Tere saabi rahvas , hakkasin jälle otsima autot ja vaikselt kiikan saabi kuigi olles 3 aastat saabi omanik müüsin oma 3,0tdi maha ja vandusin et saabi enam ei osta aga kurat ikka kisub seljataha vaatama kui mõni saab mööda sõidab,.
Kuna omasin diisel saabi siis sai nende hingeelu ikka päris selgeks ja vaataks nüüd bensukat.
Panen paar linki mis silma on hakanud
1 : http://www.auto24.ee/used/990065
2: http://www.auto24.ee/used/1002640
3: http://www.auto24.ee/used/983650 diisel siis ka
Tekkis küs et mis kw 2,3t vaadata ja kas keegi teab kuidas peavad vastu 2005- ja üles poole minevad saabid vastu.
Tänud kui keegi viitsib vastata:drink:
Jälle tahaks saabi
Pole suuri erinevusi,kõik on lihtsalt ringi progetav.
Teine tundub olema puhastverd Troll,kuigi pole näha,mis pidurid,-amordid,-väljalase.
Teine tundub olema puhastverd Troll,kuigi pole näha,mis pidurid,-amordid,-väljalase.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kas Trollil on ka mingeid suuremaid muresi või on sama mis Aero
Ega erinevusi eriti palju pole. Turboks kasutatakse GT28BB tavalise MHI 15t asemel. Pidurisüsteem, vedrud ja amordid erinevad. Läbi ajaloo on kasutatud suuremaid pihusteid või 3,5bar kütuserõhku.
Peale kasti- ja motoriõli kiirema põlemise erilisi muresid ei tohiks olla.