Olen küll mõnes postituses öelnud, et 136kW on piisav aga täna öösel sõitsin rahulikult 150-ga, kui mingi pemm mööda lendas. No krrrt... oleks ta niisama mööda läinud, poleks tähelepanu pööranud aga ta läks mööda nagu postist. Kodust eemal poleks ka sellele erilist tähelepanu pööranud aga tõenäoliselt tuleb see pemm varsti jälle luttima ja kuidagi nüri on ta SAABist mööda lasta:(
See selleks, eelnev oli lihtsalt selgituseks. Garreti turbost ei tahaks viimast võtma hakata, seega otsin mõnda võimsamat SAABi. Vägaturbost jms.-st on siin räägitud aga kas mõni seeriatootmises isend suudab kiirustel 150+ kummi suitsetada? Suve lõpuks tahaks sellele bemarymehele ikka koha kätte näidata:)
K: piisavalt võimas SAAB
Sellest jutust jääb selline mulje, et sinu jaoks liikluseeskirjad ei kehti, sinust ei tohi keegi kiiremini sõita ja kes seda teha julgeb, peab nägema tahavaatepeeglist kummisuitsu ja sädemeid ning mööda lendavat Napoleoni.
Ma saan aru, et said sügava trauma, aga saa üle sellest! Ei pea langema nii madalale nagu teised ja alati kohta kätte näitama. Parem võta hoogu natuke maha ja liigu normaalse kiirusega..
Ma saan aru, et said sügava trauma, aga saa üle sellest! Ei pea langema nii madalale nagu teised ja alati kohta kätte näitama. Parem võta hoogu natuke maha ja liigu normaalse kiirusega..
Võibolla oled märganud sportautodel sellise sisuga kleepse, nagu "200kW pole veel sportauto" või "2 liitrises kõlbab vaid kokakoolat müüa". Olles ise omanud ülikergeks tehtud 300+ hj autot, teadsin siiski linnas mitukümmet masinat (pluss need, keda ei teadnud), kellega poleks olnud lootustki joonele minnes (kusjuures jutt käib 5x väiksemast linnast kui Tallinn!). Paljudel saksa pereautodel on kiirus piiratud 250-le, nii et 150-ga liikuvast lähedki mööda nagu postist. Tahan lihtsalt öelda seda, et Sul on hea üherattaveoline pereauto, naudi neid häid omadusi. Kui tahad bemareid luttida, osta sportauto või vähemalt natukenegi sportlikuma mootoriga sõiduriist, sest mistahes mootori liitrivõimsust suurendades hakkab tekkima üha uusi ja uusi ümberehitamist nõudvaid asju, mitte ainult mootori sisu kallal jändamist vaid sidurist tegelikult ka piduriteni. Lihtsalt odavam on osta auto, millel see kõik tehtud juba tehases. Viimane Viggeni sõidukogemus endal alles mõne nädala vanune ja see on vist ka Saabide lagi originaalis, kuid seda nüüd sportautoks nimetada... Edasi tulevadki ehitatud autod, näiteks VT, mis Sulle jällegi ei sobinud.
PS: ma väga loodan, et Su auto ei kanna mingit klubi sümboolikat, kui niiviisi 150-ga sõita armastad. Autoklubides ootab teadlikke seaduserikkujaid reeglina klubist väljaviskamine, kuna klubikleepsudega kihutaja kahjustab kogu klubi mainet. Eks paistab, kuidas see asi Saabiklubis paika pannakse. Mõõduvõtmiseks on lihtsalt teised kohad kui liiklusele avatud tänavad. Või äkki juhtuski see bemari Sinust mööda sõitma Raadi legaalsel kiirendusvõistlusel?
PS: ma väga loodan, et Su auto ei kanna mingit klubi sümboolikat, kui niiviisi 150-ga sõita armastad. Autoklubides ootab teadlikke seaduserikkujaid reeglina klubist väljaviskamine, kuna klubikleepsudega kihutaja kahjustab kogu klubi mainet. Eks paistab, kuidas see asi Saabiklubis paika pannakse. Mõõduvõtmiseks on lihtsalt teised kohad kui liiklusele avatud tänavad. Või äkki juhtuski see bemari Sinust mööda sõitma Raadi legaalsel kiirendusvõistlusel?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Aga las ta läheb, tal elu lühike. Enne auto postiümber keeramist vaja ju nii mõndagi korda saata.Algselt postitas: napoleon
kuidagi nüri on ta SAABist mööda lasta
Hoiad oma auto veidi teeserva ja näitad suunatulega et mine nüüd. Sinu elad ja sõidad edasi. Elu ei ole võidusõit, et kuidagi nüri on mööda lasta.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
+ alati on võimalik politsei kutsuda ja nii kaua kui tema seal protokolli saab, võidki rahulikult tast mööda sõita. Aga sõida sel juhul lubatud kiirusega mitte 150. Krt õhtul 150 sõita ma küll ei julgeks, kui peaks mõni loomake tee peale sattuma siis ma ei andestaks seda endale.
Mis auto see siis oli ja kus linnas-kas sama,millel lõunamaa turu jaoks tehtud mootor kinni jooksis:poke:Algselt postitas: krss
Olles ise omanud ülikergeks tehtud 300+ hj autot, teadsin siiski linnas mitukümmet masinat (pluss need, keda ei teadnud), kellega poleks olnud lootustki joonele minnes (kusjuures jutt käib 5x väiksemast linnast kui Tallinn!).
Mida rohkem ma Kärsa postitusi loen,seda rohkem hakkab mulle meenuma üks Eesti noormees,kes on teinud intervjuusid küll Sorosega küll mõne teise kuulsusega.Küll neid isikuid kordagi nägemata:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Ütle Napoleon,et tegu on aprillinaljaga.
Krt, olles Napoleoni näinud talvekokkutulekul ning tema varasemaid postitusi siin foorumis lugenud, kahtlustan, et tegu on aprillinaljaga. Vähemalt loodan seda samamoodi.
Ja kui see ongi aprillinali, siis VÄGA hea nali. Enne Iisaku postitust ei tulnud tänane kuupäev pähegi. Napoleonile kümme punkti, raudpolt! Võib arvata, et päris paljud meist said sellega lutti.
:thumb:
Napoleon, sa võrdled võrdlematuid autosid.
Sul on 2.0L TurboSaab, mille parimaks omaduseks on kiirusel 70-140km/h teha kiireid möödasõitu. Sinust sõitis mööda tõenäoliselt 4-5L V8-V12 mootoriga baierlane, mille parimaks omaduseks on Saksa bahnide peal 200-250km/h kimada.
Seega, kui sa tahad samale tasemele saada, tuleb sul ka muretseda V mootor. V6 jääb ilmselt lahjaks, seega tuleb V8 poole vaadata - Saabi valikust siis 9-7x.
EDIT: Hetkel on ka 2 masinat Eestis täitsa müügil - üks hõbedane siin ning teine tumesinine siin
terv, teager
Sul on 2.0L TurboSaab, mille parimaks omaduseks on kiirusel 70-140km/h teha kiireid möödasõitu. Sinust sõitis mööda tõenäoliselt 4-5L V8-V12 mootoriga baierlane, mille parimaks omaduseks on Saksa bahnide peal 200-250km/h kimada.
Seega, kui sa tahad samale tasemele saada, tuleb sul ka muretseda V mootor. V6 jääb ilmselt lahjaks, seega tuleb V8 poole vaadata - Saabi valikust siis 9-7x.
EDIT: Hetkel on ka 2 masinat Eestis täitsa müügil - üks hõbedane siin ning teine tumesinine siin
terv, teager
Einoh, kui mingi tüüp tahab hakata luttima, siis tuleb tal lasta enda kõrvale tulla, kuid siis pedaal põhja ja on kohe näha, kellel kõvem masin on.
Ma teen Tartus Riia tn-l ikka nii - mingi tüüp tuleb oma nõmeda käruga kõrvale, teise ritta ja tahab mööda panna, aga siis annad lapatsit ja vaatad, et säga jääb molu näoga vahtima - mul massinal valuveljed all ja kui veel turps tuleb taha, siis 80-140 vahel ei saa keegi vastu. Paljud jobud ei julgegi linnas vajutada, isegi kui masinat nagu oleks.
Suvel lasen aknad alla, keerad norm mussi põhja ja siis olen ka valgusfoori taga esimesena läind. Krdi uimerdised - 136 kW on ikka TÕELINE TEGIJA!
:headbang:
Keegi teab, kas Troostis müüakse sellist kroomitud läikivat otsa sumpsi tuunimiseks?
:drive:
Ma teen Tartus Riia tn-l ikka nii - mingi tüüp tuleb oma nõmeda käruga kõrvale, teise ritta ja tahab mööda panna, aga siis annad lapatsit ja vaatad, et säga jääb molu näoga vahtima - mul massinal valuveljed all ja kui veel turps tuleb taha, siis 80-140 vahel ei saa keegi vastu. Paljud jobud ei julgegi linnas vajutada, isegi kui masinat nagu oleks.
Suvel lasen aknad alla, keerad norm mussi põhja ja siis olen ka valgusfoori taga esimesena läind. Krdi uimerdised - 136 kW on ikka TÕELINE TEGIJA!
:headbang:
Keegi teab, kas Troostis müüakse sellist kroomitud läikivat otsa sumpsi tuunimiseks?
:drive:
Algselt postitas: kaarel
Einoh, kui mingi tüüp tahab hakata luttima, siis tuleb tal lasta enda kõrvale tulla, kuid siis pedaal põhja ja on kohe näha, kellel kõvem masin on.
Ma teen Tartus Riia tn-l ikka nii - mingi tüüp tuleb oma nõmeda käruga kõrvale, teise ritta ja tahab mööda panna, aga siis annad lapatsit ja vaatad, et säga jääb molu näoga vahtima - mul massinal valuveljed all ja kui veel turps tuleb taha, siis 80-140 vahel ei saa keegi vastu. Paljud jobud ei julgegi linnas vajutada, isegi kui masinat nagu oleks.
Suvel lasen aknad alla, keerad norm mussi põhja ja siis olen ka valgusfoori taga esimesena läind. Krdi uimerdised - 136 kW on ikka TÕELINE TEGIJA!
:headbang:
Keegi teab, kas Troostis müüakse sellist kroomitud läikivat otsa sumpsi tuunimiseks?
:drive:
Tekstid lähevad aina rohkem 1. aprilli suguseks.
Kuulge seltsimehed, üks meie seast on võtnud tõsiselt käsile Saabi kui margi au sisse tõstmise ning Saabi igivaenlasele bee-emm-vee'le ärategemise.
Ma ei näe toetust ja entusiasmi teie silmades????
Ärgem kaldugem teemast kõrvale enda mikkude ja mannidega, teemaks on ikka ostuabi ja aidakem napoleonil leida kõva Saab, millega saab bemme lutitada
terv, väike rullnokk
Ma ei näe toetust ja entusiasmi teie silmades????
Ärgem kaldugem teemast kõrvale enda mikkude ja mannidega, teemaks on ikka ostuabi ja aidakem napoleonil leida kõva Saab, millega saab bemme lutitada
terv, väike rullnokk
Algselt postitas: teager
Kuulge seltsimehed, üks meie seast on võtnud tõsiselt käsile Saabi kui margi au sisse tõstmise ning Saabi igivaenlasele bee-emm-vee'le ärategemise.
Ma ei näe toetust ja entusiasmi teie silmades????
Ärgem kaldugem teemast kõrvale enda mikkude ja mannidega, teemaks on ikka ostuabi ja aidakem napoleonil leida kõva Saab, millega saab bemme lutitada
terv, väike rullnokk
Äkki korraldame korjanduse ja aitame teda
no krt, kas peab kohe mõnitama hakkama? Moraali oskab igaüks lugeda aga kes julgeb käe südamele panna ja öelda, et pole kunagi lubatust kiiremini sõitnud? Ma ei poolda tõmblemist ega tihedas liikluses arutut kihutamist... nagu ütlesin, sõitsin öösel tühjal teel ja siis pole 150 veel küll selline kiirus, mille pärast peksma peaks hakkama. Tegelikult pole ka 200 veel teab mis hull aga pole jõudnud suverehve alla panna ja talverehvide kiirusindeks selliseid kiirusi ei luba. Mingit kompleksi, et keegi minust kiiremini sõita ei tohi, mul pole aga kui irvitades ilmselgelt "lutitama" tullakse, siis väike okas ikka hinge jääb.
To iisak: et siis sõnade, mitte tegude järgi?
Krss-le ja teagerile tänud soovituste eest aga noorepere laenu ei kavatse võtma hakata ja seega eelarve nende ostmist ei võimalda:( Eks siis uurin pisut ka ümberehitamise võimalusi, kuigi kardetavasti pole ka see odav lõbu.
To iisak: et siis sõnade, mitte tegude järgi?
...minu tagasihoidliku arvamuse järgi on sellised trikid linnas tunduvalt ohtlikumad.Algselt postitas: iisak
Troll sai täna öösel poole kaheks täitsa sõitma jälle ja Iisak keevitas linna vahel paar triipu ka juba maha:red:
Oi kurja,see on valus auto:evil::evil::evil:
Krss-le ja teagerile tänud soovituste eest aga noorepere laenu ei kavatse võtma hakata ja seega eelarve nende ostmist ei võimalda:( Eks siis uurin pisut ka ümberehitamise võimalusi, kuigi kardetavasti pole ka see odav lõbu.
Algselt postitas: napoleon
no krt, kas peab kohe mõnitama hakkama? Moraali oskab igaüks lugeda aga kes julgeb käe südamele panna ja öelda, et pole kunagi lubatust kiiremini sõitnud? Ma ei poolda tõmblemist ega tihedas liikluses arutut kihutamist... nagu ütlesin, sõitsin öösel tühjal teel ja siis pole 150 veel küll selline kiirus, mille pärast peksma peaks hakkama. Tegelikult pole ka 200 veel teab mis hull aga pole jõudnud suverehve alla panna ja talverehvide kiirusindeks selliseid kiirusi ei luba. Mingit kompleksi, et keegi minust kiiremini sõita ei tohi, mul pole aga kui irvitades ilmselgelt "lutitama" tullakse, siis väike okas ikka hinge jääb.
To iisak: et siis sõnade, mitte tegude järgi?...minu tagasihoidliku arvamuse järgi on sellised trikid linnas tunduvalt ohtlikumad.Algselt postitas: iisak
Troll sai täna öösel poole kaheks täitsa sõitma jälle ja Iisak keevitas linna vahel paar triipu ka juba maha:red:
Oi kurja,see on valus auto:evil::evil::evil:
Krss-le ja teagerile tänud soovituste eest aga noorepere laenu ei kavatse võtma hakata ja seega eelarve nende ostmist ei võimalda:( Eks siis uurin pisut ka ümberehitamise võimalusi, kuigi kardetavasti pole ka see odav lõbu.
Soovitus-sellise luttijaga pole mõtet hakkata koos kihutama. Mõlemad emotsionaalsed jne ning siis hakkatakse igasugu lollusi tegema. Ohtlik teistele. Las ta kurivaim sõidab
Kes see teine noormees on? Kuna ma kolisin Eestisse tagasi alles aasta eest, enne 7a eemal, siis loomulikult ei räägi ma ühestki Eestimaa linnast. Oma projektide tehnilise osa olen ehitanud sealses Subaru-Daihatsu esinduses (sõbra firma, kõigil mu projektiautodel ka nende reklaamkleebised peal olnud) ja just neil ongi probleem USAst toodud lõunamaadesse mõeldud autodega. See konkreetne mida küsid, oli kiirendusautoks ehitatud (klassfiibrist kerepaneelid jm huvitavat) tänavakõlbuline 318 CID mootoriga 1964a Valiant. Oleksid võtnud ühendust ja tulnud külla nagu mõned teised nii siit kui mujalt foorumitest, oleksid näinud nii mõndagi, millest ma foorumites rääkinudki pole, ega esitaks mulle praegu ka mingeid kummalisi süüdistusi valetamise osas. Nii näitustel kui võistlustel olen tavaliselt projektiautodega ka väljas olnud, lihtsalt Eesti palga juures enam ei ehita selliseid asju, mille ehitamiskulud on liiga kallid või lihtsalt pidada ei jaksa. Aga see on rohkem offtopik, mida siin mõttetu jätkata, ühtegi tänavakiirendust rullnokkadega liikluses pole pidanud vaatamata mõningatele võimsuseülejääkidele ega soovita seda ka teistele. Kogu see lutitamiste teema kipub selline olema, et võimsa autoga inimene sõidab rahulikult oma sõitu, mingid punnid tõmblevad kõrval ja siis kelgivad foorumites, kuidas nad kellelegi ära tegidMis auto see siis oli ja kus linnas-kas sama,millel lõunamaa turu jaoks tehtud mootor kinni jooksis:poke:
Mida rohkem ma Kärsa postitusi loen,seda rohkem hakkab mulle meenuma üks Eesti noormees,kes on teinud intervjuusid küll Sorosega küll mõne teise kuulsusega.Küll neid isikuid kordagi nägemata:facts: