Miks SAABiklubilaste arvates on midagi muud parem kui SAAB?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
vanasaab
Postitusi: 110
Liitunud: T Jaan 04, 2005 3:23
Asukoht:
Auto:

#1

R Dets 23, 2005 7:31

Minu arust ei pea eelistus olema alati majanduslikult põhjendatud, võib ju olla lihtsalt maitse asi;) . Ise sain SAAB-i pisiku külge ´92 aastal ja pole siiani paranenud. Mulle lihtsalt meeldib süütelukk istmete vahel, püstine kumer esiklaas, Krss-i poolt mainitud suhteliselt hea läbivus... kas loen veel neid omadusi? Olen omanud ka W124 mersut ja Scorpiot aga olen ikka SAAB-i juurde tagasi pöördunud ja ei saa sinna midagi parata. See lihtsalt on minu lemmikauto, eriti classic:love:.:thumb:
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#2

R Dets 23, 2005 10:16

Hästi kirjutatud, krss! :thumb:

Kuna Saab NG900 on esimene enda auto, siis väga palju võrdlusmomente pole kui välja arvata kadunud VW Transporter 2.4D, millega suvi otsa asju sai aetud. Toyota Corolla 1.3 1991 ka kasutada olnud.

Saabi tõsised puudused minu jaoks mõistlikus hinnaklassis (pruugitud auto u. 50000 kr) on:
pole diislit;
puudub nelivedu;
kui on diisel, siis pole automaat;
Võtta siia kõrvale BMW 325 TDS Touring aut., siis on viimasel kõik olemas peale AWD. Mersul on 2.5 ja 3.0 D AWD automaadid valikus, kuid Mersu on suur.

Enda auto puhul on järgmised puudused:
suhteliselt suur kütusekulu;
esirehvide kiire kulumine;
väga vähe praktilisi panipaiku salongis;
pikk käigukang, mis liigub otse - siksakis liikuv kang oleks mulle meelepärasem, kangi pikkus segab ntx tuhatoosi jne kasutamist;
tagatulede halb tihendus - mõra tagatules ja vesi jookseb pagasiruumi;
väike kindalaegas - praegu sõidan üldse ilma selleta; :P
Kiirustamine ostmisel:
pole katuseluuki, konditsioneeri, udutulesid, 5-ust, el. antenni ja Turbot. :evil:

Nüüd, kus olen auto üles ehitanud, peab see ennast ära tasuma - saab näha.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

R Dets 23, 2005 10:32

Vauxhall Chevette Hatchback 76a. 1.2L. Tegemist siis puhastverd inglise autoga. Neid masinaid on eestis räigelt vähe, viljandis on minu oma ainuke. Autot on ostmisest saadik maha tehtud "sõprade" poolt ning see on see mille pärast mina seda maha ei müü. Kes pärast naerab, naerab paremini. Siis tuli ümberehituse pisik. Istutasin Scorpio 2,9 L V6 mootori aiste vahele. 2 ja 3 käiguga läheb täpselt samamoodi edasi kui esimesega (metsik tõmme, sest auto kaalub alla tonni). Autol on tagasilla vedu mis sellisele masinatüübile sobib. Vauxhalli ehitan siis kui Saabiku kõrvalt raha üle jääb

Saab 9000i 16V 2.0. Auto ostsin onu käest, sest sain väga odavalt. Endised remondi mehed olid suht palju juba peesse keeranud. Saabiga on jube ülbe sõita, sest väga turvaline tunne on. Peale Saabi ostmist olen hakanud kõiki autosi maha tegema:D. Plaanis on auto täielikult korda teha ja natuke modida ka. Miski nähtamatu jõud tõmbab Saabi poole, millest enam tagasi teed pole. Muud autot enam endale igatahes ei taha.

Vist sai kõik.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#4

R Dets 23, 2005 12:05

Ise olen olnud põline Fordi fänn. Alustasin sõitu Escort MK4 (86-90) 1.6 karpa automaadiga. Põhjus miks Escort meeldib on tema lihtsus. Samuti meeldb ta rohkem kui muud rahva kärud (Golf ja Civicud). Fordil head mootorid ja ega ta lagune midagi nii hullusti kui kõik jupid õigeaegselt vahetatud ja mitte tarbetult kokkuhoides. Teised masinad olid siis sama aasta käigu (mk4) Escort RS Turbod. sealt sain siis tubopisiku külge;) Masinal oli tehasest küljes LSD (esivedu), millest hetkel ka väga palju puudust tunnen, sest väga vähesed tootjad panevad oma masinatele LSD tehasest külge. Kui aga hakkasin otsima uut autot, siis ega valikut ei olegi eriti, sest Turbo audid ikka way kirved, ning Impreza pole päris see mida otsin. Saabil on stiili ja disaini - soliidne samas vihane. Elagu NG900T:head:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#5

R Dets 23, 2005 13:48

jah ise olen niivord kuivord saabifann kuid ei utle midagi ka teiste autode kohta halvasti
Ise olen omanud ladat ,tojota hiace ,corolla ,suzuky jimny AWD,pajero AWD,MB180C,200D,hetkel olemas saab 900,96,9000,honda legend 3,2v6,proovitud on volvo S70 ,BMW 730 D,palju toyotasi ja nissaneid
Kuid l]ppkokkuv]ttes istun ikka saabi rooli .
Igal autol on omad eelised kuid saabil on neid lihtsalt rohkem
RedBaron
Postitusi: 167
Liitunud: E Jaan 31, 2005 14:56
Asukoht:
Auto:

#6

R Dets 23, 2005 15:17

Tjah, eks omatud on tõesti kümneid autosid ja võib-olla on mõnega neist vähemgi muret olnud kui SAABidega. Väga erinevaid autosid ei saagi oma vahel võrrelda ja kui ma kodistan Wrangleriga metsas kändude otsas, siis ei heida ma loomulikult SAABile ette, et seda temaga teha ei saa. Aga SAABipisik võttis mul varukast kinni 1992-sel aastal ja enam lahti ei lase. Ostsin Rootsis elades ja töötades oma esimese välismaise auto (kohalikud ka soovitasid, et võta vana SAAB või VOLVO) ja selleks sai v.h.korras 1977 SAAB 96, mis vist tänase päevani Hiiumaal ringi sõidab. Kui selle ära müüsin ja mitu aastat muude autodega ringi sõitsin, sain aru, et elu ei saa olla ikkagi täiuslik, kui autopargis pole vähemalt ühte SAABi. Ja 99`sai soetatud kaks 96-t. Vahepeal kui kõik muud autod seisma jäid aitas ikka vana hea "küülik" hädast välja. Ja nüüd siis jälle v.h.korras tonnine praktiliselt igapäevases ringluses. SAABis on mingi magnet, mida teistes ei ole - ilmselt ongi need 16 lennuinseneri, kes esimese maapeal kulgeva SAABi välja mõtlesid, lausunud sinna mingeid loitse, mis toimivad läbi aastakümnete. Ja ta on piisavalt vihase minekuga ja samas välimuselt soliidne (nagu eespoolgi öeldud). Samas kui on tahtmine temast mingit ulmelist aparaati tuunida, siis õnnestub see hästi, eks neid pilte oleme me kõik näinud. Ja samas jääb ta alati erinevaks ja omanäoliseks. Ja tema erilist stoorit ja seost lennundusega on nüüd viimasel paaril aastal hakatud ka julgemini promoma ja see tõmbab, mis siin salata.Eks see ongi saabism ;) On ju ka BMW ja Subaru tuntud, kui lennutehnika tootjad, kuid autonduses tänapäeval seda enam ei rõhutata eriti. Eks spetsiifilisi vigu tuleb kõigil seda rohkem juurde, mida keerulisemks elektroonikast punni autod lähevad. Kui asi oli ainult voolus, vees ja bensiinis, oli kindlasti lihtsam ja tehti ka kestvuskaupu.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#7

E Dets 26, 2005 13:37

Mina siin foorumis vist kõige algajam Saabi fänn, oma esimese Saabi ostsin selle aasta Juulis :red: , KUSJUURES tulles Rootsist töölt oli mul plaan liikumisvahend osta !!! Rootsis imetlesin Saab 9-5 -te, ja rääkisin töökaaslastele, et selle ma kunagi ka ostan endale !!!!

Paar töökaaslast soovitasid hirmsasti, et osta endale 5-seeria BMW, järgmised aga et Mersu on väga hea, ise aga mõtlesin hoopis Audi 80. või mazda 626(aastast 1989) peale:red:

Sel hetkel olex ma vist igat autot olnud nõus ostma:freak:

Saabi kohta olin alati kuulnud, et ta igati turvaline ja mugava auto on:headbang: , aga mulle ei meeldinud 9000 kere välimus !!!

Algse pisiku sain SAABNINETHOUSAND´ilt, kellele onu oma 9000-de müüs, igati mugav ja lahe auto tundus tookord :D

Oma esimese Saabi sain tänu oma ülemusele:notworthy: :notworthy: :notworthy: kellel sai siiber, et ma talle koguaeg pinda käin oma auto jutuga. Ta ise suur VW fänn, nii et arvata oli, et ta mulle golf3 pähe hakkab määrima :D , hea ökonoomne ja ilus auto küll, aga pagana väike ju teine. Paar päeva talle vastu vaieldes, sai tal siiber ja ta pakkus mulle Saabi, temal tuttav oli toonud ja pidi väga heas korras olema, mis seal ikka läksime siis vaatama...ja nii kui ma seda saabi nägin armusin sellesse ära, ja nüüd muud nagu ei oskagi enam tahta, kui ainult Saabi !!!


Elagu 9000:head:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

T Dets 27, 2005 6:19

Mina olen alati fännanud nii Saabi,kui BMW-d ja omanud mõlemaid (13:2 on seis).Kahjuks ei suuda sundida end 9-5 ostma,teades,mis ees ootab.Tonnise
95-98.a. masinad olid väga head,edasi tuleb tükk tühjust kuni SS-ni,sinna aga ei küüni.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2278
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#9

T Dets 27, 2005 14:03

Algselt postitas: Trionic
Mina olen alati fännanud nii Saabi,kui BMW-d ja omanud mõlemaid (13:2 on seis).Kahjuks ei suuda sundida end 9-5 ostma,teades,mis ees ootab.Tonnise
95-98.a. masinad olid väga head,edasi tuleb tükk tühjust kuni SS-ni,sinna aga ei küüni.


Mis asi on SS?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#10

T Dets 27, 2005 14:11

Algselt postitas: NO FEAR
Mis asi on SS?


Saab 9-3 Sport Sedan - 9-3 SS
Saab 9-3 Sport Combi - 9-3 SC

terv, teager
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

K Dets 28, 2005 7:05

nojah,SC Aero oleks veelgi...

Praeguse liikuri kulujuppide hinnad on küll imekspandavalt palju odavamad,kui Saabil olid ning kütusekulu ka veidi väiksem,kuigi mootor 2 X suurem(sellepärast ongi vist),lisaks ja boonuseks on juppide saadavus-midagi ei pea tellima ootama.Miinuseks on aga,
et pole ühtegi tuttavat trionicu klooni,kes lahkelt tarkust jagaks ja
testrit omaks.
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#12

K Dets 28, 2005 8:29

OT: Usun Trionic, et sinusuguste teadmistega mees saab ka baierlaste margi iseärasused suht ruttu selgeks ning varsti oodatakse sinu abi ka sealses foorumis ;)

Rääkides SS ja SC, siis miski minus kaldub arvama, et SAAB on kord GM'le näpu andnud ja nüüd lõplikult alla neelatud - seega ei saa see 9-3 SS/SC eriti parem ola kui 9-5 - lihtsalt liiga uus mudel, et midagi põhjapanevat öelda saaks.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#13

K Dets 28, 2005 19:25

Kas asi just GM-is on, ma ise olen alati sedameelt olnud et automaaimas on kombeks "mida uuem - seda s*tem"
Vasta