Saab 9000 vahetamine 9-5 vastu, kas on ikka hea mõte?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#26

L Veebr 11, 2012 0:57

Ivomets, palun mulle selle 1500€ 3,0 kontakti!
Kiiresti:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
sussid
Postitusi: 8
Liitunud: R Veebr 10, 2012 15:50
Asukoht:
Auto:

#27

L Veebr 11, 2012 10:54

Mulle pole vaja pakkuda, ennem suve pole lihtsalt aega asjaga tegeleda. Mis sõidukogemust puudutab, siis näiteks 9-5 juhitavuse osas pole küll mingi eriline täpsuse etalon. Minumeelest on rool liiga kerge.


Kütust võtab palju, aga minu sõidustiil ja kesklinnas elamine tingivad selle, kui südalinnast autoga välja saab, kukub kulu ka kolinal.


Palju on palju? Ma ka kesklinna inimene, samas suure küttekuluga harjunud odavama "kinnisvara" ehk auto arvelt ka praegu. Maksan kui sõidan, mitte liisingut päeval ja ööl. Suur on ka suhteline, sest minuteada juba isegi harju keskmine suvaline mazda6 automaadiga võtab 11-12 vabalt ära.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#28

L Veebr 11, 2012 14:02

Keskmine suti alla 15 (ainult linna kulu), 14.6-14.8, eelmise talve lumerohkuse ja külma ajal sai üks paagitäis nii tühjaks sõidetud, et kesklinnast välja ei saanud, siis näitas 16.5. Suvel ainult linnas kusagil 14 kanti.

Rool kerge? Ilmselt tundeküsimus , vähemasti 225 laiusega rehviga on rool ikka täpselt paras, st raskepoolne..
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#29

L Veebr 11, 2012 17:14

"Uue ninaga" R4 automaat on viiekäiguline (väiksem kütusekulu rohkem muresid).

"Vana ninaga" R4 automaat on neljakäiguline (töökindlam, kannatab paremini pöördmomendi tõstmist ja natsa janusem).

"Uuema ninaga" üheksaviied teatud aastast alates (vist oli 2003) kannatasid "Save Cost" haiguse all, mille sümptomitega on mõnedel raske harjuda.

"Uus nina" tähendab tunduvalt kallimat esirattalaagrit.

"Uus nina" on reeglina rohkem tähelepanu nõudvate xenoonidega.

"Uuema ninaga" Aero istmed on muidugi keskpärasele inimesele palju mugavamad.

Ostu hetkel korras olev sõiduk ei tähenda, et poole aasta pärast ülesse ei ütle: DI, ABSi moodul, displeid, pidurivõim, kütusepump, käigukast, segusiiber, väntvõlliandur, käigukastiasendiandur, roolivõimupump, mootoripadjad jne.

Samas ostu hetkel avastatud õlileke, kolvide või kettide vahetuse vajadus - need võivad olla ainsad probleemid tulevaste paari-kolme muretute aastate jooksul.

Kolvide/kettide vahetus on väike Mickey Mouse võrreldes eelpooltoodud nimekirja maksmusega.

Ehk autoost on pigem loterii.
Vali see, mis meeldib ja hingele hea, siis ei hakka sulle mingi nimekiri palju muresid tekkitama ja iga kulutatud eur toob rõõmu.
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#30

L Veebr 11, 2012 19:53

Väga õige, vali mis hingele hea, putitad vaikselt. Mina jätkaks küll juba olemasolevaga, tead mis tehtud, mis tegemist vajav. Vanem soliidsem ka ja mitte nii sage mudel enam. Aeg on selle auto positsiooni juba paika pannud, pole vaja enam kahelda kas on ikka päris õige asi või mitte. Konservatiivsel printsiibil kujustatud, tõsiseltvõetava auto mulje jätab.
kaido9
Postitusi: 119
Liitunud: N Mai 26, 2011 21:11
Asukoht:
Auto:

#31

L Veebr 11, 2012 22:01

mulle tundub,et 9-5 tehakse ikka täiega liiga.iga auto võib laguneda.ja see ketti jutt on ikka täitsa haige ju.siis kui rihma on vaja autol vahetada ei vingu keegi olgugi,et saabi kett reeglina sõidab ikka 200000 km ja rohkem.rihma tuleb enamus autodel vahetada 2 korda selle aja jooksul.mina ostsin ka 9-5 aero ja selles hinnaklassis mina ei leidnud saabile konkurenti.
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#32

L Veebr 11, 2012 23:09



Olen sõitnud üsna uue 9-3 dislaga (mida mina ei ostaks filtri tõttu, kuna mul nii väike läbisõit ka ja ei tasu diisliga jamamist) ja mõned aastad vanema bensukaga ja tip-top. Mind see vectra maine üldse ei häiri. Selge see, et hoolt tahab iga vanem auto, aga mootori kaprem või vahetus pole päris niisama hooldus. Ma just seda põen, et valin kui hästi tahes, aga jookseb kotti ära, kuigi ise hoolitsen nagu viimane pedant. Ketid-DI-turbo-nukaandur on kökimöki. On 9-3'l siis samad bensumootorid põhimõtteliselt kui 9-5'l ?


Ise sõidan küll hoopis diisel 9-3ga ja jutt ehk algsest teemast pisut mööda, aga teadjamad väidavad just 9-3 SS/SC bensumootoreid väga töökindlad olevat. Ja ei ole minu teada mitte samad mootorid mis 9-5l. Kui ikka hooldust on normaalselt tehtud ja ajalugu usutav, siis mina küll ei kõhkleks sinu asemel nt 2.0t valimisel. Kasutatud masina puhul on muidugi igasugu nipet-näpet aeg-ajalt vaja kohendada, aga mootori kapremondi pärast vast küll pole vaja põdeda.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#33

R Veebr 24, 2012 11:08

Ma ütleks, et ega see bensiin 9-5 on ka maanteel öko. Eelmine nv sõitsin tallinn-pärnu-tallinn, natuke oli ka linnasõitu ja stabiilselt kiirusega 100-110 km/h, paagimeetodil mõõdetuna näitas 7,7L 100km-le(peal 206kw soft). On kasutada ka üks nelivedu diisel BMW ning see näitab samu tulemusi ainuüksi maanteel, külmaga isegi rohkem. Väga tubli tulemus mu arust:beer:
Autoaedadega on suurem loterii, kunagu ei tea mis tegelikult "karul kõhus on". Kuskilt Šveitsist toodud auto juurde võidakse ju igasuguseid ime jutte välja mõelda.:( Kuid võid sattuda ka täiesti korraliku auto otsa.
Vasta