Vaikselt liiguvad mõtted veel ühe 9-3 ümber. Tahaks kangesti diislit proovida. Kui kellelgi on müügimõtted, siis võib julgelt vihjata. Kindlasti peaks olema automaat, eelistatud sedaan.
Auto24-s leidsin sellise kuulutuse, kas keegi on seda lähemalt uurimas käinud?
http://www.auto24.ee/used/2400517
Saab 9-3 TTID 132kW ostumõtted
Mul on põhimõtteliselt sama mootoriga NG-95 (väikesed uuendused läbinud) ning hetkel oskan ainult kiita.
Arvestades, et 9-3 on pea pool tonni kergem siis usun, et nägu läheb foori alt startides üsna naerule. Kütuse kulu NG-l on ca 7-8.
Konkreetse auto kohta kahjuks ei tea.
Arvestades, et 9-3 on pea pool tonni kergem siis usun, et nägu läheb foori alt startides üsna naerule. Kütuse kulu NG-l on ca 7-8.
Konkreetse auto kohta kahjuks ei tea.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Nii palju tean konkreetse auto kohta lisada, et see kuulutus oli ka möödunud aasta sügisel üleval mitu kuud, hind oli praegusega võrreldes ~1000€ jagu kõrgem. Ei tea, miks tookord müügiks ei läinud.
MNT.ee järgi registreeritud Eestis 2015a sügisel läbisõiduga 189k km. Päritolumaa: Leedu.
Eks selle pealt võib skeptilisi järeldusi ise teha.
Varustuse poolelt ilmselt üks paremaid 9-3'sid, elektrilisi istmeid küll pole, aga katuseluuk on väga tore! Head unit paneb ainult kukalt kratsima...
MNT.ee järgi registreeritud Eestis 2015a sügisel läbisõiduga 189k km. Päritolumaa: Leedu.
Eks selle pealt võib skeptilisi järeldusi ise teha.
Varustuse poolelt ilmselt üks paremaid 9-3'sid, elektrilisi istmeid küll pole, aga katuseluuk on väga tore! Head unit paneb ainult kukalt kratsima...
Ära karda, vii kontrolli. Kõik pole pask mis Leedust toodud.
Ise olen väga rahul diisliga. Kütusearved vähenesid ikka märgatavalt.
Minek on alguses harjumatu aga tegelt pole viga, 370nm väänet ikkagi. Harjub, leiad magusad kohad pöörete vahemikus ja teed oma vajutamised seal sees ära.
Jube lärmakas on z19dtr mootor...
Ise olen väga rahul diisliga. Kütusearved vähenesid ikka märgatavalt.
Minek on alguses harjumatu aga tegelt pole viga, 370nm väänet ikkagi. Harjub, leiad magusad kohad pöörete vahemikus ja teed oma vajutamised seal sees ära.
Jube lärmakas on z19dtr mootor...
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Diislil on kolm miinust - vibrastioon (auto väriseb), kole hääl (plõgin) ja lühikesteks otsteks sobimatus (peenosakeste filter läheb umbe, ei jõua kiirelt soojaks minna). Kindlasti ka üks pluss - kütuse kokkuhoid. Aga üldiselt ei kaalu viimane päris kolme esimest üles. TTiD puhul mineku üle kurta ei saa aga 2,8T võrreldes on see kindlasti igavam kulgur. Ma pole kindel, et ma kunagi veel ühe diiselauto soetaks.
Pikaotsa autoks aga on diisel hea valik! Paagiga jõuab kaugemale. Mitte nagu 2,8T, et paned paagi täis, et siis sõita panema paaki täis (ok veidi on see olukord parem aga korra nädal tankla külastust on 2,8T puhul ka vähe linnas sõites tagatud). Diisliga võib juhtuda, et tankla väisamine läheb meelest...
Pikaotsa autoks aga on diisel hea valik! Paagiga jõuab kaugemale. Mitte nagu 2,8T, et paned paagi täis, et siis sõita panema paaki täis (ok veidi on see olukord parem aga korra nädal tankla külastust on 2,8T puhul ka vähe linnas sõites tagatud). Diisliga võib juhtuda, et tankla väisamine läheb meelest...
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Meil tööpäevadel tööle-koju sõit on juba 60km, põhiliselt hakkaks selle autoga sõitma mul naine.
Peanks väikse kalkulli tegema, kas bensukas vs diisel annab mul mingit olulist kokkuhoidu kuus. Diisel on mulle võõras, kardan et selle hooldusega ma nii kergelt ei pääse. Mu 9-3 2003a Aero hooldusele on viimasel ajal üllatavalt vähe kulunud
Peanks väikse kalkulli tegema, kas bensukas vs diisel annab mul mingit olulist kokkuhoidu kuus. Diisel on mulle võõras, kardan et selle hooldusega ma nii kergelt ei pääse. Mu 9-3 2003a Aero hooldusele on viimasel ajal üllatavalt vähe kulunud
Eks põhiprobleem on ikka reaalne läbisõit vs odomeeter, kõik kulud tulevikus on ju reaalse läbisõiduga seotud. Diislispetse on töökodade osas minu kogemuse põhjal tunduvalt vähem. Suurema huvi korral arvuti taha ja vast ka pihustid ära kontrollida, 20-30 tugrikut pihusti, kui õigesti mäletan. Kui dpf ei ole vahetatud, siis halvemal juhul varsti ka selle vahetus. Muu on niikuinii pigem "vedamise värk", kui just kontrollimiseks mootorit laiali ei lammuta. Minu masinal suurem kere ja veidi nõrgem mootor ning liigub küll.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mul on neid olnud 6tk viimase 5 a jooksul. Olen vahetanud hammasrihma, eelsüüteküünalt, sillaosasid.
Praegu kisub teemaks bensiin vs diisel.
Mine proovi masin ära, saad pildi ette kas sellest kooselust tuleb üldse midagi välja. Korraliku eksemplari saad ka jooksvalt soetada.
Samas ise olen ca kolm nädalat otsinud ja pole ühtegi TTiD näppu jäänud...
Praegu kisub teemaks bensiin vs diisel.
Mine proovi masin ära, saad pildi ette kas sellest kooselust tuleb üldse midagi välja. Korraliku eksemplari saad ka jooksvalt soetada.
Samas ise olen ca kolm nädalat otsinud ja pole ühtegi TTiD näppu jäänud...