natuke infi vaja (9000'e kohta)
plaanis soetada mingi masin turboga ja silma jäid paar masinat. aga enne uuriks igaks juhuks kas 92 a turbo 9000 cd -l (143kw) on juba olemas veojõukontroll, libisemisvastane seade? kuidas on lood sellise sõiduvahendi automaatkasti vastupidavusega? Kas üldse 9000 turbo automaatkäimakott erineb tavalise 9000 automaadist?
Minu teada mõlemal sama kast ning loetakse suht normaalseks kastiks, kui just autot võimsamaks modima ei hakka.
Sellest teemast võid Trionicu postitust lugeda automaatkasti kohta.
Sellest teemast võid Trionicu postitust lugeda automaatkasti kohta.
Veojõukontroll ehk TCS ei olnud standardvarustuses, kuigi 92 aasta mudelitele seda juba pandi. TCS'i headest ja halbadest külgedest ning versioonidest on siin foorumis päris palju juttu olnud. Kasuta otsingut!
Kas libisemisvastane seade = elektrooniline stabiilsuskontroll (ESP)? Kui jah, siis minu teada ESP-d pole üldse tonnistele pandud. Üldiselt peale TCS'i ja ABS'i polegi tonnistel rohkem küle pandud.
Tonnise automaatkasti kiidan.
Kas libisemisvastane seade = elektrooniline stabiilsuskontroll (ESP)? Kui jah, siis minu teada ESP-d pole üldse tonnistele pandud. Üldiselt peale TCS'i ja ABS'i polegi tonnistel rohkem küle pandud.
Tonnise automaatkasti kiidan.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui automaatkast on ostes korras, on ta kõige väiksem peavaluallikas. Nüüd takkajärgi targana väidan et ka täiesti töökorras kast võib käituda reguleerimata kick-downi trossi ja vahetamatta õli korral nagu täiesti surnd kast. St. sõites üles vahetades üks käik läheb välja, pöörded lähevad üles ja kunagi hiljem läheb lõpuks järgmine käik sisse.