Ostuabi: Saab 9-3 SS
Plaanis on siis soetada esimene Saab, ja oleks soov saada asjatundjate arvamust.
Auto: http://www.auto24.ee/used/1015145
Sooviks siis saada teada mida peaks selle mudeli ostu puhul eriti tähele panema, ning kas üleval pool olev auto oleks kaalumist väärt.
Tänulik abi eest.
Auto: http://www.auto24.ee/used/1015145
Sooviks siis saada teada mida peaks selle mudeli ostu puhul eriti tähele panema, ning kas üleval pool olev auto oleks kaalumist väärt.
Tänulik abi eest.
Piltide ja kuulutuse andmete järgi ei oska midagi laita, hinna ja läbisõidu/vanuse suhe on päris hea. Konkreetne auto on ülemineku mudel, kus sisu juba uus aga välimus veel vana, aitab ka soodsale hinnale kaasa.
Niipalju kui kuulnud ja ise kogenud olen, on 9-3 suht vastupidav mudel millel pole palju tüüpvigu. Kui läbisõit tõele vastab ja pole taastatud avariiline auto, siis suht hea valik.
Eks asjatundjad vast seletavad rohkem kui viitsivad.
Niipalju kui kuulnud ja ise kogenud olen, on 9-3 suht vastupidav mudel millel pole palju tüüpvigu. Kui läbisõit tõele vastab ja pole taastatud avariiline auto, siis suht hea valik.
Eks asjatundjad vast seletavad rohkem kui viitsivad.
Istmed pole suurem asi, nahast küll aga põhimõtteliselt pole neil mingit küljetuge. Aero istmed sobiks selle võimsusega paremini kokku. Mul on samad istmed ja üldiselt kehvad.
Uuri, mis stereo on, muidu hakkad peagi sinna summasid sisse laduma, et üldse midagi kuulda oleks. 4 kõlari süsteem kõlbab ainult prügimäele.
Salong on üldse kummaline segu erinevatest pakettidest, Aero peaks olema alumiinium viimistlusega, siin on puit, tavaliselt on puit Arc varustusel.
Hea, et on automaat, sest manuaalidel lükkad käike sisse nagu Kamazil.
Muus osas kena masin ja meeldivalt väike läbisõit.
Uuri, mis stereo on, muidu hakkad peagi sinna summasid sisse laduma, et üldse midagi kuulda oleks. 4 kõlari süsteem kõlbab ainult prügimäele.
Salong on üldse kummaline segu erinevatest pakettidest, Aero peaks olema alumiinium viimistlusega, siin on puit, tavaliselt on puit Arc varustusel.
Hea, et on automaat, sest manuaalidel lükkad käike sisse nagu Kamazil.
Muus osas kena masin ja meeldivalt väike läbisõit.
Salong on üldse kummaline segu erinevatest pakettidest, Aero peaks olema alumiinium viimistlusega, siin on puit, tavaliselt on puit Arc varustusel.
See polegi ju Aero. Tõenäoliselt Arc millele on tellitud veits kõvem mootor peale.
Juhi iste näib eriti nigela väljanägemisega 50000 läbisõidu kohta.
Tundub nagu värvi kooruks... või on pilt sellise kvaliteediga...
Seda salongi kuluvust tasuks jah kohapeal vaadata. 50t läbisõiduga auto peaks seest välja nägema nagu uus. Minu omal oli 70 tuh läbisõit ja salongi kulumist kui sellist ei olnud üldse, paar väikest kriimu ainult siin-seal aga mitte otseselt kulumisjälgi.
Uuri enne järele, et kuidas on 154kw saadud? Kui see väide üldse paika peab. See oleks tõsisem ümberehitamine, sest Aero see küll pole. Või oli uuematel selline pakett võimalik valida?
Viimase põlvkonna 9-3-l oligi juba selline võimalus olemas. Aero versioon on 2.8 V6. Ka turbod vahetati ära, isegi 2009 a. linear läks paremini edasi ma mälean kui minu 2005 a. Praegu on päris mitu sellist müügis, millel 154 kw.
Salong on üldse kummaline segu erinevatest pakettidest, Aero peaks olema alumiinium viimistlusega, siin on puit, tavaliselt on puit Arc varustusel.
See polegi ju Aero. Tõenäoliselt Arc millele on tellitud veits kõvem mootor peale.
Seda küll aga roolil peaks olema samuti puitimitatsioon, mitte alu. Tegelikult ei näita see sisu värv suurt midagi aga see erinevus torkab lihtsalt silma, midagi vahetatud juba äkki...sellised mõtted tekivad.
Pilot Motors peaks olema kunagine aeroport.ee. Oma Saab 9-3SSi ostsin ka just neilt ligi 5 aastat tagasi ning selle näitajad ning kvaliteet oli tibens tobens. Ehk, kui müüjateks on samad inimesed siis peaksid numbrid õiged olema ja jutt ka paigas. 9-3SS ise vast aga selline mudel millega peab vedama. Ise masinaga väga rahul ning suuri vigasid 5 aasta jooksul pole ette tulnud.
Tegu ARC'i mudeliga - puitsisu ja istmed reedavad ära. Lisaks ilmselt USA versioon, spido on miilides. Peale seda kui tuli 2.8 V6t, siis sai eelmise aero mootorit ka Arcile ja Vectorile võtta, mida väga laialdaselt USAs ka tehtid.
Mälu järgi ei ole see Aeroporti toodud, ilmselt vahetusauto vms neil müügis.
terv, teager
Mälu järgi ei ole see Aeroporti toodud, ilmselt vahetusauto vms neil müügis.
terv, teager
tehase xenonid küll need pole, ei näe pesureid.
need ei pruugigi üldse xenonid olla. minu 9-3'l on samuti tehasest ilma pesuriteta "xenonid", tegelikkuses on seal luubi taga aga tavaline (kui ma ei eksi siis) H7 lamp...
Kirjas on Xenon (lähituled, kaugtuled) ja
esitulede pesurid, mida küll näha ei ole :D
Kas müüa ei tea mida müüb või tõesti mingi väga imelik kompott koos sellel autol.
www.tmuuga.eu
Uuriks kust maalt pärit, mis firmas hooldatud. Saaks selle läbisõidu suhtes äkki mingit infot. Mulle kunagi Saksast jägati lahkelt viimaste hoolduste teavet.
Juhiiste on tõesti tiba kehvake väljanägemiselt, mul oluliselt rohkem läbi sõitnud masin ja sarnane. Samas, siin võib juhi kehakaal ka vast rolli mängida.
Juhiiste on tõesti tiba kehvake väljanägemiselt, mul oluliselt rohkem läbi sõitnud masin ja sarnane. Samas, siin võib juhi kehakaal ka vast rolli mängida.