Classic 900 läbivus ja soojendus.
Kiitke laidke teemas mainitud omadusi.
Kuidas saab classic 900 hakkama heinamaal, mudas, lumes jne kehvades tingimustes. (läbivus on minu jaoks väga oluline näitaja) Kui suur on kliirens. Kuidas sillad kruusateid kannatavad.
Kas talvel läheb ikka korralikult soojaks.
Käivitumine talvel?
Ma pean praegu koguma nimelt fakte mis sunniksid mind oma 1984 aasta passatist kas loobuma või siis seda autot edasi pidama.
Kui loobuksin siis võtaksin asenduseks klassiku. See pisike saabisoov pakitseb juba ammu, ainult et kas see auto on nii hea ja vastab minu vajadustele.
Argumendid passati poolt on väga hea läbivus, olen igasugu mülgastes ja metsateedel turninud sellega. Kinni jäänud ainult ühe korra metsaveotraktori rööbastesse.Esisild on tugev ja lihtne. Tagasild samuti. Soojaks läheb mega kiiiresti ja kui soojendus põhja keerata puhub lausa tulist õhku. Keskmine kütusekulu talvel 8 suvel alla 7 (maanteel 5.8). Talvel 2 päeva seisnud auto käivitub veerandist pöördest.
Kuidas saab classic 900 hakkama heinamaal, mudas, lumes jne kehvades tingimustes. (läbivus on minu jaoks väga oluline näitaja) Kui suur on kliirens. Kuidas sillad kruusateid kannatavad.
Kas talvel läheb ikka korralikult soojaks.
Käivitumine talvel?
Ma pean praegu koguma nimelt fakte mis sunniksid mind oma 1984 aasta passatist kas loobuma või siis seda autot edasi pidama.
Kui loobuksin siis võtaksin asenduseks klassiku. See pisike saabisoov pakitseb juba ammu, ainult et kas see auto on nii hea ja vastab minu vajadustele.
Argumendid passati poolt on väga hea läbivus, olen igasugu mülgastes ja metsateedel turninud sellega. Kinni jäänud ainult ühe korra metsaveotraktori rööbastesse.Esisild on tugev ja lihtne. Tagasild samuti. Soojaks läheb mega kiiiresti ja kui soojendus põhja keerata puhub lausa tulist õhku. Keskmine kütusekulu talvel 8 suvel alla 7 (maanteel 5.8). Talvel 2 päeva seisnud auto käivitub veerandist pöördest.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Kinni pole jäänud, kruusateid kannatab, soojaks läheb hästi, mu karpaga 900C käivitus talvel külmaga paremini kui suvel kuumaks aetud mootoriga, ainus häda metsateedel on olnud küll sumpaga, mis kogu aeg kusagile takerduda tahab. Muidu lohistab kogu talve pasast läbi.
isiklikult puudub kogemus pika klassikukasutajana - enda klassikuga sõitnud kokku aind 267 km, aapsalust tartusse garaasi, sedagi ilusa varasügisese ilmaga kus läbivustestil polnud motiivi, kuid ohh, milline sõit see ikkagi oli, igat faking auto-ostu krooni väärt (noh ja muidugi venna oma olen katsetanud ka, mis on alati näo naerule viinud), aga olen kuulnud staazikamatelt kasutajatelt teineteisest sõltumatutest kanalitest ainult head. ja muide, eriti kõvasid kiidusõnu olen kuulnud justnimelt 99 kohta, (äkki kuna sel nina veic lühem ja maybe põhigi tollike kõrgemal). üldiselt võiks teoretiseerida et iga vanem saab oma moto asetusega kas täpselt esiteljel või koguni kopikakese võrra sest eespool peaks ekstreemis väga hästi "kaksama". küülikuga olen ainult 1 kord kinni jäänd, 185 mm slick suvekummiga 15-tollises lumes (puruvaene tudeng), ja siis kah aitasid kuuseoksad lõpuks välja
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Neid kahte autot ei saa võrrelda klassik on projekteeritud rasketesse tingimustesse ,seega talvel probleemi pole ja sama akehtib ka suviste tingimuste kohta.
Minu kogemus klassikuga on igati positiivne kinni pole kuhugi jäänd esisild on nagu maasturil nt mitsu pajero peaaegu identne seda silda juba alt ei sõida .
Taga asetseb tugev talasild ainus miinus võib juurikate taha kinni jääda selleks on ka rohtu keevitada sillale suunaja,sama kehtib sumpari kohta ja soovitaks teise ka korralikult kinni panna tavaliselt see ripub nõmedalt .
Kruusatee jaoks on vedrustus liiga jäik, kuid seega suurel kiirusel hea juhitavus .
Soojaksminemise kohapealt niipalju, et on kahte tüüpi salongitadikaid üks mis on ilge nuhtlus teine täielik saun.
Kütusekulu 2,0- 1 karpa kõige ökonoomsem pritsu kõige vastupidavam kuid mitte nii ökon. üldiselt keskmine jääb 11 kanti .
Plussiks veel on loomulikult tugevad stanged võsas ragistamiseks ja jäik kere mis kannatab ka hüppeid .
Klassikul mõneks vigaks võib välja tuua loomulikult roosteuss kuid eks seda rauda mida rootetada ka jätkub ,halb nähtavus tagant luukpära puhul ja aeglaselt töötavad kojamehed .
igatahes parimat aparaati sõiduauto kohapealt maale külll ei oska soovitada .
Minu kogemus klassikuga on igati positiivne kinni pole kuhugi jäänd esisild on nagu maasturil nt mitsu pajero peaaegu identne seda silda juba alt ei sõida .
Taga asetseb tugev talasild ainus miinus võib juurikate taha kinni jääda selleks on ka rohtu keevitada sillale suunaja,sama kehtib sumpari kohta ja soovitaks teise ka korralikult kinni panna tavaliselt see ripub nõmedalt .
Kruusatee jaoks on vedrustus liiga jäik, kuid seega suurel kiirusel hea juhitavus .
Soojaksminemise kohapealt niipalju, et on kahte tüüpi salongitadikaid üks mis on ilge nuhtlus teine täielik saun.
Kütusekulu 2,0- 1 karpa kõige ökonoomsem pritsu kõige vastupidavam kuid mitte nii ökon. üldiselt keskmine jääb 11 kanti .
Plussiks veel on loomulikult tugevad stanged võsas ragistamiseks ja jäik kere mis kannatab ka hüppeid .
Klassikul mõneks vigaks võib välja tuua loomulikult roosteuss kuid eks seda rauda mida rootetada ka jätkub ,halb nähtavus tagant luukpära puhul ja aeglaselt töötavad kojamehed .
igatahes parimat aparaati sõiduauto kohapealt maale külll ei oska soovitada .
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kysin:
miks inimesed ostavad passateid??
vastan:
sest nad pole yhegi muu autoga sõita saanud!
miks inimesed ostavad passateid??
vastan:
sest nad pole yhegi muu autoga sõita saanud!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
hehee mina ostsin oma passati sellepärast, et oli kähku autot vaja ja sain soodsa hinnaga super heas korras isendi. auto oli nagu tehasest. tegelikult tahtsingi saabi osta aga kuna ei leidnud ühtegi mis oleks piisavalt usaldusväärsed olnud tuli volkswagen osta. volkswagenit kusjuures käisin niisama nalja pärast vaatamas aga jättis nii sügava mulje, et pidin ära ostma.
Liiklen klassikuga 2002 aastast iga päev ja meile omaseks saanud erinevates ilmastiku tingimustes. Mina siiani igati rahule jäänud juhitavusega,läbimisega erinevates teeoludes,kütuse,remondi ...n.ö. kõigega. On ka puuduseid:mõningad lisad,igatsen nahksisu ja vurr võiks olla! Aga kõike korraga....kole palju tahta?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ega need passatid nii viletsad polegi head läbivust kiidavad nii mõnedki
esisild on ainult nutuselt nõrk vähemalt 80 lõpu ja 90 alguse masinatel
kõmiseb ka jubedalt.
Uute kohta ei ütle midagi kõik uhesugune pask
esisild on ainult nutuselt nõrk vähemalt 80 lõpu ja 90 alguse masinatel
kõmiseb ka jubedalt.
Uute kohta ei ütle midagi kõik uhesugune pask
minu auto ei kuulu kategooriasse 80 lõpp 90 algus, see juba hoopis uus mudel ja minuarust hoopis nõrgem.
Saabi juurde tagasi tulles
Kuidas ma ostes sellel vahet teen, et kumb salongiradikas on? Kas see sõltub aastaarvust või mudelist ka ? Kui satub selle kehvema radikaga isend kas siis on võimalik parem radikas panna ? See on väga põnev fakt et pritsung ei ole ökonoomsem. Muudel autodel kipub üldiselt vastupidi olema ? V'õib olla tuleb ka sellest , et paljudel vanadel masinatel juba pihustid läbi ja neid ei raatsita vahetada?
Saabi juurde tagasi tulles
Vulkanus:
Soojaksminemise kohapealt niipalju, et on kahte tüüpi salongitadikaid üks mis on ilge nuhtlus teine täielik saun.
Kütusekulu 2,0- 1 karpa kõige ökonoomsem pritsu kõige vastupidavam kuid mitte nii ökon. üldiselt keskmine jääb 11 kanti
Kuidas ma ostes sellel vahet teen, et kumb salongiradikas on? Kas see sõltub aastaarvust või mudelist ka ? Kui satub selle kehvema radikaga isend kas siis on võimalik parem radikas panna ? See on väga põnev fakt et pritsung ei ole ökonoomsem. Muudel autodel kipub üldiselt vastupidi olema ? V'õib olla tuleb ka sellest , et paljudel vanadel masinatel juba pihustid läbi ja neid ei raatsita vahetada?
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Üldiselt ei saagi kontrollida, kui ainult, et sõita proovisõidul niikaua ,kui auto korralikult soe siis kontrolli, kas temp. regulaatorit keerates läheb külmaks ja nagu su enda passatki peab ka saabil sooja moororiga tulist õhku puhuma
ja kui nii ei ole pole ka hullu alati saab korda teha radikas ei maksa eriti midagi ja vahetus tunni tööd.
Kütusekulu osas vaevalt ,et passat vähem võtab ja pole see pritsu midagi nii hull linn 12-13 maantee 7-8 minuarust norm,
ja kui nii ei ole pole ka hullu alati saab korda teha radikas ei maksa eriti midagi ja vahetus tunni tööd.
Kütusekulu osas vaevalt ,et passat vähem võtab ja pole see pritsu midagi nii hull linn 12-13 maantee 7-8 minuarust norm,
Usun, et sinu kirjeldatud rasketes tingimustes saab passata paremini hakkama. See saabist ikka tia kõrgem. Pensukulu on ka passatil ilmselt väiksem, aga .... saabi mugavuse vastu passat ikka ei saa. Tahad metsas ronida, osta niiva, tõsiselt. Mujal saab Saabiga ideaalselt hakkama.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
peab aga omakogemustest lähtuna ütlema et saabi on väga hea kõrgemaks tõsta Esispoila maha ,kui on ,karterikaitsed vedrupakud alla, pikemad amordid vähese tõstmise puhul ei pea ka stabikaid pikemaks tegema eriline friik keevitab tiffri ka kinni ja ongi maastur
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: stennadi
ja siis, et kas kõigil classic 900 mudelitel on taga ketaspidurid ?
kütteseadmest ka ? et kas tal on kuskil sellised ventilatsiooniavad mis taha ka õhku puhuvad
?
jah kõik on 4-ja kettaga
esiistme all on avad mille kaudu taha sooja puhutakse.
Üldiselt on see väga soe auto... ka 20 miinuskraadiga sõidad rahulikult t-särgi väel ja soojendus ei ole täisvõimsusel veel.
Talvel väga hea läbiuvusega ja juhitavusega. Mul ei ole väga probleeme olnud kusagil, samas ega ma väga lootusetusse võssa roninud ka pole. Selleks ikka teised masinad.
ehhee ega ma loodagi et saab nüüd maasturit asendab ega mu passat ka maastur pole, lihtsalt ma ise kolan ringi väga kehvades teeoludes tihti ja tuleb välja et vanal kõrgel autol on ikka tänapäeva madalate plastkäkkidega võrreldes kõvad eelised
muide teab keegi kohe öelda classicu kliirensi sentimeetrites?
muide teab keegi kohe öelda classicu kliirensi sentimeetrites?
Algselt postitas: LPT
Kurat, Saab klassik on mind pohmas peaga igasugu kraavidest välja vedanud ja mis põhiline, peale roolijoodikluse tekitatud mõlkide pole kunagi raisal midagi erilist viga olnud. Ja suuremaid matse pole ka olnud, sest isegi minusugune roolijoodik hoolib oma Saabist.:drink:
Ma siiralt loodan, et vihje roolijoodiklusele oli nali :poke: