Kuna mõtted mõlguvad jälle ümber saabi siis mis head vead sellisega ka kaasnevad.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=d1a2
Saab 9-3 Turbo X XWD 2.8 V6
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
2,8T on igaljuhul superheat mootor! Kohe väga. Pikalt sellega sõidetud, üsna murevaba ja väga hea minekuga.
Isiklikult ei fänna ma automaatkasti, mis selle TurboX puhul minekut palju ära lõikab ja autot uimasemaks teeb. 4 veoga olevat probleeme. Samas juhitavuse suhtes on see super. St kontrolli kindlasti nelikveo toimimist. Kere osas vaata tagakoopaservasid, see on selle auto kõige roostealtim koht. Kui ajalugu on, auto korras ja muu meeldib, siis äge pill!
:head:
Isiklikult ei fänna ma automaatkasti, mis selle TurboX puhul minekut palju ära lõikab ja autot uimasemaks teeb. 4 veoga olevat probleeme. Samas juhitavuse suhtes on see super. St kontrolli kindlasti nelikveo toimimist. Kere osas vaata tagakoopaservasid, see on selle auto kõige roostealtim koht. Kui ajalugu on, auto korras ja muu meeldib, siis äge pill!
:head:
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Mul pole küll TurboX aga sama 2.8T mootor. Tagumistesse rattakoobastesse on roostet tekkinud. Mingeid muid vigu ei oskagi välja tuua. Siiani mu kõige murevabam auto. Nelikveoga probleeme pole olnud, mootoriga ka mitte. Võibolla tasuks välja tuua nõrgad süütepoolid ja paar andurit. Hooldused teha kindlasti 10k km tagant. Siin foorumis olevad 4wd saabi teemad ka loe läbi. Saad ehk sealt ka mingi ülevaate.
Olen mõned korrad sõitnud mõlemaga:)
Sarnane bensukulu ja 4x4 on ainsad sarnasused, üks on pehme ameeriklane ja teine ei ole seda mitte.
Minu käes on mõlemad lagunenud piisavalt, kuid 9-7x jupid on soodsamad.
Mõlemale võib ka pakkumise teha:)
Sarnane bensukulu ja 4x4 on ainsad sarnasused, üks on pehme ameeriklane ja teine ei ole seda mitte.
Minu käes on mõlemad lagunenud piisavalt, kuid 9-7x jupid on soodsamad.
Mõlemale võib ka pakkumise teha:)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Mineku poolest on 2,8T 9-3 peal ikka vist parim kere/mootori kombinatsioon Saab puhul üldse. Sel mootoril on alati jõudu! Mulle meeldib. Just täna sõitsin!
9-7X on jah väga ameeriklane. Siis juba 9-4X! Aga selle hinnad on kallist puust, kui seal vahel on 2,8T. Raskem kere võtab minekut seal maha. Üsna palju. ... ja V6 hääl, see on äge!
9-5-te ei valinud 2,8T vaid seetõttu, et manuaali ei saanud.
9-7X on jah väga ameeriklane. Siis juba 9-4X! Aga selle hinnad on kallist puust, kui seal vahel on 2,8T. Raskem kere võtab minekut seal maha. Üsna palju. ... ja V6 hääl, see on äge!
9-5-te ei valinud 2,8T vaid seetõttu, et manuaali ei saanud.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Mineku poolest on 2,8T 9-3 peal ikka vist parim kere/mootori kombinatsioon Saab puhul üldse.
9-7x Aero oma 6.0 V8 LS2 mootoriga, mida pandi ka Corvette aiste vahele, liikus tehase seades 100ni alla 6 sekundi. Seda muidugi ainult sirgjooneliselt
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
- Kontakt:
Oii ma olen siin ennast raalinud ja praadinud just 9-7 ümber.. oehh huvi on ja tahtmine ka aga kartus on olnud hetkel suurem just käiguosa suhtes kuna pole ennem omanud ühtegi masinat millel oleks automaatkast. Ja need õudusjutud nendest kastidest panevad pead kõvasti murdma. Samuti on sellel masinal ka läbisõit päris hirmutav 300 tuhande ringis...
Tegemist siis konkreetselt antud masinaga:
http://www.auto24.ee/used/2056592
Tegemist siis konkreetselt antud masinaga:
http://www.auto24.ee/used/2056592
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Oii ma olen siin ennast raalinud ja praadinud just 9-7 ümber.. oehh huvi on ja tahtmine ka aga kartus on olnud hetkel suurem just käiguosa suhtes kuna pole ennem omanud ühtegi masinat millel oleks automaatkast. Ja need õudusjutud nendest kastidest panevad pead kõvasti murdma. Samuti on sellel masinal ka läbisõit päris hirmutav 300 tuhande ringis...
Tegemist siis konkreetselt antud masinaga:
http://www.auto24.ee/used/2056592
No kui sa arvestad selle bensiinikuluga mis see masin neelab, siis kogu see remont on ikka hoopis odavam )) ja kui üldsegi remontioda tuleb?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2286
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Oii ma olen siin ennast raalinud ja praadinud just 9-7 ümber.. oehh huvi on ja tahtmine ka aga kartus on olnud hetkel suurem just käiguosa suhtes kuna pole ennem omanud ühtegi masinat millel oleks automaatkast. Ja need õudusjutud nendest kastidest panevad pead kõvasti murdma. Samuti on sellel masinal ka läbisõit päris hirmutav 300 tuhande ringis...
Tegemist siis konkreetselt antud masinaga:
http://www.auto24.ee/used/2056592
Mul ka üks 97 olnud aastast 2009.
Ülimalt mugav masin. See liigne kõigutamise jutt on kuidas kellelegi. Ja no mis tähendab liiga ameerikalik? Sellega tulin Saksamaa -Prantsusmaa piiri äärest ühe jutiga Leedu-Läti piirini, alles siis väsisin. Ja see auto on meile nagu suur pereauto, sest alati kui kuhugi kogu perega, ehk siis viiekesti minna, minnakse sellega, sest sinna mahub ka reaalselt viis inimest sisse. Oma Ng95 kohta seda öelda ei saa. Igatahes lapsed sellega näiteks Tallinna reisi ette võtta ei taha.
Automaatkasti kartsin ka mina aga naudin igat kilomeetrit selle autoga. Kast teeb väga head tööd ja kui igast abimehed maha võtta nupuvajutusega siis saab ka libeda peal hullata.
Küttekulu on jah see, mis asja pisut mõrudaks teeb aga see teine osa...
Ma olen ka enda oma vahelduva eduga müünud, kuid viimati pakuti liiga vähe mu arust, nüüd on sellest aga juba paar aastat vist...mäletagi enam. Ja mu auto läbisõit on vist ca 120tuhat km. Kui huvi, anna palun teada.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Kuna mõtted mõlguvad jälle ümber saabi siis mis head vead sellisega ka kaasnevad.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=d1a2
Ma olen ise ka seda vaadanud, aga istmesoojendust tal minu külmetavale peffile pole ja Itaaliast toodud kah teine...
Oled tänaseks midagi antud isendi kohta teada saanud - proovisõitu teinud?!
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Pelgalt istmesoojenduse puudumise pärast ma küll ühtki autot ei välistaks. Selle saad lasta alati juurde panna. Seda enam veel V6 xwd, mida just jalaga segada pole... Itaaliast toodud 9-5 aeroga olen sõitnud 125 k, bellissima . Hooldusvälbad olid 15-18-13-11 k km.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2286
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Inimene ostab auto kahjuks... aru ma ei taipa, miks nii tehakse???
Aga olen ka mina mõelnud, et üks Kooda linnamaastur oleks ju hea valik antud juhul üheksaseitsme asemel. Kah VAG gruppi ju kuuluv. Vist...
Aga olen ka mina mõelnud, et üks Kooda linnamaastur oleks ju hea valik antud juhul üheksaseitsme asemel. Kah VAG gruppi ju kuuluv. Vist...