Vabandused:)
Enamuse meie masinatest saab ju ka siia lisada:) ja uutest 9-5st rääkides on Kaidol lausa oopeli logar juba kasutusel:)
Kahju, Sa rikkusid mul ilusa päeva ära;)
Kui lohutab, siis mu 9-7-l on ka chevy juppe külge poogitud:)
Vabandused:)
Enamuse meie masinatest saab ju ka siia lisada:) ja uutest 9-5st rääkides on Kaidol lausa oopeli logar juba kasutusel:)
Kahju, Sa rikkusid mul ilusa päeva ära;)
Ma ise sõidan suurima heameelega juba 9 aastat sellise autoga, millel troll oli nina viltu pähe vedanud ja mida kindlustus ei pidanud otstarbekaks taastada.JA MIS SIIS?!
Tagusin kuvaldaga nina peas otseks ja asendasin katkised tükid tervete vastu ja auto ei ole mitte millegi poolest kehvem, kui enne taastamiskõlbmatuks teinud avariid.Kes selle jutu peale mingit metallimuutuste, vms teooriat hakkab tõukama- need lihtsalt ei tea, mida nad räägivad.
Ma olen kümneid kordi käinud abiks autot ostmas ja vähemalt 70% autodest on värvimise-remondi jälgedaga.Ja mis siis.Ja mis siis.Kui töö on hästi tehtud on keik korras.Kui halvasti, siis tuleb edasi kõndida.
:drive:
kui sa nii juba räägid siis...võta vasktraat ja vääna seda kuskile poole ja vääna siis tagasi. Läks pehmemaks see väänatud koht eks?
kui sa nii juba räägid siis...võta vasktraat ja vääna seda kuskile poole ja vääna siis tagasi. Läks pehmemaks see väänatud koht eks?
Vase puhul läheb see koht kõvemaks, et sa teaks; nii et ära palun too näiteid, asjadest millest sa midagi ei tea.
Ma ise sõidan suurima heameelega juba 9 aastat sellise autoga, millel troll oli nina viltu pähe vedanud ja mida kindlustus ei pidanud otstarbekaks taastada.JA MIS SIIS?!
Tagusin kuvaldaga nina peas otseks ja asendasin katkised tükid tervete vastu ja auto ei ole mitte millegi poolest kehvem, kui enne taastamiskõlbmatuks teinud avariid.Kes selle jutu peale mingit metallimuutuste, vms teooriat hakkab tõukama- need lihtsalt ei tea, mida nad räägivad.
Ma olen kümneid kordi käinud abiks autot ostmas ja vähemalt 70% autodest on värvimise-remondi jälgedaga.Ja mis siis.Ja mis siis.Kui töö on hästi tehtud on keik korras.Kui halvasti, siis tuleb edasi kõndida.
:drive:
kui sa nii juba räägid siis...võta vasktraat ja vääna seda kuskile poole ja vääna siis tagasi. Läks pehmemaks see väänatud koht eks? Ega see väändund metall ei ole päris sama enam kui sirgeks teha...
Ehk siis see teema on siin ikkagi et hoiatada inimesi, et nad oleks tähelepanelikumad - laksutand autoga tuleb seda kindlasti olla. Keegi ei ütle, et ära nüüd osta.
Siin toimuv jahumine on ikka üsna kummaline vaatepilt. Hiinlaste autod näevad välja nagu iga teine aga ikkagi te ei osta neid ja põhjuseks on turvalisus! Samas tekib küsimus et miks te kiidate takka utsitate teis ostma autosid mis on moondunud ja seeläbi ei vasta enam tehase konstrueeritud turvalisesle? Eelkõneleja tõi selgelt ära, see et ta kannatada saanud kohast saab peale parandust tugevamaks ei tähenda et ta parem on! Auto on ehitatud turvalisuse poolelt täpselt katsetuste tulemusena, iga koht on täpselt nii tugev kui ta on kindla eesmärgiga ning kui teha närgim koht tugevamaks kui senine nõrkuselt teine siis on tulemus ettearvamatu Ning võib see 1 koha tugevam olek kui tehas ette on näinud, saada autos olijale või ka jalakäiale surmavaks. Auto on ehitatud nii et iga sektsioon neelab teatud hulga energiat, kui kõige esimene detail ei neela ettenähtud hulgal energiat siis saab iga järgnev sektsioon ka suurema koormuse kui tehas ett on näinud. Tulemuseks on see et viimane sektsioon mis peaks kaitsema autos olijat, saab sellise koormuse millele ta ei ole konstrueeritud vastu pidama. Tulemuseks ongi "tugevam" auto mis tapab autos olija! Aga eks igaüks on oma saatuse sepp ja oma õnne valaja, nagu kõlas "Viimses reliikvias". Olen alati olnud seisukohal et kui teil on huvi siis tehke ise aga palun ärge propageerige seda teistele!
Kahjuks jah meil lähtutakse auto maha kandmisel parandamise kulukusest, mitte sellest kui ohtlik on olnud avarii auto konstruktsioonile. Aga eks kõik ole raha peal väljas ning inimelu on selles valdkonnas teisejärguline!
Siin toimuv jahumine on ikka üsna kummaline vaatepilt. Hiinlaste autod näevad välja nagu iga teine aga ikkagi te ei osta neid ja põhjuseks on turvalisus! Samas tekib küsimus et miks te kiidate takka utsitate teis ostma autosid mis on moondunud ja seeläbi ei vasta enam tehase konstrueeritud turvalisesle? Eelkõneleja tõi selgelt ära, see et ta kannatada saanud kohast saab peale parandust tugevamaks ei tähenda et ta parem on! Auto on ehitatud turvalisuse poolelt täpselt katsetuste tulemusena, iga koht on täpselt nii tugev kui ta on kindla eesmärgiga ning kui teha närgim koht tugevamaks kui senine nõrkuselt teine siis on tulemus ettearvamatu Ning võib see 1 koha tugevam olek kui tehas ette on näinud, saada autos olijale või ka jalakäiale surmavaks. Auto on ehitatud nii et iga sektsioon neelab teatud hulga energiat, kui kõige esimene detail ei neela ettenähtud hulgal energiat siis saab iga järgnev sektsioon ka suurema koormuse kui tehas ett on näinud. Tulemuseks on see et viimane sektsioon mis peaks kaitsema autos olijat, saab sellise koormuse millele ta ei ole konstrueeritud vastu pidama. Tulemuseks ongi "tugevam" auto mis tapab autos olija! Aga eks igaüks on oma saatuse sepp ja oma õnne valaja, nagu kõlas "Viimses reliikvias". Olen alati olnud seisukohal et kui teil on huvi siis tehke ise aga palun ärge propageerige seda teistele!
Kahjuks jah meil lähtutakse auto maha kandmisel parandamise kulukusest, mitte sellest kui ohtlik on olnud avarii auto konstruktsioonile. Aga eks kõik ole raha peal väljas ning inimelu on selles valdkonnas teisejärguline!
Üle pika aja kuuleb midagi mõistilkku respect
Ps minulgi samad mõtted ja kogemused.
Ja keritud odomeetriga on veel kahtlasemad, sest ei tea kunagi mida sealt oodata.
Füüsika teadmised normaalsed ja pole vaja ... Eesti keele gramaatika sry, ei ole emakeel.
D116, kui teed auto 1 kohast tugevamaks siis ei tähenda et auto on tervenisti tugevam. Esiotsa mõne sektsiooni tugevamaks tegemine toob kaasa projekteerimisel arvestatud energia neeldumise kava muutuse ja see tähendab alati et muud sektsioonid saavad rohkem energiat kui nad konstrueeritud on ja see läbi ei kest nemad enam seda ettenähtud energiat välja. Palun loe mu tekst ikka korralikult läbi, ennem kui hakkd siin ülistama üles klopsitud autosid ning teistele füüsika seaduseid ümber tegema. Auto ehituse projekteerimine on üks suur füüsika ja katsetused! Hoia oma idioodsed teadmised palun endale, või võtad oma soovitusega vastutuse kui keegi selle "tugevama" autoga surma saab? Kahtlen et võtad vastutuse, pigem hakkad igasuguseid vabandusi otsima! Sinusuguseid "teadjaid" kohtan kahjuks igas foorumis
Veelkord, auto taastamisel tuleb lähtuda mitte vigastuse kulukusest vaid vigastuse mõjust kandevkerele. Iga sektsioon on täpselt nii õrn/tugev KINDLA põhjusega ja selle tugevamaks/nõrgemaks muutmine on ALATI ohtlik autos olevale isikule avarii korral!!! Taguge see omale ükskord paeluu sisse! Avariilise auto ost on alati soovitatav vaid juhul kui selle saab taastada ilma kandevkonstruktsiooni muutmata!
Vahepeal ka meie riigis jahuti miskit sellest et võetakse seadus vastu et kindlustus peab auto maha kandmisel või mittekandmisel kõigepealt lähtuma vigastuste mahust ja ohutusest ning seejärel alles raalisest küljest. Siiski maksid kindlustused aga selle kinni ning nii leiabki ka meitel turult suht leedukate kätetöö sarnast, lisaks igasugu "kulibinid" kuskil garaažides kes sitast ka saia üritavad valmis teha ning siis mõnele lollikesele maha müüvad. Käisin ka millalgi siin autootsingute käigus autosid vaatamas, kihvt koht kus autosid näidati oli Tähetorni ja Kadaka nurgal olevas kompleksis ning Magasini vangla kõrval. Viimases käisin ühte Volvo 850 T5 automaati vaatamas ja see oli just äsja saanud pintsliga värviparandusi ning automaatkastil oli sees Sport mode mida polnud võimalik ümber lülitada sest see nupp milega seda teha oli tumm. Müüja muidugi et tema ei tea miskit, ma siis et kuidas ei tea kui müüd! Seega kui autot ostma minnes lähed autot vaatama Magasini 31, siis oma huvides ära osta sealt autot. Seal nimel müügil need autod mida Auto Rahaks nimeline punt kokku ostab, veits pintsliga üle käib ja siis lollikesi otsib mingi teise firma nime alt.
Iga sektsioon on täpselt nii õrn/tugev KINDLA põhjusega ja selle tugevamaks/nõrgemaks muutmine on ALATI ohtlik autos olevale isikule avarii korral!!! Taguge see omale ükskord paeluu sisse!
Odomeetri näit on ikkagi tähtis kuna igal mootoril on mingi eluea piir, uuematel väiksem ja vanematel pole probleemi ka 2mln. km üle elada. Rõngad ja mõned veel detailid ju ka kuluvad veel lisaks silindri seintele/hülsidele.
D116, kui teed auto 1 kohast tugevamaks siis ei tähenda et auto on tervenisti tugevam. Esiotsa mõne sektsiooni tugevamaks tegemine toob kaasa projekteerimisel arvestatud energia neeldumise kava muutuse ja see tähendab alati et muud sektsioonid saavad rohkem energiat kui nad konstrueeritud on ja see läbi ei kest nemad enam seda ettenähtud energiat välja. Palun loe mu tekst ikka korralikult läbi, ennem kui hakkd siin ülistama üles klopsitud autosid ning teistele füüsika seaduseid ümber tegema. Auto ehituse projekteerimine on üks suur füüsika ja katsetused! Hoia oma idioodsed teadmised palun endale, või võtad oma soovitusega vastutuse kui keegi selle "tugevama" autoga surma saab? Kahtlen et võtad vastutuse, pigem hakkad igasuguseid vabandusi otsima! Sinusuguseid "teadjaid" kohtan kahjuks igas foorumis
Veelkord, auto taastamisel tuleb lähtuda mitte vigastuse kulukusest vaid vigastuse mõjust kandevkerele. Iga sektsioon on täpselt nii õrn/tugev KINDLA põhjusega ja selle tugevamaks/nõrgemaks muutmine on ALATI ohtlik autos olevale isikule avarii korral!!! Taguge see omale ükskord paeluu sisse! Avariilise auto ost on alati soovitatav vaid juhul kui selle saab taastada ilma kandevkonstruktsiooni muutmata!
Vahepeal ka meie riigis jahuti miskit sellest et võetakse seadus vastu et kindlustus peab auto maha kandmisel või mittekandmisel kõigepealt lähtuma vigastuste mahust ja ohutusest ning seejärel alles raalisest küljest. Siiski maksid kindlustused aga selle kinni ning nii leiabki ka meitel turult suht leedukate kätetöö sarnast, lisaks igasugu "kulibinid" kuskil garaažides kes sitast ka saia üritavad valmis teha ning siis mõnele lollikesele maha müüvad. Käisin ka millalgi siin autootsingute käigus autosid vaatamas, kihvt koht kus autosid näidati oli Tähetorni ja Kadaka nurgal olevas kompleksis ning Magasini vangla kõrval. Viimases käisin ühte Volvo 850 T5 automaati vaatamas ja see oli just äsja saanud pintsliga värviparandusi ning automaatkastil oli sees Sport mode mida polnud võimalik ümber lülitada sest see nupp milega seda teha oli tumm. Müüja muidugi et tema ei tea miskit, ma siis et kuidas ei tea kui müüd! Seega kui autot ostma minnes lähed autot vaatama Magasini 31, siis oma huvides ära osta sealt autot. Seal nimel müügil need autod mida Auto Rahaks nimeline punt kokku ostab, veits pintsliga üle käib ja siis lollikesi otsib mingi teise firma nime alt.