No kannata siis natuke - praegu ostad järjekordse hall-metallik(-diisli).
Saab 9-3 ostuabi
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ei mõista seda hinna teemal nurinat. See Eesti eripära, et Saabide hinnad nii madalad viimastel aastatel. Vaadake Saksast analoogse 9-3 Aero hindu, alla 5k analoogset sarnase läbisõiduga naljalt ei leia. Meil siin üüakse jah valdavalt kilohinnaga... kahjuks.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
Mul oli üks 9-3 ttid aero, enam SAABi diisli ei taha.
Kunagi ammu käisin seal A1 Autokeskuses ühte Aero ttid vaatamas, ees oli ~168k, hooldusraamatus viimane kanne oli sama number, aga eelviimane üle 200k, mis oli ka eelmisel leheküljel
Võileva hinna eest ostaks heameelega tagasi
Kunagi ammu käisin seal A1 Autokeskuses ühte Aero ttid vaatamas, ees oli ~168k, hooldusraamatus viimane kanne oli sama number, aga eelviimane üle 200k, mis oli ka eelmisel leheküljel
See sinu Hirsch 9-3 on minu esimene uue põlvkonna SAAB, ja võrreldes ttid aeroga oli palju kindlam auto, muidu vähem mugavusi ja lisasi, aga vähemalt ei lagunenud, peale istet, mida ma parandasin, aga Viktorial vist mingid teravad teksad, et uuesti katki tegi, aga ei see kunstnahk ei kesta ka.heff kirjutas: ↑K Juul 03, 2019 22:50 Diisel ja bensukas üsna erinevad, tõesti hea soovitus mõlemat proovida ja siis otsustada. Kui dünaamika nii oluline pole, siis kindlasti vaata uuema suunas, kuigi üpris krõbe hind on Saabi kohta - küllap tingimisruumi ka ohtralt.
Aga ei saa ka reklaami tegemata jätta, mul üks 9-3 müügis, millel kenasti foorumis ajalugu ka jäädvustatud - viewtopic.php?p=239900#p239900 / https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=5ae9
Võileva hinna eest ostaks heameelega tagasi
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Üks asi on tavaline hall metallik diisel Saab millel 260+tuh kellal.... ja teine asi on alla 200 tuh läbisõiduga Aero. Pole nagu võrreldavad asjad.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Auto on teadu pärast sõitmiseks loodud, soovunelm on Teil saada 10+ a vana auto olematu läbisõiduga, kindlasti leiab ka erandeid. Nähtud neid masinaid millel 200 maha tõmmatud ja inimene ostab sest 160000km on kellal.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Viktoria teksad tegid teisest kohast katki. Tglt see end kunstnahaks nimetav vaksturiie (oli nii rabe, et sp läkski katki.. Sinu zaplatka, muuseas, samas ideaalses seisus.ebuprofen kirjutas: ↑L Juul 06, 2019 14:54 Mul oli üks 9-3 ttid aero, enam SAABi diisli ei taha.
Kunagi ammu käisin seal A1 Autokeskuses ühte Aero ttid vaatamas, ees oli ~168k, hooldusraamatus viimane kanne oli sama number, aga eelviimane üle 200k, mis oli ka eelmisel leheküljel
See sinu Hirsch 9-3 on minu esimene uue põlvkonna SAAB, ja võrreldes ttid aeroga oli palju kindlam auto, muidu vähem mugavusi ja lisasi, aga vähemalt ei lagunenud, peale istet, mida ma parandasin, aga Viktorial vist mingid teravad teksad, et uuesti katki tegi, aga ei see kunstnahk ei kesta ka.heff kirjutas: ↑K Juul 03, 2019 22:50 Diisel ja bensukas üsna erinevad, tõesti hea soovitus mõlemat proovida ja siis otsustada. Kui dünaamika nii oluline pole, siis kindlasti vaata uuema suunas, kuigi üpris krõbe hind on Saabi kohta - küllap tingimisruumi ka ohtralt.
Aga ei saa ka reklaami tegemata jätta, mul üks 9-3 müügis, millel kenasti foorumis ajalugu ka jäädvustatud - viewtopic.php?p=239900#p239900 / https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=5ae9
Võileva hinna eest ostaks heameelega tagasi
Mis puudutab töökindlusesse, siis jah, see Saab-mu esimene Saab, oli parim ja muretum auto, mida kuni Volvoni omasin.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Käisin täna 148kw saabi proovimas ja pean ütlema, et ei meeldinud sõita. Turbo rakendus teatud viivitusega ning seejärel tahtis teelt välja sõita auto ei olnud normaalselt juhitav. Täitsa võimalik, et asi selles, et ma pole varem nii võimsa esiveolisega sõitnud või siis selles, et esiamordid on läbi ning seetõttu mõjutavad juhitavust.
Väga mugav oli istuda aga see on ka seekord kõik. Hind, diisel ja juhitavus ei ole paigas ning see masin jääb ostmata. Proovin peagi ka aero üle ja kui see ka kehvasti juhitav siis peab plaanid uuesti üle vaatama.
Väga mugav oli istuda aga see on ka seekord kõik. Hind, diisel ja juhitavus ei ole paigas ning see masin jääb ostmata. Proovin peagi ka aero üle ja kui see ka kehvasti juhitav siis peab plaanid uuesti üle vaatama.
Pigem amortide teema, võimast (see 148kw diisel on nii ja naa) esiveolist on pigem lihtne juhtida, omanud kuni 225kw esiveolisi saabe ja ei saa ühegi kohta selle kohta nuriseda igapäeva sõidukina.
Kogenud Aeronaut.
Ma pigem usun ka, et viga kusagil sillas ja ega ta nüüd päris kraavi poole läinudki aga kuidagi ebameeldivalt tõmbas rooli.
Vaatan neid kuulutusi ikka ja jälle uuesti ja vaikselt hakkavad ka tumedad 9-5 meeldima, need, millel seda imelikku hõbedast ranti pole esitulede ümber. Kaks päris kena isendit on auto24-s aga kole palju omanike vahetusi on, arvatavasti bensiinikulu ei olnud päris see mis oodati.
PS! Kas 9-3 armatuuris olevaid nuppe saab kuidagi vahetada või kas neid saab eraldi osta, kipuvad vist lihtsasti ära kuluma?
Vaatan neid kuulutusi ikka ja jälle uuesti ja vaikselt hakkavad ka tumedad 9-5 meeldima, need, millel seda imelikku hõbedast ranti pole esitulede ümber. Kaks päris kena isendit on auto24-s aga kole palju omanike vahetusi on, arvatavasti bensiinikulu ei olnud päris see mis oodati.
PS! Kas 9-3 armatuuris olevaid nuppe saab kuidagi vahetada või kas neid saab eraldi osta, kipuvad vist lihtsasti ära kuluma?