31, siis oma huvides ära osta sealt autot. Seal nimel müügil need autod mida Auto Rahaks nimeline punt kokku ostab, veits pintsliga üle käib ja siis lollikesi otsib mingi teise firma nime alt.
Füüsika teadmised normaalsed ja pole vaja ... Eesti keele gramaatika sry, ei ole emakeel.
Tänapäeval võib igat asja teha ja ümberehitada neljaukselise kaheukseliseks enda soovil nii kui rikkas fantaasia on! Ei kaota turvalisuses midagi, kui teevad ikka asjatundjad! Kõige tähtsam on RAHA, sellest kõik lähebki kõik alustades autotööstuses - säästavad metalli. Sellest on ka pluusid auto kergem - kiirendus parem, ökonoomsem, aga frontaalsel avarii puhul loevad metalli kilod(mida rohkem seda parem sellisel juhul) ja hea oleks ka et nad kuskilt ei painduks, mis ka ei ole eriti reaalne.
Kilod ja tänu sellele ka inertsus palun: http://www.youtube.com/watch?v=E_472L2kLp0
http://www.youtube.com/watch?v=a-GTTdnp ... C7EB74D1FD

Lisa kas või strut bar nii juba võidad turvalisuses.

Alati soovitan enne ostu pöörduda autokontrolli, et spetsialistid viskaks pilgu üle!
Ei ma kellegile soovi hullult lappitud autod. Aga neid on, kas või Sinu auto(d) mitmes avariis osalesid enne Sind ja kui suured olid vigastused tead? Iisaku väljatoodud auto on täiesti kõlblik taastamisele. Veelkord mainin, et enne ostu kontroll ja kui tead millised vigastused olid seda parem on, tead milliseid asju kontrollima peab.
__In Boost We Trust__
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#46

Iga sektsioon on täpselt nii õrn/tugev KINDLA põhjusega ja selle tugevamaks/nõrgemaks muutmine on ALATI ohtlik autos olevale isikule avarii korral!!! Taguge see omale ükskord paeluu sisse!

Mitte et ma nüüd kandevkere "vasja karaasis" ülestagumist pooldaks, kuid see kindel põhjus miks detail nii õrn/tugev on ei pruugi alati olla turvalisus. Mida iganes toodad, tekib tootjal see dilemma, et põhimõtteliselt saaks ju alati parema teha, kuid omad piirid seab see, et ka hind peab konkurentisivõimeline olema.
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#47

Odomeetri näit on ikkagi tähtis kuna igal mootoril on mingi eluea piir, uuematel väiksem ja vanematel pole probleemi ka 2mln. km üle elada. Rõngad ja mõned veel detailid ju ka kuluvad veel lisaks silindri seintele/hülsidele.

D116, kui teed auto 1 kohast tugevamaks siis ei tähenda et auto on tervenisti tugevam. Esiotsa mõne sektsiooni tugevamaks tegemine toob kaasa projekteerimisel arvestatud energia neeldumise kava muutuse ja see tähendab alati et muud sektsioonid saavad rohkem energiat kui nad konstrueeritud on ja see läbi ei kest nemad enam seda ettenähtud energiat välja. Palun loe mu tekst ikka korralikult läbi, ennem kui hakkd siin ülistama üles klopsitud autosid ning teistele füüsika seaduseid ümber tegema. Auto ehituse projekteerimine on üks suur füüsika ja katsetused! Hoia oma idioodsed teadmised palun endale, või võtad oma soovitusega vastutuse kui keegi selle "tugevama" autoga surma saab? Kahtlen et võtad vastutuse, pigem hakkad igasuguseid vabandusi otsima! Sinusuguseid "teadjaid" kohtan kahjuks igas foorumis :wall:

Veelkord, auto taastamisel tuleb lähtuda mitte vigastuse kulukusest vaid vigastuse mõjust kandevkerele. Iga sektsioon on täpselt nii õrn/tugev KINDLA põhjusega ja selle tugevamaks/nõrgemaks muutmine on ALATI ohtlik autos olevale isikule avarii korral!!! Taguge see omale ükskord paeluu sisse! Avariilise auto ost on alati soovitatav vaid juhul kui selle saab taastada ilma kandevkonstruktsiooni muutmata!

Vahepeal ka meie riigis jahuti miskit sellest et võetakse seadus vastu et kindlustus peab auto maha kandmisel või mittekandmisel kõigepealt lähtuma vigastuste mahust ja ohutusest ning seejärel alles raalisest küljest. Siiski maksid kindlustused aga selle kinni ning nii leiabki ka meitel turult suht leedukate kätetöö sarnast, lisaks igasugu "kulibinid" kuskil garaažides kes sitast ka saia üritavad valmis teha ning siis mõnele lollikesele maha müüvad. Käisin ka millalgi siin autootsingute käigus autosid vaatamas, kihvt koht kus autosid näidati oli Tähetorni ja Kadaka nurgal olevas kompleksis ning Magasini vangla kõrval. Viimases käisin ühte Volvo 850 T5 automaati vaatamas ja see oli just äsja saanud pintsliga värviparandusi ning automaatkastil oli sees Sport mode mida polnud võimalik ümber lülitada sest see nupp milega seda teha oli tumm. Müüja muidugi et tema ei tea miskit, ma siis et kuidas ei tea kui müüd! Seega kui autot ostma minnes lähed autot vaatama Magasini 31, siis oma huvides ära osta sealt autot. Seal nimel müügil need autod mida Auto Rahaks nimeline punt kokku ostab, veits pintsliga üle käib ja siis lollikesi otsib mingi teise firma nime alt.

Kui võtad ja asendad kandevkonstruktsioonil välja järgi andnud koha võttes tervelt raamilt tüki vahelt välja ja keevitad vigasele autole. See ju ei tee seda kohta tugevamaks mis peab avarii korral järgi andma. See võib teha tugevamaks koha mis peab nagunii terveks jääma. Seega terve tüki paigaldamine purunenud/järgiandun liitekohale vms. asemele ei tee sõidukit ebaturvalisemaks. Muidugi seda peaks tegema teadja ja oskaja mees. Olen nõus, et odomeetri näit on oluline aga kuidas kontrollib tavainimene väljastpoolt eestit toodud autode näitude õigsust ja vastavust reaalsele?
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#48

Ei oska enam muud öelda kui kuldsed sõnad: "Ema anna padruneid!"

Kordan veelkord, tehke oma jama ise ja ärge õhutage teisi oma eluga riskima. On vigastused mille puhul on detaili keevitamine ohutu ja ei oma mingit mõjua aga on ka palju neid millel omab elulist mõju. Kas keegi teist teab ja on näinud mis juhtub laupkokkupõrkel autoga millel näiteks lansekas on uus keevitatud? Mina 1 olen näinud, kõrvalistujal amputeeriti selle tulemusena jalad samas kui juhi jalad polnud isegi kinni kiilunud. Vahetatud oli just kaasreisija poolne lansekas ja keevitus oli korralik kuna ei rebenenud! Ehk annab see teile mõtteainet oma soovituste kohta.

Parandamatud :wall:
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
wilba
Postitusi: 22
Liitunud: P Aug 12, 2012 22:20
Asukoht:
Auto:

#49

Arutelu on ilus ja SvenR'ga igatpidi nõus. Kuna ise olen päästja siis olen igasugust, vabandust väljenduse pärast, saasta näinud. Küll autod lendavad leedukate autotehaste pärast kolmeks ja küll on inimestel jalad autos kinni, kuna keegi on esiotsa omamoodi modifitseerinud. Tavalisel laupkokkupõrkel jookseb peaaegu igal autol mootor auto kõhu alla, paraku tuunitud mootorikinnituste ja muude vigurite pärast on need reisjal või juhil süles. Väga palju on just sellised 2005+ autosi juba selliseid. Mina ei isegi ei vaevu autot ostma, kui näen, et kandevkere detaile on ükskõik mis pidi tuunitud. Hirm tuleb lihtsalt nahavahele, kui igasustest viguritest tuleb inimesed lahti päästa. Jah, iga ühega seda avariid ei juhtu, aga see ei tähenda, et ei peaks ettevaatlik olema.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#50

Ma ütleks ka sõna sekka, kuna olen täieliku siidikäpana ka ühe saabi väikese esiosa avarii taastanud. Ma välistaks selle, et kui nässus esiosaga, a või b-piilariga auto, siis seda taastada. Tuleks ikka nagu maha kanda, uuetel kasko ka ju. Ühe volvo olen mina mahakandmisele sõitnud, kahjuks või õnneks. Volvo for life omandas minu jaoks täiesti uue tähenduse.

Aga sellest, mis mina taastasin. Tõsi, GM900 ei olnud kõige turvalisem auto testide järgi, nagu olen lugenud. Sõitsin umbes 30km/h betoonposti ninaga. Duralumiiniumist tala läks vahetusse, stange vajutasin jalaga sirgeks, ühe esitule vahetasin, kapott jäi sirgeks, tiivad ka, aga üks lanzeron oli mingi 5-6 cm sees. Selle tõmbasin koduste vahenditega välja. Muidugi padjad lõi ka lahti, vahetasin rooli, turvavööd koos padrunitega, lasin turvasüsteemi ajul nö lipu jälle püsti tõsta ja kõik techiga taastada. Absoluutselt mingit mõtet poleks sel tegevusel olnud kui võtta kusagilt korralikust kohast kere venitus, VM küsis uue rooli eest muide 30000 krooni jne. Ma ei usu, et selle lanzeroni tõttu see auto väga palju kaotas, kuigi tõsi, mingit laubakat poleks tahtnud selle autoga ei enne ega pärast.

Mina olen nii aru saanud, et mida uuem auto seda kindlam on see, et kui padjad lahti ja plekid kõverad, siis ei peaks seda autot taastama, sest nad lähevad justnimelt juba põhikonstruktsioonist nii kõveraks, et inimesi säästa. Pealegi on neil ju mingi miljon patja. Minu tagasihoidlik arvamus, ei soovi kellegagi vaielda ega kuidagi tark olla.
Vasta