Tere
Plaanis soetada ka esimene Saab (2.0T 2001.a.)
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Käisin Vikingus testis, mingid väiksemad vead olid, aga mitte midagi sellist mis paneks väga muretsema. Pigem oli suur lünk hooldusraamatus, (nii arvas vähemalt Vikingu meeskond), ei tea kas ongi selle auto oma, ja mootorit nagu kontrolida ka eriti ei saa. Kui uskuda raamatut siis on väga harva hoolduses käidud. Seega kahtlustati, et kui selle raamatu järgi õlisid vahetati, siis ei pea küll mootor eriti vastu.
Kas kellelgi on antud isendiga või müüaga kokkupuuteid või sarnaseid juhtumeid olnud.
Ei teagi mida teha, auto muidu meeldib! Aga ei tahaks nagu varsti eriti mootorit ostma ka hakata.
PS! turbo pidi ok olema
Ettetänades
Kunstnik
Mida teha (9-5)
Algselt postitas: gl0in
Ohutulede lüliti on nähtavasti ise allapoole tõstetud - Saksas kiirteel läheb seda tihti vaja ja all vähe mugavam vajutada:)
arvad?? minu meelest ei tasu selline asi ennast küll ära.....kas inimestel siis käsi kõrgemale ei ulatu!? aga krt neid fritsusi teab;)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
tegelikult on ju seal käigukangi taga see nupp palju halvemini kätte saadav kui seal üleval...
Aga tegelikult pole ju see nupp mingi näitaja. Inimene küsis auto ja müüja kohta, mitte nupu..
.
Hüüdlaused "AUTO ON VÄGA HEAS KORRAS. ,,,,AERO DESIGN,,,, SERVISRAAMAT LÕPPUNI." tekitavad minus mingeid imelikke võdinaid. Eriti kui see tegelikkusele ei vasta, nagu välja tuli. Aerost teeb Aero siiski eelkõige mootor, mitte kere.
Ma ei ole hetkel väga tuttav selle hinnaklassiga, aga kui see auto on keskmise või üle selle hinnas, siis võiks üritada maha kaubelda, rõhudes siiski firmateenindusest saadud andmetele. Odavama otsa puhul võib see ehk pisut raske olla. Ostu-müügi puhul lepingusse kõik vead kirja ja siis on hiljem alust ehk müüja käest remonti välja nõuda..![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Just my 0.02$
Aga tegelikult pole ju see nupp mingi näitaja. Inimene küsis auto ja müüja kohta, mitte nupu..
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Hüüdlaused "AUTO ON VÄGA HEAS KORRAS. ,,,,AERO DESIGN,,,, SERVISRAAMAT LÕPPUNI." tekitavad minus mingeid imelikke võdinaid. Eriti kui see tegelikkusele ei vasta, nagu välja tuli. Aerost teeb Aero siiski eelkõige mootor, mitte kere.
Ma ei ole hetkel väga tuttav selle hinnaklassiga, aga kui see auto on keskmise või üle selle hinnas, siis võiks üritada maha kaubelda, rõhudes siiski firmateenindusest saadud andmetele. Odavama otsa puhul võib see ehk pisut raske olla. Ostu-müügi puhul lepingusse kõik vead kirja ja siis on hiljem alust ehk müüja käest remonti välja nõuda..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Just my 0.02$
Algselt postitas: MadisAlgselt postitas: gl0in
Ohutulede lüliti on nähtavasti ise allapoole tõstetud - Saksas kiirteel läheb seda tihti vaja ja all vähe mugavam vajutada:)
arvad?? minu meelest ei tasu selline asi ennast küll ära.....kas inimestel siis käsi kõrgemale ei ulatu!? aga krt neid fritsusi teab;)
ja autol pealegi hollandi number ees, nii et tont seda teab, kuidas see suhe nende saksa kiirteedega üldse on...
No olgem ausad, vahet pole kas auto on Beneluxi ja saksa või prantsuse numbritega. Samad kiirteed kõigil.Algselt postitas: RedBaronAlgselt postitas: MadisAlgselt postitas: gl0in
Ohutulede lüliti on nähtavasti ise allapoole tõstetud - Saksas kiirteel läheb seda tihti vaja ja all vähe mugavam vajutada:)
arvad?? minu meelest ei tasu selline asi ennast küll ära.....kas inimestel siis käsi kõrgemale ei ulatu!? aga krt neid fritsusi teab;)
ja autol pealegi hollandi number ees, nii et tont seda teab, kuidas see suhe nende saksa kiirteedega üldse on...
Selle auto teemal ei ole tegelikult vaja pikemalt leierdada. Cyber on toonud välja iva:
Keegi asjatundja kaasa paluda/palgata ja üle vaadata!
Pakun orienteeruvaks tehingu toimumise tõenäosuseks siiski ca 7,142857%
Edu!
Cyber:
Hüüdlaused "AUTO ON VÄGA HEAS KORRAS. ,,,,AERO DESIGN,,,, SERVISRAAMAT LÕPPUNI." tekitavad minus mingeid imelikke võdinaid.
Keegi asjatundja kaasa paluda/palgata ja üle vaadata!
Pakun orienteeruvaks tehingu toimumise tõenäosuseks siiski ca 7,142857%
Edu!
Teemast eemale, aga ...
Mind ajab marru see, et sellised "SERVISRAAMAT LÕPPUNI..." vennad toovad kusagilt Saksa-Hollandi-Belgia-tont-teab-kust-maalt siia 9-5, mis selgelt vajaksid kohest ja korralikku remonti ja hooldust uue omaniku käe all.![Shoot :gun:](./images/smilies/gunner.gif)
Mida krdit
nad just Saabe peavad siia tooma? Kusagilt oma ajuhallollusest on pähe võtnud, et vohh! selle margi saab lõdvalt maha müüdud! Think again sucker!
Saabi ostjad ei ole mingid Baieri toodangu kummardajad, kelle peamine eesmärk on oma "lõpp hästi kätte saadud käruga" millel rõvedalt koopast väljaulatuvad pastlad Tallinna peal kõvaks ajada (no offense Trionic).
Minu arust tuleks sellistele ettevõtjatele ruttu selgitada, et Saab ja Saabi austajad/tulevased omanikud ei mõtle ainult oma tagumikuga.
Ootan põnevusega, millal Autowelt hakkab Saksast tooma sel garantiikontrolli läbinud Saabe. Usun, et see oleks nii mõnelegi meist tervitatav nähe.![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Mind ajab marru see, et sellised "SERVISRAAMAT LÕPPUNI..." vennad toovad kusagilt Saksa-Hollandi-Belgia-tont-teab-kust-maalt siia 9-5, mis selgelt vajaksid kohest ja korralikku remonti ja hooldust uue omaniku käe all.
![Shoot :gun:](./images/smilies/gunner.gif)
Mida krdit
![Wallbang :wall:](./images/smilies/headwall.gif)
Saabi ostjad ei ole mingid Baieri toodangu kummardajad, kelle peamine eesmärk on oma "lõpp hästi kätte saadud käruga" millel rõvedalt koopast väljaulatuvad pastlad Tallinna peal kõvaks ajada (no offense Trionic).
Minu arust tuleks sellistele ettevõtjatele ruttu selgitada, et Saab ja Saabi austajad/tulevased omanikud ei mõtle ainult oma tagumikuga.
Ootan põnevusega, millal Autowelt hakkab Saksast tooma sel garantiikontrolli läbinud Saabe. Usun, et see oleks nii mõnelegi meist tervitatav nähe.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)