Universaalkerega SAAB ostuabi

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
mz_est
Postitusi: 11
Liitunud: R Nov 15, 2019 9:45
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

R Nov 15, 2019 9:51

Tere,

Olen otsimas uut autot ning mõttesse on tulnud SAAB oma kena ja konservatiivse disainiga.
Peamiseks kriteeriumiks on universaalkere.
Hetkel silma jäänud 2 mudelit:
https://www.auto24.ee/used/3119703
https://www.auto24.ee/used/3147927

Üks siis diisel ATM ja teine bensiin ATM.
Huvitaks üldine hinnang nende mudelite kohta.
Kas väikese esiveolise bensiinimootori kütusekulu tõesti nii suur? Eelmine auto oli A6, 176kW, Quattro, mille kulu oli võrdväärne.

Olen avatud ka uutele pakkumistele, nii 9-3 kui 9-5 osas.

Parimat,
M.
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3704
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#2

R Nov 15, 2019 10:27

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1072
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#3

R Nov 15, 2019 11:13

Sealt valikust ma seda 2.0 110kw bensukat küll ei võtaks, pigem eelistaks diislit neist kahest või vvs-i poolt väljatoodud 9-5te.
110kw on lahja (Eriti kui ysna tummise mootoriga audi pealt ümber istud) ja atm kast teeb ta januseks ka tõesti.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Homunkulus
Postitusi: 191
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#4

R Nov 15, 2019 12:11

Mul on selline tehaseandmete järgi 110kW 2.0 bensukas (B207E) viiendat aastat igapäevases kasutuses ja murevabamat mootorit ei oska ette kujutadagi. Muidugi kohe kui ostsin läks peale Crossroad Performance stage 1 soft ja sellest tingituna astub reipamalt edasi kui teh.pass ette näeb. 110kkm kohta on mootori peale "raisatud" üks kettide komplekt koos juurdekuuluvaga (preventatiivne meede), kaks süüteküünalde ringi, tutikas aku (kah preventatiivselt), õlivahetus iga 10kkm järgi, kütuse ja õhufiltreid ka paar tükki ja vist ongi kogu ooper. Korraks tuli hüdrokompekate klõbin sisse, aga selle ravis LiquiMoly mootoripesuaine kiirelt välja.
Minu manuaalkastiga 9-3SC kaalub tänu heliisolatsioonile ja võimudele-kõlaritele täismehe jagu rohkem kui originaalis (ehk siis kogu aeg on kaassõitja ühes) ning võtab 80% linn / 20% maantee reziimis 9,0l sajale. Puhtalt maanteel tavakiirusega lastes 6,5. Puhast linnakulu ei oska öelda, pakun 10ne kanti.
Lühidalt - otsi manuaalkastiga bensukas, lase enne ostmist mõne saabispetsi juures läbi vaadata ja kui ära ostad siis kohe kõik vedelikud uueks.
mz_est
Postitusi: 11
Liitunud: R Nov 15, 2019 9:45
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

R Nov 15, 2019 14:01

Tänud heade nõuannete eest!
mis puudutab pakutud 9-5te, siis ma arvan, et see jääb liiga januseks mootoriks. Lisaks on mu sõidustiil pigem väga rahulik, seega pole neid kilovatte kuhugile rakendada.

Auto24 ei paku ühtegi bensiin ja manuaalkastiga 9-3 kooslust.
On küll diisel 88kW ja manuaal - https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3098005
Ilmselt lähen vaatan homme selle D, ATM ja D, MAN üle.

Ja kui kellegi veel pakkumisi, soovitusi - siis kõik teretulnud.
geneetik
Postitusi: 123
Liitunud: L Mai 19, 2007 11:37
Asukoht:
Auto:

#6

R Nov 15, 2019 17:12

Sa mine proovi nii manuaalkasti kui ka automaati. Siis saad aru, et automaat on lihtsalt mõnus! Mõnus ja mugav.
Mina sõidan viimased 12 aastat 9-3 110kW SSiga, enamus ajast linnas ja ei ole raha eest ka nõus selles elus manuaalkasatiga autot omama. Jah võtab mõned liitrid sajale rohkem, aga so what? Auto on suht vastupidav, tänu heaperemehelikule sõidustiilile on kõik need 250 tuhat km'i suht murevabalt kulgenud. Vahetanud olen veermiku-piduri detaile, akut paar korda, amordid, suurem kulu oli veepump ja uued esituled. Roolilatt lendas, selle sain romulast naljaraha eest, tuttav vahetas mõistliku hinnaga ära. Nüüd ootab kesklukumoodul vahetust, kulu ka mingi saja euro tuuri. Ehk siis - kulud on kontrolli all ja mõnus on sõita! Aeg-ajalt hakkab süda valutama, kui näen uuemaaja peenhäälestatud mootoritega autode kütusekulu, aga siis tuleb meelde, et autoliising lõppes mul selle autoga vist juba nii viis aastat tagasi ja liikluskindlustuse aastamakse meenutab mõne teise mehe kuumakset. See rahustab jälle maha.
Siiski, tunnen puudust korralikest led tuledest ja adaptiivsest kiirusehoidjast. Nende puudumine mind tõenäoliselt lähiaastatel ka uue auto ostuni viib.
Diisli koos oma pihustite -ja kõrgsurvepumbajamadega unustaks küll ära, kui just väga suured läbisõidud seda ei eelda.
Edu valikul!
innar11
Postitusi: 93
Liitunud: E Sept 30, 2013 23:20
Asukoht:
Auto:

#7

R Nov 15, 2019 17:58

2009 aasta manuaal 2.0T XWD on suure huvi korral pakkumisel.
mz_est
Postitusi: 11
Liitunud: R Nov 15, 2019 9:45
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

R Nov 15, 2019 18:31

Viimased autod on mul olnud automaadid (C6 ja 335i) ning enne neid oli manuaalkastiga Superb, mis jättis väga positiivse mulje. 120kW mootor oli piisavalt võimekas, et vedas juba madalalt ja hästi.
Selle mälestuse najal hetkel manuaali ei pelgagi, aga eks õige äratundmine saabub proovisõidul.

@innar11 - palun jaga infot. Link, pilt, ajalugu, kontaktid.
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 314
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#9

R Nov 15, 2019 19:28

Väga suure huvi korral võin enda oma ka müüki panna :D
2008 9-3 Aero TTiD automaat :D
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 554
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#10

L Nov 16, 2019 14:23

Aktiivselt enda oma müügis pole, aga kui on huvi, kirjuta ja joonista. Rohkem saad lugeda mu liikuri kohta: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004]
tiphis
Postitusi: 32
Liitunud: T Nov 23, 2010 14:47
Asukoht:
Auto:

#11

N Nov 21, 2019 0:13

Mõtlesin, et postitan samasse teemasse kuna olen sarnasel otsingul kui teemaalgataja.
Kas keegi Tartus, Juno autoaias seda isendit on vaatamas käinud?
https://www.auto24.ee/used/3081418
Vasta