Tere,
On tekkinud huvi oma järgmiseks masinaks valida Saab - paluks abi - kas neid isendeid on keegi siit foorumist varem vaatamas käinud?
1) https://www.auto24.ee/used/3050174
2) https://www.auto24.ee/used/3048136
3) https://www.auto24.ee/used/3038128
Tänud juba ette
Raul
Saab 9-5 nõu vajaka
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
9-5 on küll suurem kuid vaataks hoopis 9-3 poole, 2008 FL endiselt pilkupüüdev ja TTiD mootor.
Leian et nende bensiini mootoritega on rohkem probleeme kui selle 1,9 diisliga.
Lisaks juba kuluosad ja trahvi tehakse kui kui korraks naeratuse näole saad.
Põhja poolt toodud autod on päris tihti rooste probleemidega.
Kahte esimest müüb eraisik, vigade ilmnemisel tel nr enam ei vasta, kolmandat müüb ettevõte keda saab erinevate ametitega hirmutada.
Leian et nende bensiini mootoritega on rohkem probleeme kui selle 1,9 diisliga.
Lisaks juba kuluosad ja trahvi tehakse kui kui korraks naeratuse näole saad.
Põhja poolt toodud autod on päris tihti rooste probleemidega.
Kahte esimest müüb eraisik, vigade ilmnemisel tel nr enam ei vasta, kolmandat müüb ettevõte keda saab erinevate ametitega hirmutada.
Eks garantii kestabki üldjuhul nii kaua kui tagatuled paistavad. Kasutatud autot ostes reeglina ei saagi mingit otsest garantiid olla ju.
Eraisikult ostes on jällegi võimalus teha proovisõit ja töökojas lasta auto ülevaadata. Automüügi platsidel tihtipeale seda võimalust pole, healjuhul saad saad platsil väikese ringi teha.
Offtopic aga kas siis diislimehed ongi kurvad ja ei naerata?
Lähtuks siiski mitte päritolumaast või läbisõidust vaid ikka autost endast.
Viimati muutis que, L Mär 02, 2019 10:49, muudetud 1 kord kokku.
Everyday Regular SAAB guy!
..." Eks garantii kestabki üldjuhul nii kaua kui tagatuled paistavad. Kasutatud autot ostes reeglina ei saagi mingit otsest garantiid olla ju.
Eraisikult ostes on jällegi võimalus teha proovisõit ja töökojas lasta auto ülevaadata. Automüügi platsidel tihtipeale seda võimalust pole, healjuhul saad saad platsil väikese ringi teha.
Offtopic aga kas siis diislimehed ongi kurvad ja ei naerata?
Lähtuks siiski mitte päritolumaast või läbisõidust vaid ikka autost endast."
Kasutatud autole garantiid andes peaks "müügikate" küündima sellisesse summasse , et usutavasti väga vähesed potensiaalsed huvilised ostu-müügilepingu sölmiksid. Tartu automüügiplatsil kinnitati SAABile mingi blaablaaproov tahvel ja proovisöidule sai mindud. Müüja vöimaldas nende "tahvlitega" isegi Tartust Tallinnasse söita.
Auto seisukorral on siiski tähtsus millises regioonis teda enamjaolt kasutatud on. Diisel vöi bensiimootor vastavalt sellele kas tähtis ökonoomsus pikkadel söitudel vöi mönus tagumikudünotunne igalpool. Automaatkast üldiselt ei lase ka mootoril madalatel pööretel ülekoormusega toimetada ja väldib vöimalusel körgeid pöördeid. Autot ostes tulebki lähtuda autost endast kuid kahjuks pisikese raha eest on Eestis vähe "pärleid" müügis.
Eraisikult ostes on jällegi võimalus teha proovisõit ja töökojas lasta auto ülevaadata. Automüügi platsidel tihtipeale seda võimalust pole, healjuhul saad saad platsil väikese ringi teha.
Offtopic aga kas siis diislimehed ongi kurvad ja ei naerata?
Lähtuks siiski mitte päritolumaast või läbisõidust vaid ikka autost endast."
Kasutatud autole garantiid andes peaks "müügikate" küündima sellisesse summasse , et usutavasti väga vähesed potensiaalsed huvilised ostu-müügilepingu sölmiksid. Tartu automüügiplatsil kinnitati SAABile mingi blaablaaproov tahvel ja proovisöidule sai mindud. Müüja vöimaldas nende "tahvlitega" isegi Tartust Tallinnasse söita.
Auto seisukorral on siiski tähtsus millises regioonis teda enamjaolt kasutatud on. Diisel vöi bensiimootor vastavalt sellele kas tähtis ökonoomsus pikkadel söitudel vöi mönus tagumikudünotunne igalpool. Automaatkast üldiselt ei lase ka mootoril madalatel pööretel ülekoormusega toimetada ja väldib vöimalusel körgeid pöördeid. Autot ostes tulebki lähtuda autost endast kuid kahjuks pisikese raha eest on Eestis vähe "pärleid" müügis.
Tankuri juures võivad ju naerda aga hooldusest tulles ja õlikogust kontrollides jäävad ikkagi lolliks kuna aru ei saa kas õli vahetati või mitte.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Käisin tegin rehnuti. Oma 2,0 9-5le 11aasta ja kahe kuuga osade ja remondi peale kulutanud 2300 euri. Osade alla kuuluvad sisu vahetus ja ketikomplekti hind mis kumme aastat tagasi maksid terve varanduse. +doonurauto mille küljest on osatükke võetud.
Meenub hiljutine autolehe 100tkm test kui SEAT (oli vist) kaotas 3 aastaga poole oma väärtusest ehk 11500+ euri pluss hooldused jne. Seda vaadates võib rahuliku südamega Saabi edasi investeerida.
Everyday Regular SAAB guy!
Väände vahe peaks küll üsna nähtav ja tuntav olema ca 100nM näol?
Puhtalt oma kogemusest ütleks et iga kell 2.3T, eriti 9-5 peal.
Kogenud Aeronaut.
..."0,3L annab 100Nm???
Sa parem räägi, mis turbo oli mõlemal masinal?"
Eks ikka turbost , pihustitest ,väljalaskest ja kütusest söltub see kui palju üks vöi teine mootor KW ja NM välja annab. Uhke on ehk öelda - näe minu "AERO" liigub nagu püssikuul edasi. Aga tegelikkuses ei ole ei Eestis ega skandinaavias nii häid kiirteid kus 110 kw 1.9 Tid lubatud piirkiirust ületada ei suudaks.
Sa parem räägi, mis turbo oli mõlemal masinal?"
Eks ikka turbost , pihustitest ,väljalaskest ja kütusest söltub see kui palju üks vöi teine mootor KW ja NM välja annab. Uhke on ehk öelda - näe minu "AERO" liigub nagu püssikuul edasi. Aga tegelikkuses ei ole ei Eestis ega skandinaavias nii häid kiirteid kus 110 kw 1.9 Tid lubatud piirkiirust ületada ei suudaks.
Puid alla pannes..
Nii palju teksti ja asjalikku nõu andmist kadunud..
Kogu teema oligi just ju isiklikuks minemise vastu.
Lasen, poon jne
USKUMATU
See oli üks asjalikumaid arutelusid üle pika aja, muidu tuim up'imine jne
sry aga ...
Nii palju teksti ja asjalikku nõu andmist kadunud..
Kogu teema oligi just ju isiklikuks minemise vastu.
Lasen, poon jne
USKUMATU
See oli üks asjalikumaid arutelusid üle pika aja, muidu tuim up'imine jne
sry aga ...
Viimati muutis que, E Mär 04, 2019 21:01, muudetud 1 kord kokku.
Everyday Regular SAAB guy!
Andsin suhtasjalikku nöu ja kellegi suhtes isiklikuks ei läinud. Nagu näha pole aastatepikkusel kogemusel mingit tähtsust. Ka SAABidele spetsialiserunud töökojad ei oska esmasel ülevaatusel (hind ca 45-50 eur) kogu autot "aatomiteks" lammutamata mingit täpsemat hinnangut anda.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Just nii, poon ja lasen! Juba väga ammused reeglid ütlevad "Meeskond jätab endale õiguse keelata, käskida, puua ja lasta". Ma ei viitsi ükshaaval mingeid postitusi jupitada, said kõik labidaga ja nii ongi. Osad tõstsin küll täna tagasi, aga osa jätsin ära.
Endiselt - jätame isiklikuks minemised ja lumehelbekese mängimise ära ja lähme asjaga edasi.
Ma räägin stock sõiduki väändeerinevusest, 2005-2009 9-5s 2.0t-l on 240nM ja 2.3T on 350, annab ca 100nM erinevust.
kas ainult softiga tuleb reaalselt 240st 420?
Kogenud Aeronaut.
Kirjutad ise ju t ja T!9-5LPT kirjutas: ↑T Mär 05, 2019 14:18Ma räägin stock sõiduki väändeerinevusest, 2005-2009 9-5s 2.0t-l on 240nM ja 2.3T on 350, annab ca 100nM erinevust.
kas ainult softiga tuleb reaalselt 240st 420?
Erinev turbo ja erinev soft.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
https://www.maptunparts.com/tuning-kits ... 10/at/1762 , sealt näeb mida tuleb vahetada(pihusteid võib jätta originaalid ja tõsta rõhku)
Stage 1 ei vaja mingeid sekkumisi peale softi kirjutamist
Power/Torque:
Ethanol E85: 225 Hp/360 Nm
Gasoline 98 Octane: 225 Hp/340 Nm
Stage 1 ei vaja mingeid sekkumisi peale softi kirjutamist
Power/Torque:
Ethanol E85: 225 Hp/360 Nm
Gasoline 98 Octane: 225 Hp/340 Nm
__In Boost We Trust__