Millist saabi valida?
Tervist klubilised.
Ma ei tea saabidest midagi kuid hinnad on taskukohased ja autod tunduvad ilusad.
Seega soovikski teada millised mootorid peavad kõige paremini vastu ja mida ei tasuks ültse vaadata , ise vaatan just diislite poole .
Kui suured on neil hoolduskohad ja mis on nõrgad kohad mida tasuks kindlasti ostma minnes vaatama?
Ma ei tea saabidest midagi kuid hinnad on taskukohased ja autod tunduvad ilusad.
Seega soovikski teada millised mootorid peavad kõige paremini vastu ja mida ei tasuks ültse vaadata , ise vaatan just diislite poole .
Kui suured on neil hoolduskohad ja mis on nõrgad kohad mida tasuks kindlasti ostma minnes vaatama?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Ise kalduks 1.9 diisli poole, Fiati mootor 110kW Oli suvel selline isend, liikus reipalt ja öko. Parim asi mis teha saad on masin ostueelne kontroll pädevas töökojas. Pealinnas on neid mitmeid, Lõuna pool on seis endiselt nutune.
Edu otsinguil!
Edu otsinguil!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ise valiksin sellise v6 aero:http://www.auto24.ee/used/1153112
või kui diislitest, siis selle vähesõitnud masina
http://www.auto24.ee/used/980477
neil ei tohiks mingeid suuri probleeme kah olla seega oleks mõlemad päris hea valik
või kui diislitest, siis selle vähesõitnud masina
http://www.auto24.ee/used/980477
neil ei tohiks mingeid suuri probleeme kah olla seega oleks mõlemad päris hea valik
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Vaateväli on siiski kasutatud liikurite piiril ,loomulikult soetaks ka ühe sellisteks masinatest nagu kasutaja ivomets pakkus aga rahakott ei luba .
Keegi neist 2.2 ja 3.0 diislitest oskab midagi rääkida?
Diislite rubriigis on valdav enamus teemasid just nendest mootoritest. 2,2TiD sõitmiseks piisav kuid kehvema isendi korral saad ikka seigelda. 3.0TiD on ka loterii kuna vanemad mootorid tõsise tüüpveaga, alates 2004 asja parandati.
Loe teemad läbi lööb pildi vähe selgemaks.
Olen ka poolõhtut seda diislite foorumit lugenud , kuid kas keegi saaks konkreetselt välja tuua millised on need tüüpvead nii 2.2 kui ka 3.0 mootoritel?
2.2TiD on päris mitut sorti 85kw ,88kw ja 92kw , milline neist kõige kindlam/parem on?
Mis probleem seal peale 2004 ära parandati siis?
2.2TiD on päris mitut sorti 85kw ,88kw ja 92kw , milline neist kõige kindlam/parem on?
Mis probleem seal peale 2004 ära parandati siis?
Ürita siis saada selline diisel mis Rootsis taksot pole sõitnud. Mu sõber sattus sellise otsa, oi kuidas nägi vaeva. Ainult tagus raha sisse. Kui üritati pekki läinud käigukasti parandada siis meister ütles ainult peale vaadates, et sellega on kindlasti vähemalt 500.000km sõidetud. Kehv lugu. 2003 aasta oli.
ja ma toetan Ivo Metsa mõtet, et osta Aero. Kütusekulu linnas on suurem aga maanteel 6.6l/100km on päriselt ka reaalne.
Osta lihtsalt vanem Aero. Läheb talvepakasega käima ka.
Ahjaa, Saabi tehase ametiautosid müüakse hetkel oksjonil maha, seal on paremad hinnad, võid Ivo Metsa poolt näidatud masina saada aga oluliselt odavamalt. :)
Osta lihtsalt vanem Aero. Läheb talvepakasega käima ka.
Ahjaa, Saabi tehase ametiautosid müüakse hetkel oksjonil maha, seal on paremad hinnad, võid Ivo Metsa poolt näidatud masina saada aga oluliselt odavamalt. :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
2,2TiD Erinevad käivitamis anomaaliad, voolikud, MAP, EGR; sisselaske kinni tahmamine kuid see kõigil diislitel. OG9-3 puhul veel info ja kliima displei suremine.
3.0TiD tüüpveast oli täitsa oma teema kunagi kuid ei leia enam. Põhim kuumeneb mootor üle ja selle tulemusena vajad uut mootorit/plokki. Kuskilt kõrva jäänud, et 2004 edasi peaks olema uuem mootor millel seda probleemi enam ei esine.
Ise olin kunagi valiku ees kas 3.0TiD või Aero, valituks osutus profiilis olev esimene masin. Täna aga koliks 1.9TTiD peale üle.
3.0TiD tüüpveast oli täitsa oma teema kunagi kuid ei leia enam. Põhim kuumeneb mootor üle ja selle tulemusena vajad uut mootorit/plokki. Kuskilt kõrva jäänud, et 2004 edasi peaks olema uuem mootor millel seda probleemi enam ei esine.
Ise olin kunagi valiku ees kas 3.0TiD või Aero, valituks osutus profiilis olev esimene masin. Täna aga koliks 1.9TTiD peale üle.
2,2TiD Erinevad käivitamis anomaaliad, voolikud, MAP, EGR; sisselaske kinni tahmamine kuid see kõigil diislitel. OG9-3 puhul veel info ja kliima displei suremine.
3.0TiD tüüpveast oli täitsa oma teema kunagi kuid ei leia enam. Põhim kuumeneb mootor üle ja selle tulemusena vajad uut mootorit/plokki. Kuskilt kõrva jäänud, et 2004 edasi peaks olema uuem mootor millel seda probleemi enam ei esine.
Ise olin kunagi valiku ees kas 3.0TiD või Aero, valituks osutus profiilis olev esimene masin. Täna aga koliks 1.9TTiD peale üle.
Selge aga mis kui suur nende 2.2 ja 3.0 küttekulu on ja samas võiks ka välja tuua 1.9 oma .
Ja on mingeid kindlaid sümptomeid ka neil nö ülekuumenenud masinate seas mida vaadata auto ostmisel nimelt siis 3.0Tid ?