Tere,
paluks pakkuda vabalthingavaid saabikud, sest kardan turbode lagunemist. Erandina olen huvitatud siis kui turbo on hiljuti vahetatud ja selle kohta paberid olemas.
Eelistatud oleks jagajaga 2.3 110kw aga võib ka muud.
Hinnaklass nii 1000 euriku kanti, võib pakkuda ka veidi kallimat, aga siis peab müüja valmis olema, et maksan kahes või mitmes osas, sõltub sellest kas ja kui kiiresti oma Vectra rahaks saan tehtud. Võib ka otse Vectra vastu vahetada - 2.0 bensukas, automaatkastiga, universaal, 1999 aastast, kliimaautomaatik peal aga tühjaks vajunud. Vajab veidi nokitsemist, aga ennast ei tõmba üldse, sest pole seda tunnet mis Saabiga.
Ainus mugavusvarustuse nõue on konditsioneer/kliimaautomaatik.
Nõuan palju, samas sellise hinnaga NG'sid liigub ikka ringi.
Spetsid on teretulnud teemat "uppima" oma argumentidega, miks ei maksa turbosaabi karta. (pole isegi sarkasm)
O: Vabalthingav saabik ~1000€
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
turbosaabi ja mitteturbosaabi vahe on naeratus näol, mida turbosaab pakub kui gaasi põhja vajutad!
Ja see naeratus maksab vahest rohkem kui see hirm, mis on asjade lagunemise kartus.
Vaata auto24 on üks 400 euriga. Proovimiseks piisavalt hea ja raha jääks ka remondiks.
Ja see naeratus maksab vahest rohkem kui see hirm, mis on asjade lagunemise kartus.
Vaata auto24 on üks 400 euriga. Proovimiseks piisavalt hea ja raha jääks ka remondiks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
- Asukoht:
- Auto:
on siis see +3kw nii tuntav võrreldes 2.3 vabahingavaga? Eks see jõukõver ole teistsugune kindlasti.
Küsisin ühes ostuabi teemas ka juba, aga arutlemast ei väsi - 9-3 VS 9-5 ja NG VS 9000, kas kõrgem klass on kallim pidada? Selle hinna eest vist pigem siis NG VS 9000 kohta küsimus pigem. 9000 peaks vist mugavam ja "Saabilikum" olema sama hinna eest.
Küsisin ühes ostuabi teemas ka juba, aga arutlemast ei väsi - 9-3 VS 9-5 ja NG VS 9000, kas kõrgem klass on kallim pidada? Selle hinna eest vist pigem siis NG VS 9000 kohta küsimus pigem. 9000 peaks vist mugavam ja "Saabilikum" olema sama hinna eest.
Väändemomendi vahe on. päris korralik ka teine.
kartsin ka alguses seda turbo teemat, kuid ausalt öeldes, vabalthingav enam ei tõmbagi nii väga. Korra olen pidanud turbot vahetama. alguses oli plaanis pärast originaali lahkumist leida suurem turbo, kuid auto vajas sõitmist ja ostsin 30euroga originaali millel oli pikilõtk. Nüüdseks on see raip juba 2 aastat toimetanud 1.3barise rõhuga ja kiirendades tekitab kompressori häält. aga toimetab!
kartsin ka alguses seda turbo teemat, kuid ausalt öeldes, vabalthingav enam ei tõmbagi nii väga. Korra olen pidanud turbot vahetama. alguses oli plaanis pärast originaali lahkumist leida suurem turbo, kuid auto vajas sõitmist ja ostsin 30euroga originaali millel oli pikilõtk. Nüüdseks on see raip juba 2 aastat toimetanud 1.3barise rõhuga ja kiirendades tekitab kompressori häält. aga toimetab!
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Väändemomendi vahe on. päris korralik ka teine.
just. Ning sisuliselt tähendab see, et võimsuskõver rühib juba madalamas otsas kenasti üles - mootoril on parem dünaamika. Jõumoment on võrdeline võimsusega, pöördvõrdeline pööretega - turbomootor väänab madalal pöördel asjalikumalt, niiet annab juba seal asjalikuma võimsuse. Max võimsus annab küll viite masina kiirendusvõimekuse kohta, aga see on lihtsalt võimekus ühes punktis. Ning pöördevahemikku, kus see max võimsus asub, on igapäevaselt ju suht harva asja - pilli puhub just pööretevahemiku alumise otsa võimekus.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Täpselt! Ikka vääne on see, mida tagumikuga tunned.Väändemomendi vahe on. päris korralik ka teine...
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
- Asukoht:
- Auto:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1992344
mis sellest muidu arvata? Just rootsist toodud, omaniku väitel takistas ÜV läbisaamist käsipiduritross ja üks kaugutle pirn.
Või panna veidi raha juurde ja:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2038055
mis sellest muidu arvata? Just rootsist toodud, omaniku väitel takistas ÜV läbisaamist käsipiduritross ja üks kaugutle pirn.
Või panna veidi raha juurde ja:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2038055
Käsipiduritross ja kaugtule pirn on suht pisiasjad, kui mina auto müüki paneks, siis teeks need pigem ära, seega oleksin nende väidete suhtes umbusklik
Sedaaniga vaata maanteeameti taustakontrolli. Ilmselgelt on odomeetrit regulaarselt tagasi keeratud. Mitte et vale odomeentri näit nüüd ilmtingimata dealbreaker oleks, aga kui juba susserdatakse, siis ei imestaks kui mõni asi nätsu ja teibiga "remonditud" on.
Sedaaniga vaata maanteeameti taustakontrolli. Ilmselgelt on odomeetrit regulaarselt tagasi keeratud. Mitte et vale odomeentri näit nüüd ilmtingimata dealbreaker oleks, aga kui juba susserdatakse, siis ei imestaks kui mõni asi nätsu ja teibiga "remonditud" on.
Kui sind juba turbodest in general remontimishirm eemale peletab, siis odava otsa 9-5 on küll viimane auto, mida vaadata.http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1992344
mis sellest muidu arvata? Just rootsist toodud, omaniku väitel takistas ÜV läbisaamist käsipiduritross ja üks kaugutle pirn.
Või panna veidi raha juurde ja:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2038055
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
- Asukoht:
- Auto:
Kas 2.0 vabalthingav on asjalik? Eelmine oli 2.3 isehingaja ja mulle täiesti piisas.
Praeguseks on sõelale jäänud see punane sedaan ja siis http://www.auto24.ee/used/2025457
NG tundub kordades ohutum ost aga ei oska 2.0 mootorist midagi arvata. 9-5 on vist isegi turbo ja DI arvestuseta kallim pidada?
Praeguseks on sõelale jäänud see punane sedaan ja siis http://www.auto24.ee/used/2025457
NG tundub kordades ohutum ost aga ei oska 2.0 mootorist midagi arvata. 9-5 on vist isegi turbo ja DI arvestuseta kallim pidada?
Mul on ka üks tonnine , täitsa kobe veel. Tahad tule proovi kui välimuselt meeldib. Tehnika poolelt ei pea sa väga muretsema, ega turbiini kartma. Kuulutus on siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=27619
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=27619
Mul on pakkuda üks hästi säilinud 2.3 107kw vabalthingava mootoriga tonnine.
http://www.auto24.ee/used/2016774
läbisõit 140 000km ja originaal.
Võta ühendust ja räägime hinnas!
56894199 Martin
http://www.auto24.ee/used/2016774
läbisõit 140 000km ja originaal.
Võta ühendust ja räägime hinnas!
56894199 Martin
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Kas 2.0 vabalthingav on asjalik? Eelmine oli 2.3 isehingaja ja mulle täiesti piisas.
Praeguseks on sõelale jäänud see punane sedaan ja siis http://www.auto24.ee/used/2025457
NG tundub kordades ohutum ost aga ei oska 2.0 mootorist midagi arvata. 9-5 on vist isegi turbo ja DI arvestuseta kallim pidada?
See NG ärkab kuskil 3500 pealt, muidu kulgemiseks täiesti talutav. Tule proovima
Terv, Ainar
Autol on palju muid asju, millele võib kuluda kordades rohkem kui turbo hingusele minek, nt õlilekke teemad jne. Soovitaks sul lähtuda pigem konkreetse autopõhiselt, ajalugu, olukord, kontroll. Võtaks sellise eelarve juures korraliku turbiiniga tonnise või 9-3og
Maitse asi
Maitse asi
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
- Asukoht:
- Auto:
Väldin üldist küsimist, näitan autosid ja palun arvamusi. Selle teema peale on 9-5 isu ära jahutatud, jääb siis NG/OG VS tonnine.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2034558 << jäi see anni sõelale, paluks arvamusi
Uuemat 9-3 pole julgenud selle eelarvega vaadatagi - isegi kui Saab käib ise juba vastu reeglile "vähese raha eest head asja ei saa", siis 2. gen 9-3 1500€ kanti tundub ikka kahtlaselt odav, näiteks: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1951723
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2013980 << ega seda siis kahjumiga müümiseks siia toodud
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2034558 << jäi see anni sõelale, paluks arvamusi
Uuemat 9-3 pole julgenud selle eelarvega vaadatagi - isegi kui Saab käib ise juba vastu reeglile "vähese raha eest head asja ei saa", siis 2. gen 9-3 1500€ kanti tundub ikka kahtlaselt odav, näiteks: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1951723
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2013980 << ega seda siis kahjumiga müümiseks siia toodud
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=25645http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2034558 << jäi see anni sõelale, paluks arvamusi
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Mine proovi turbo NG või og9-3 ga sõita ja siis istu ümber NA mootoriga tonnisesse. Saad ehk parema ülevaate mis sulle sobib.
Näidiseksemplarina võin enda oma näidata Tallinnas.
Näidiseksemplarina võin enda oma näidata Tallinnas.
Sent from my Monte Carlo using B236
Selle City Motorsi 9-3 pildid ja tegelikkus on väga erinevad. Jalutasin ükspäev lihtsalt seal platsil ja välimust nähes enam auto kohta uurima ei hakanudki.
Rooste, mõlgid, kulumised, koniaugud jne jne... Kurb oli vaadata
Rooste, mõlgid, kulumised, koniaugud jne jne... Kurb oli vaadata
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Mul on ka üks tonnine , täitsa kobe veel. Tahad tule proovi kui välimuselt meeldib. Tehnika poolelt ei pea sa väga muretsema, ega turbiini kartma. Kuulutus on siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=27619
Antud teemas tundub mulle see kõige mõistlikum valik olevat.
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
- Asukoht:
- Auto:
panin oma vectra müüki, nii et kui keegi tahab koormalooma vastu vahetada: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2046302