Oodatud igasugune info selle kohta mis auto endast kujutab ette, head, vead, miks tasub ja miks ei tasu osta!
Remont, küttekulu , kas sisaldab biopower süsteemi tõttu erilisi või liiga kalleid juppe jne.
Ettetänades
2006 Saab 9-5 2.0t 110kw, Biopower, autom. Wagon. Head ja vead
Olen ise sõitnud sarnase autoga nüüd pea pool aastat.Sõita on mõnus,istmed on mugavad,kliimasüsteem töötab laitmatult,kiirendus on korralik.Biopoweri koha pealt ei oska midagi kosta. Kuna meil Eestis seda kütet ei müüda siis pole biopoweriga mingisugust kogemust.Remontida pole veel väga palju jõudnud kui välja arvata ostujärgne sillaremont ja õlivahetused.Hinnad on nagu teistel autodel-ei midagi erilist.
Kütusekulu-maanteel võtab tiba alla 8l/100km,aga kui sõidad 100-110km/h ning teed möödasõite siis 8l/100km võid arvestada.viimati sõitsin 160 km millest 20 km oli linnasõitu(Võru,Elva) ja kesmine oli 8,0l.Linnas muidugi rüüpab mõnusalt.Tehase andmetel nõksa üle 15l.Igapäevaselt lühikesi otsi tehes väikeses linnas ja mõned 50 km maanteelõigud sinna juurde on kesmine kulu 10,5-11l.
Kütusekulu-maanteel võtab tiba alla 8l/100km,aga kui sõidad 100-110km/h ning teed möödasõite siis 8l/100km võid arvestada.viimati sõitsin 160 km millest 20 km oli linnasõitu(Võru,Elva) ja kesmine oli 8,0l.Linnas muidugi rüüpab mõnusalt.Tehase andmetel nõksa üle 15l.Igapäevaselt lühikesi otsi tehes väikeses linnas ja mõned 50 km maanteelõigud sinna juurde on kesmine kulu 10,5-11l.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui sa nii ütled, ma ei hakka vaidlema ka. Lihtsalt kusagilt on meelde jäänud, et neid piiritusekindlaid juppe kasutatakse tegelikult juba väga ammu, isegi sel ajal juba, kui seda piiritust ennast veel müügis polnud. Aga ilmselt on need jupid kõik sama aasta mittebiopoweril ka küljes. Ja lõpuks on ikka vaid softivahe..:)mitte ainult soft, mõned torustikud/jupid peaks ka olema vastupidavamad piirituse suhtes, vähemalt nii oli anonseeritud 2006 aastal