Tere.
Plaan siis soetada 9-3 aastast 2004 või sealt kandist ja kindlasti diisel.
Et oskab keegi öelda on neil mootoritel suurt vahet: vastupidavuses,küttekulus,ning edasi liikumise osas.
Milline mootor valida 1,9 Tid 110kw või 2,2 Tid 92 kw.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
2.2 pärineb Opelilt ja igav ei tohiks kunagi hakata, edasi läheb, hätta ei jää. 1.9 pärineb Fiatilt ja peaks olema vastupidavam kui eelmisel kuid ekstra lisana tahmafilter mis ikalduse korral valus saab olema. Kui värskemat valikut vaadata siis on saadaval ka 1.9TTiD 132kW kuid nende hinnad on teisest puust kuid sõita väga hea.
Endal 2,2TD, 60k minu käes sõitnud. Hätta pole jätnud, liigub edasi piisavalt erksalt. Ökonoomsususe kohapealt, minu sõidustiiliga suvel linnas 7-7,5, talvel 8-8,5. Maanteel keskmine 5,5 liitri kanti. Miinuseks EGR klapp, mis kipub tahmama, endal sai see ka kohe välja vahetatud.
Ostan, müün, vahetan ja kahetsen
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Antud elu hetkel on mul kasutada nii saab 2,2,tiD kui ka fiat 1,9 Dt. kui opeli mootoriga sõidad pööretes kuni 2000 rpm, siis fiatiga seevastu alates 2000....3500 ni. tühikäigul fiati mootor palju vaiksem ja sõitmiselgi teine dünamika, mis selle mootori nagu mõnusamaks teeb.
samas diisel saab tundub ikka traktorina kui oled sõitud peugeoti, või fiatiga millel müra ikka oluliselt vähem ja ei saagi aru, et diiselautoga sõidad. aga see on vaid esmamulje, kui sisseistud peale muud autot: igapäevaselt unustad selle ja harjud.
samas diisel saab tundub ikka traktorina kui oled sõitud peugeoti, või fiatiga millel müra ikka oluliselt vähem ja ei saagi aru, et diiselautoga sõidad. aga see on vaid esmamulje, kui sisseistud peale muud autot: igapäevaselt unustad selle ja harjud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Antud elu hetkel on mul kasutada nii saab 2,2,tiD kui ka fiat 1,9 Dt. kui opeli mootoriga sõidad pööretes kuni 2000 rpm, siis fiatiga seevastu alates 2000....3500 ni. tühikäigul fiati mootor palju vaiksem ja sõitmiselgi teine dünamika, mis selle mootori nagu mõnusamaks teeb.
samas diisel saab tundub ikka traktorina kui oled sõitud peugeoti, või fiatiga millel müra ikka oluliselt vähem ja ei saagi aru, et diiselautoga sõidad. aga see on vaid esmamulje, kui sisseistud peale muud autot: igapäevaselt unustad selle ja harjud.
Kas põhjendaksid, annaksid lisainfot allajoonitu kohta!?
Ettetänud,
Lepp
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
asi väändes ja jõuülekandes. lihtsalt rahulikult kulgedes üks mootor tahab rohkem pöördeid, et sama dünaamikaga masinat edasi viia.
Muidugi ei ole mul just kõige uuem fiat :P
Muidugi ei ole mul just kõige uuem fiat :P
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.