Tere,
Otsin endale masinat ja jäi see silma:
http://osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=499794
Oskab keegi midagi rääkida ka? :)
'89 900i osta.ee-s
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
see auto küll 89 ei ole..:) sel on ehe flatnose nina ja stanged. Niiet maksimum 86. Kuigi kere tundub piltidel üsna korralik olema, tuleks siiski VIN üle kontrollida ja uurida miks kerekuju sugugi reklaamitud aastale ei vasta.
Olles kokku puutunud vaid oma 90 kapotialusega, võin ma muidugi kergesti eksida, aga.
Mina avaldaks selle i kohta kerge kahtluse, et kas see sisselaskesüsteem mitte karburaatoriga ei sarnane? Bensupump on tal ka mootori küljes, mitte paagis.
Et miks siis ei oleks võinud juba öelda, et see on unikaalne bmw 1956-st aastast?
Mina avaldaks selle i kohta kerge kahtluse, et kas see sisselaskesüsteem mitte karburaatoriga ei sarnane? Bensupump on tal ka mootori küljes, mitte paagis.
Et miks siis ei oleks võinud juba öelda, et see on unikaalne bmw 1956-st aastast?
flätnõuse tehti raudselt hiljem kui 86 aastal, olen paari sellist hilisemat ja uuemate piduritega flätnõusi näinud. ju vist tehasel oli niipalju plekki vanast ajast, et tegid nö säästu flätnõuse edasi kuni 89 aastani aga need mida mina näinud olen on olnud karpaga ja ilma igasugu lisadeta.
Minu teada alustati uuema ninaga 900 tootmist 1986 aastal,aga pritsungit.Karpa versionit toodeti vist 1989 aastani vana ninaga.Sellel paistab 175 modifikatsioon peal olevat.Algselt postitas: Cyber
Õige tähelepanek Daidalus... i-st pole seal juttugi. 1 karpaga mootor on.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
feisliftiga on ka karpaga, LPT-l on kohe kindlasti selline valge (müügis isegi vist, kui pole vahepeal lahti saanud). Paar tükki on siin müügikuulutuste alt läbi käinud varemgi. 900C peaks siis markeering olema.
MY 87 peaks siis vist õigem väljendus olema feislifti koha pealt..:) ehk siis võis ka 86 lõppu neid sattuda. Need esimesed olid veel muutmata sillaga, üks selline on herr Pardi garaazhis.
Kui te just kindlalt väidate, et laovarudest kuni 89 selliseid tehti, siis OK, ma ei vaidle igaks juhuks, kuna "toitun" internetiavarustes olevast infost. Kuigi kahtluseuss jääb mul endiselt hinge ja ma julgen seni selles kahelda kuni keegi mulle kusagil korraliku viite annab.
Paraku see jääb kindlaks praegu, et i-st pole seal juttu endiselt. Tuleks omanikult küsida, et kas kässar on ees või taga..:)
MY 87 peaks siis vist õigem väljendus olema feislifti koha pealt..:) ehk siis võis ka 86 lõppu neid sattuda. Need esimesed olid veel muutmata sillaga, üks selline on herr Pardi garaazhis.
Kui te just kindlalt väidate, et laovarudest kuni 89 selliseid tehti, siis OK, ma ei vaidle igaks juhuks, kuna "toitun" internetiavarustes olevast infost. Kuigi kahtluseuss jääb mul endiselt hinge ja ma julgen seni selles kahelda kuni keegi mulle kusagil korraliku viite annab.
Paraku see jääb kindlaks praegu, et i-st pole seal juttu endiselt. Tuleks omanikult küsida, et kas kässar on ees või taga..:)