Saab 9-3 või 9-5
Tere !
On siis plaan oma esimest saabi ostma hakata. Antud hetkel olen dilemma ees kahe saabi vahel üks neist siis
Saab 9-3 , mille link on siin: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/350/auto_php-id=959350-view=10-www_auto24_ee.html
Ja teine Saab 9-5
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/174/auto_php-id=853174-view=10-www_auto24_ee.html
Ma tean et neid autosid ei saa kuidagi võrrelda (erinevad võimsused ja värki) aga igasugused soovitused ja omad kogemused samalaadsetest autodest on igati teretulnud.
Btw kui keegi on juba neid autosid vaatamas käinud siis võiks märku anda, sest ise elan Tartus ja päris asjata ei tahaks Tallinnasse sõita.
On siis plaan oma esimest saabi ostma hakata. Antud hetkel olen dilemma ees kahe saabi vahel üks neist siis
Saab 9-3 , mille link on siin: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/350/auto_php-id=959350-view=10-www_auto24_ee.html
Ja teine Saab 9-5
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/174/auto_php-id=853174-view=10-www_auto24_ee.html
Ma tean et neid autosid ei saa kuidagi võrrelda (erinevad võimsused ja värki) aga igasugused soovitused ja omad kogemused samalaadsetest autodest on igati teretulnud.
Btw kui keegi on juba neid autosid vaatamas käinud siis võiks märku anda, sest ise elan Tartus ja päris asjata ei tahaks Tallinnasse sõita.
Piltide pealt näevad mõlemad masinad kenad välja aga kui ostma hakkad siis lase masin enne ostmist kuskil üle kontrollida. Mõtlesin siis et mida nende autode kohta arvata.
Selle 93 masina kohta olev info tundub olevat seda laadi nagu alati, et "toodud Saksamaalt ja väga heas korras". See on ühe keskmise automüügiplatsi standard lause (võib olla ka tõsi aga mine võta kinni).
Samas 9-5 on olnud Eestis kus tehdud mitmeid töid ja tõenäoliselt võimalik ka seda kontrollida, et need asjad tehdud on. Samas jääb õhku küsimus, et kui inimene on hiljuti kõvasti raha selle alla matnud et autot kohendada ja nüüd äkki selle ära müüb siis miks (muidugi alati võib ju mingi loogiline põhjus ka olla). Kui on mõne foorumlase endine auto siis saad ehk siit ka lisa infot selle masina kohta.
Ei tea palju mu jutt abiks oli aga igal juhul edu Saabi valimise juures
:thumb:
Selle 93 masina kohta olev info tundub olevat seda laadi nagu alati, et "toodud Saksamaalt ja väga heas korras". See on ühe keskmise automüügiplatsi standard lause (võib olla ka tõsi aga mine võta kinni).
Samas 9-5 on olnud Eestis kus tehdud mitmeid töid ja tõenäoliselt võimalik ka seda kontrollida, et need asjad tehdud on. Samas jääb õhku küsimus, et kui inimene on hiljuti kõvasti raha selle alla matnud et autot kohendada ja nüüd äkki selle ära müüb siis miks (muidugi alati võib ju mingi loogiline põhjus ka olla). Kui on mõne foorumlase endine auto siis saad ehk siit ka lisa infot selle masina kohta.
Ei tea palju mu jutt abiks oli aga igal juhul edu Saabi valimise juures
:thumb:
Tõepoolest, kui selle 9-5 puhul on aasta tagasi tehtud need kulukad tööd ja seejärel autot miskipärast võrdlemisi odavalt müüakse, tekitab see teatavaid kahtlusi. Kindlasti tuleks kontrollida jutu paikapidavust ning autot samuti põhjalikult enne otsustamist.
Toodud 9-3 läbisõitu hästi ei usu (2000. a masin) ja parema meelega hoiaks sellest eemale.
Griffin on tõesti hea pakkumine, odavaimat sellist müüakse praegu vist 2000 € eest Raplas.
Toodud 9-3 läbisõitu hästi ei usu (2000. a masin) ja parema meelega hoiaks sellest eemale.
Griffin on tõesti hea pakkumine, odavaimat sellist müüakse praegu vist 2000 € eest Raplas.
Esmalt, 9-3 ja diisel ja 12 aastat vana ja 170000km läbisõitu. Ei ole võimalik. Minu endisel 99 lõpu diislil oli enne müümist 360+ tkm ees, niiet see eks see reaalsemtõeline ikka sinna 300 - 400 vahele on. Sellise läbisõiduga peaks olema vahetatud turbo, pihustiotsad ja sidur.. Eks muu kestab. Kindlasti vii ennem kontrolli ja lase üle vaadata. Ega sõita temaga pole paha ja 300tkm sõitnud 9-3 ei näita seest veel erilisi kulumise märke (kui vähegi hoolikad omanikud on olnud).
9-5 on igatepidi suurem ja parem auto. Eks hooldus ole ka veidikene kulukam, aga samas saab sõidurõõmu ka raha eest vastu.
See 9-5 pole küll minu müüa, aga...
Mis puutub suurde ja kallisse hooldusesse enne müümist - võibolla olen loll, aga kui ma pean autot nagunii enda käes 6-7 aastat ja hooldan regulaarselt, siis loogiline on, et teen lasen kõik asjad korda teha, sõidan veel aastake ja müün maha.. Miks peaks ma auto lõpuni läbi sõitma ja siis maha üritama müüa?
9-5 on igatepidi suurem ja parem auto. Eks hooldus ole ka veidikene kulukam, aga samas saab sõidurõõmu ka raha eest vastu.
See 9-5 pole küll minu müüa, aga...
Mis puutub suurde ja kallisse hooldusesse enne müümist - võibolla olen loll, aga kui ma pean autot nagunii enda käes 6-7 aastat ja hooldan regulaarselt, siis loogiline on, et teen lasen kõik asjad korda teha, sõidan veel aastake ja müün maha.. Miks peaks ma auto lõpuni läbi sõitma ja siis maha üritama müüa?
Raplas pakutav 9-5 ei paista kuidagi Griffin olevat.
http://www.auto24.ee/used/931485
Mis see siis sinu arust on?
Epsumile: egas polegi midagi kummalist peale remonti masina müüki panekus. Küsimus on puhtalt hinnas, millega seda tehakse (võrreldes hinnaga, mis remont maksma on läinud).
Raplas pakutav 9-5 ei paista kuidagi Griffin olevat.
http://www.auto24.ee/used/931485
Mis see siis sinu arust on?
Griffiniga on sellel autol sama palju ühist kui põrssal paabulinnuga:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vabandust oma profaansuse pärast, aga olen aru saanud, et V6 3,0 l bensukas 9-5 ongi Griffin. Kas omanik teeb siin siis valereklaami ja ehib end paabulinnusulgedega, kleepides Griffini logo autole taha? Palun targemate selgitusi, kindlasti oleks ka teema algatajale neist abi! Ühel heal tuttaval on samuti Griffin väidetavalt, muidu samasugune, ainult aastast 1998 ja Griffin on kirjutatud esiratta kõrvale, mitte taha kapotile. Kas ka tema on siis petta saanud? :(
Kohe hakkab silma, et puudu on elektrilised istmed, ventileeritavad istmed ja CD box(viimase suhtes küll 100% ei tea, võibolla unustas müüja seda mainida)
Edit: Iisak jõudis ette. Aga huvitav kas mul polegi siis Griffin, kui katuseluuk puudu;)
Edit: Iisak jõudis ette. Aga huvitav kas mul polegi siis Griffin, kui katuseluuk puudu;)
Epsumile: egas polegi midagi kummalist peale remonti masina müüki panekus. Küsimus on puhtalt hinnas, millega seda tehakse (võrreldes hinnaga, mis remont maksma on läinud).
Seetsinane minu 99 9-3 tid läks müüki hinnaga 2.5k, ja enne üleandmist sai just uue generaatori ja turbo ja pisividinaid, suurusjärku hinnaga üle 1k..
Mulle on auto kuluallikas, mille pealt tulu teenida ei näe mõtet.
Enda aero ostsin peale seda, kui endine omanik oli 12k eest (vanas rahas) suure hoolduse teinud ja sõitnud temaga hmm.. 3000km peale seda hooldust.
Sama siin! Tõin oma arust küll griffini aga kahjuks jäi katuseluuk küsimata:)!
Griffin peab olema kirjutatud esirataste juures olevale tiivale(otsi saabi reklaame erinevatele markidele, mis välja lastud ja kindlasti loe erinevusi 9-5 ja 9-5 griffin).
P.S.! Griffin üle kõige!
Griffin peab olema kirjutatud esirataste juures olevale tiivale(otsi saabi reklaame erinevatele markidele, mis välja lastud ja kindlasti loe erinevusi 9-5 ja 9-5 griffin).
P.S.! Griffin üle kõige!
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Vahepeal kaldub jutt teemast kõrvale teil siin...
Ma just uurisin ka sõbra jaoks sama küsimust - kas 9-3 või 9-5. Üks vahe mis 9-5 kasuks pidi rääkima, oli Saabianti meistrite sõnul sillad (või oli ainult esisild...), mida pidi olema viimasel odavam remontida.
Mul on 4 aastat olnud 9-5 aero '04 ja olen väga rahul. Peab vastu mis mühiseb ja ei ole hätta veel jätnud.
Ma just uurisin ka sõbra jaoks sama küsimust - kas 9-3 või 9-5. Üks vahe mis 9-5 kasuks pidi rääkima, oli Saabianti meistrite sõnul sillad (või oli ainult esisild...), mida pidi olema viimasel odavam remontida.
Mul on 4 aastat olnud 9-5 aero '04 ja olen väga rahul. Peab vastu mis mühiseb ja ei ole hätta veel jätnud.
Piltide pealt näevad mõlemad masinad kenad välja aga kui ostma hakkad siis lase masin enne ostmist kuskil üle kontrollida. Mõtlesin siis et mida nende autode kohta arvata.
Selle 93 masina kohta olev info tundub olevat seda laadi nagu alati, et "toodud Saksamaalt ja väga heas korras". See on ühe keskmise automüügiplatsi standard lause (võib olla ka tõsi aga mine võta kinni).
Samas 9-5 on olnud Eestis kus tehdud mitmeid töid ja tõenäoliselt võimalik ka seda kontrollida, et need asjad tehdud on. Samas jääb õhku küsimus, et kui inimene on hiljuti kõvasti raha selle alla matnud et autot kohendada ja nüüd äkki selle ära müüb siis miks (muidugi alati võib ju mingi loogiline põhjus ka olla). Kui on mõne foorumlase endine auto siis saad ehk siit ka lisa infot selle masina kohta.
Ei tea palju mu jutt abiks oli aga igal juhul edu Saabi valimise juures
:thumb:
Se 9-5 oli minu masin ja sai lõpuks müüdud.
Sillad kestsid eesti teedel väga hästi! Mootoriga selline asi et sai sõita u. 150 km eesti teedel ja siis pekkis. (õnneks tartu platsilt, kust ostedud sai. Tegi selle remondi omakuludega+ endal veel hoolduse peale u 500€ ) üs. kui 9-5 ostate siis ostu eelne kontroll hädavajalik :wise:
Müügi põhjus 1 aasta sai täis ja soov midagi uuemat. vaatan isegi 2002a 9-5 aga tea kas enam julgeb osta, just selle mootori pärast ja hiljem müüa ka raske.
Samas kas keegi selle kohta midagi rääkida oskab?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/955/auto_php-id=893955-view=10-www_auto24_ee.html