Tere
Kas keegi oskab antud isendi kohta midagi kommenteerida?
lisaks sellele, et Uno autoaiast soetatud ja 2011 Eestis arvele võetud kasutatuna Šveitsist toodud autona...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2099638
Mida üldse 3.0l ostu puhul kontrollida ja jälgida tuleks?
Saab 9-5 Griffin?
3.0 on iseenesest selle aastakäigu Saabidel kõige töökindlam mootor, mingeid muid tüüpvigasid kui õlijahutuse radikas mis tasub profülaktika korras ära vahetada nagu ei teagi. Ehk mootori koha midagi 3.0 spetsiifilist pole, kui on heaperemehelikult hoitud, siis pakub muretuid kilomeetreid aastateks.
Konkreetsest autost ei oska midagi rääkida, kuid pisut paneb kukalt kratsima, miks müüja VIN koodi ei avalda.
Konkreetsest autost ei oska midagi rääkida, kuid pisut paneb kukalt kratsima, miks müüja VIN koodi ei avalda.
Kes sõidavad need kiidavad. Kui R4 bensukaid on raudpolt ketid ja turbo, siis V6'l tuleb mingi aeg kaaneremont ülekuumenemise tagajärjel. Siiis juba mõistlik õliradiaator ja termostaat ära vahetada.
Ehk siis igasugu jahutusvedeliku lekkeid kontrolli kindlasti. DI kassette on tal topelt, samas korraga mõlemad ei sure. Kui turbo peaks koolema, siis see on koos väljalaskekollektoriga - veidi kulukam osa jälle.
Muidu nagu tava 9-5 ikka. Vedrustus äärmiselt pehme ja vedruvankri moodi, kui just eelmine omanik pole panustanud uretaanpuksidesse vms.
Võid minu kütusekulu ikoonile klõpstada, viimase 40.000 km kulutused ja reaalen kütusekulu on seal kõik olemas.
terv, teager
Ehk siis igasugu jahutusvedeliku lekkeid kontrolli kindlasti. DI kassette on tal topelt, samas korraga mõlemad ei sure. Kui turbo peaks koolema, siis see on koos väljalaskekollektoriga - veidi kulukam osa jälle.
Muidu nagu tava 9-5 ikka. Vedrustus äärmiselt pehme ja vedruvankri moodi, kui just eelmine omanik pole panustanud uretaanpuksidesse vms.
Võid minu kütusekulu ikoonile klõpstada, viimase 40.000 km kulutused ja reaalen kütusekulu on seal kõik olemas.
terv, teager
Tänud foorumlastele senise tagasiside eest!
Plaan lähiajal vaatama minna. Seni olen saanud informatsiooni, et "Mootor veidi alt õline, kuid see osaliselt sellest, et klapikambrikaane vahelt lekkis. See sai ära tehtud. Yks poolteljeots teeb häält. Mõlemad uued otsad on olemas, kuid pole veel jõudnud ära vahetada.Õli ei võta ning tosool ei kao".
Kas see mootor alt õline võib olla kuidagi seotud selle õliradiaatoriga?
Vin kood on ka: YS3EM48ZXY3011384
Plaan lähiajal vaatama minna. Seni olen saanud informatsiooni, et "Mootor veidi alt õline, kuid see osaliselt sellest, et klapikambrikaane vahelt lekkis. See sai ära tehtud. Yks poolteljeots teeb häält. Mõlemad uued otsad on olemas, kuid pole veel jõudnud ära vahetada.Õli ei võta ning tosool ei kao".
Kas see mootor alt õline võib olla kuidagi seotud selle õliradiaatoriga?
Vin kood on ka: YS3EM48ZXY3011384
Äkki põhjendad ka oma väiteidUno autoaiast käiks kaarega mööda muidugi...
Ma enda Saabi olen justnimelt sealt ostnud ja ei saa mitte midagi kurta teeninduse ja auto üle Kõik mis ostu hetkel silma hakkas, see sai ka fikseeritud ja ei saa öelda et mingeid ebameeldivaid "üllatusi" on hiljem välja tulnud
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Ma ei tea kas midagi on muutunud aga minu Saab oli algselt sealt pärit ning selle eelmisele omanikule pakkus see parajat peavalu (täpselt ei mäleta mis seal oli aga põhimõtteliselt ei vastanud jutt reaalsusele). Mõned aastad tagasi tuli sealt ikka erinevat toredat tagasisidet. Ise sinna ei roniks aga see on minu arvamus...
Selle autoaia kohta on siin foorumis päris pikk teema, midagi head seal üldiselt selle aia kohta ei öelda.
Samas ega nad ju kiusu pärast müügis olevaid autosid otseselt ei lõhu st. kui nende kätte satub korralik isend, siis võib sealt korraliku auto saada. Ette heideti vigade varjamist ja ülbust/ignorantsust kui peale ostu lühikese aja jooksul mingi viga ilmneb, mida nad teadsid või oleks pidanud teadma. Odomeetri kerimine muidugi ka, aga see on autoaedade puhul pigem reegel kui erand.
Samas ega nad ju kiusu pärast müügis olevaid autosid otseselt ei lõhu st. kui nende kätte satub korralik isend, siis võib sealt korraliku auto saada. Ette heideti vigade varjamist ja ülbust/ignorantsust kui peale ostu lühikese aja jooksul mingi viga ilmneb, mida nad teadsid või oleks pidanud teadma. Odomeetri kerimine muidugi ka, aga see on autoaedade puhul pigem reegel kui erand.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tänud Richard! Nüüd tean miks mu auto müümata on vahetan numbri alused ära.
Sõber ostis esindusest tutika auto, saab ka vett ja vilet. Esindus näitab näpuga tehase poole.
Kaldun arvama, et Eestis pole ühtki kasutatud autode müüat kelle kohta ka kuskilt positiivset leiab. Lihtsalt keegi peab süüdi olema.
Kusjuures Uno on suht ainuke plats kes Saabe meile toob.
Sõber ostis esindusest tutika auto, saab ka vett ja vilet. Esindus näitab näpuga tehase poole.
Kaldun arvama, et Eestis pole ühtki kasutatud autode müüat kelle kohta ka kuskilt positiivset leiab. Lihtsalt keegi peab süüdi olema.
Kusjuures Uno on suht ainuke plats kes Saabe meile toob.