Esimese SAABI otsingul!
Tere! Kuna igapäevaliikur diisel Avensis on hakanud ennast halvasti üleval pidama viimasel ajal siis plaanis bensukas kõrvale osta.( Kui kapriissed saabi diislid on üldse tänapäeva kütusekvaliteeti arvestades?) Silma on jäänud just 2005 automaat 9-5 Saabid. Sealt edasi vist karterituulutuse probleem lahendatud ja keskkonsool nende ümmarguste nuppudega tundub ilusam. Kas eelistada 2 või 2.3 mootoreid? 2.3 mootorid 136, 169 ja 184kw muidu samad aga erinevus lihtsalt softis? Hetkel jäi silma selline kuulutus http://www.auto24.ee/used/2393651. Foorumist keegi? Kõik soovitused teretulnud muidugi!
Käisin täna seda vaatamas http://www.auto24.ee/used/2685063. Mõned kivitäkked ja irvalil logarid aga muidu suht ok väljast. Järgmine nädal pidi üks veel jõudma, ootan tolle ka ära.
3800€ on pisut üle makstud 2002.a 9-5 eest, tehniliselt perfektse auto eest võiks seda summat välja käija, 2002.a autost aga laitmatut autot otsida on naiivne - aga ma võin ka eksida siin, pole ise vaatamas käinud seda autot ju. Kindlasti tasuks lasta kontrollida spetsialistil seda autot - tagasilla puksid, karterituulutus, õlilekked, turbo, ketid, poolraami puksid, kliima veakoodid, SID ja Kliima displei pikslid. Nt hinnast olenemata on tagasilla puksid vajanud tähelepanu kõigil 9-5 mida olen omanud.vunts123 kirjutas: ↑K Nov 15, 2017 18:30 Käisin täna seda vaatamas http://www.auto24.ee/used/2685063. Mõned kivitäkked ja irvalil logarid aga muidu suht ok väljast. Järgmine nädal pidi üks veel jõudma, ootan tolle ka ära.
Sveitsi autod on iseenesest head, põhjad ilusad ja rooste muret ei ole. Silma riivas esimene iluvõre kohe, mis on kere värvi võõbatud.
Eks ta on jah natuke palju vist aga midagi paremat ka hetkel silma pole hakanud.Pakuti ka ühte 2.0 154kw 2007a 3000euriga aga selle mootori kohta ei leia üldse infot. Isegi varuosakataloogid ei anna seda välja
154kw on 2.0 Hirschi softi tuuninguga. Esimeses kuulutuses olev auto tundub ka Hirsch - Summuti, aju tarkvara, tagumine tiib.
Reaalselt on mootor sama mis 2.0 110kw, lihtsalt tarkvara uuendus s.t rohkem võimsust.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
See 154kw must 9-5 on jah lõunas. 2.0t tehasetuuningiga.
TopeltHirsch summuti ja tarkvara.
Üldiselt: kw on väga lihtsalt muudetav 9-5 peal. 110-180kw on vaid ajus.
TopeltHirsch summuti ja tarkvara.
Üldiselt: kw on väga lihtsalt muudetav 9-5 peal. 110-180kw on vaid ajus.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kas see ei mängi rolli, et 2.0 mootor on? Saab 2.0 asendada bolt on 2.3ga, et võimsust juurde saada?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Oluliselt lihtsam on kohe osta selline auto mida ei pea hakkama ehitama. Kui tahad palju võimsust, siis vali selline millel juba on palju võimsust. Igasugune ümberehitus maksab raha. Mingisuguse võimsama softi saad 100 euroga. Aga arvestama pead siis sellega, et sellise kopika eest saadud softi kasutus risk jääb täielikult sinu kanda. See võib tähendada seda, et peale natukest aega kiiret sõitu on kolb puru või klapid ära põlenud. Ehk mootori kapitaalremont või uus mootor. Milleks selline risk? Osta kohe Aero millel 184kw ja Eestis jääd ka sellega väga kergesti lubadest ilma. Ja seal kus lubatud pole ka 240km/h sõitmine probleem.
Küsin küll lolle küsimusi kogu aeg aga ikkagi...... Kuulsin, et alates 2005 aastast paigaldati Saabidele Opeli juppe? Miks? Kvaliteet langes seoses sellega?Või peaks ikkagi siis kuni 2005 aasta tõelist saabi hoopis vaatama?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
GM ju omandas pool Saabist 89-dal ja teise poole 2000-l. GM ajastu Saabid ongi platvormi poolest ju GM-i omad.. Sealt see "opeli jupid" tuleb. Jah, paljud jubinad ongi võimalik 1:1-le asendada. Aga ega jupp selles süüdi ole, et ta mitme auto külge istub.. Igasugu faceliftide jms-ga on aga tavaliselt alati kaasas optimeerimine ja raamatupidamine jms ja eks siis ka muutuvad materjalid ja unifitseeritakse juppe...
Pöialde hoidmisest polnud kasu! Kontrollis käis siis 095 TMC YS3EH59G543013206 http://www.auto24.ee/used/2688153 ja leitud vead: Keskkonsooli tagumiste akende lüliti ja parema esiistme vent. lüliti valgustus ei põle. Õlileke paremalt mootori otsakaanest - eemaldamiseks tuleb mootor maha võtta. Jahutusvedeliku leke veepumba o-rõngaste vahelt - vajalik uus pump. Generaatori rihm praguline. Tagumine summuti sukk hakkab läbi roostetama. Esisilla tala tagumised puksid läbi, kohati lõhki. Parem tagumine vedru katki - keerd ülevalt murdunud. Vasaku tagumise õõtshoova esimene puks lõhki, paremal pool sama asi paistab olevat vahetatud. Esimesi piduriklotse ca 30% alles, kettad võiks vahetada. Tagumised kettad, klotsid ok. Karteri tuulutuse toru klapikambrikaane kinnitus katki, vaja uut toru ja voolikut. Silindrite surved: 1sil. 13; 2sil. 11; 3 sil. 12; 4 sil. 11. Väljalaske kollektor lekib. Esiklaasis pragu. Kliimas veakoodid, klapid või piirajad katki. Parem peegel ei lähe kokku, potentiomeetri viga mälus. Esistange alune spoiler kraabitud. Parem mootori padi katki.
Jäi ostmata!
Jäi ostmata!
Viimati muutis vunts123, N Nov 23, 2017 20:33, muudetud 1 kord kokku.
No teised saavad 70 euri kokku hoida vähemalt aga välimuselt on see siiani kõige ilusam olnud ja oleks vaba raha mootoriremondiks siis ostaksin kindlasti ära!