9 5 wagun
vaatasin seda, service book puudub, tegemist on tagastatud autoga, auto seisab seal juba suht ammu, arvatavasti vedelikud ja muu kraam suht kaua vahetamata. Edasi ei hakanudki uurima, tundub et takso, siis "noorte auto", siis Eestisse, ning kuna ostjat ei olnud, siis pangale
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
See autot vist on ammu Eestis, seda saad lihtsal kontrollida. Sama võrrega olen näinud Tartus sellist ~4a tagasi, kui sama, siis ei peaks takso olema. Kotrolli ARKs VIN ja ka kindlustuses.
Ostueelne kontroll kindlasti! Ja uued mahlad ka.
Ostueelne kontroll kindlasti! Ja uued mahlad ka.
__In Boost We Trust__
Sõiduk (SAAB 9-5, YS3EF59W263516806) on osalenud liikluskindlustuse kindlustusjuhtumis.
Aeg
08.04.2010 Koht
Tartu, Tartumaa Sõiduk: SAAB 9-5, 2006 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Sõiduk: TOYOTA CAMRY, 1987 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: QBE Insurance (Europe) Limited Eesti filiaalse
Aeg
10.04.2009 Koht
Tartu, Tartumaa Sõiduk: SAAB 9-5, 2006 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Sõiduk: BMW 530D A, 2005 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: AS Inges Kindlustus
Aeg
30.03.2009 Koht
Tartu, Tartumaa Sõiduk: SAAB 9-5, 2006 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Sõiduk: MITSUBISHI GALANT, 1988 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: QBE Insurance (Europe) Limited Eesti filiaal
Aeg
08.04.2010 Koht
Tartu, Tartumaa Sõiduk: SAAB 9-5, 2006 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Sõiduk: TOYOTA CAMRY, 1987 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: QBE Insurance (Europe) Limited Eesti filiaalse
Aeg
10.04.2009 Koht
Tartu, Tartumaa Sõiduk: SAAB 9-5, 2006 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Sõiduk: BMW 530D A, 2005 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: AS Inges Kindlustus
Aeg
30.03.2009 Koht
Tartu, Tartumaa Sõiduk: SAAB 9-5, 2006 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Sõiduk: MITSUBISHI GALANT, 1988 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: QBE Insurance (Europe) Limited Eesti filiaal
Nimekiri selle auto vigadest on päris pikk. Sisuliselt on alusvanker pikka aega hoolitsemata, palju asju tahavad all vahetust saada, tagumised klotsid ja rehvid kulunud. Hooldusraamat puudu ning viimase hoolduse kohta infot pole. Tagumised parkimisandurid ei tööta, taga pagasikate puudu. Pamperid kriibitud ja ei jookse päris korralikult kokku, kapotil mõlk, tagumine embleem kulunud. Mootorituli põleb ning külma mootoriga pöörded kõiguvad. Kuna Tehase Autol endal õiget diagnostika seadet ei ole, mis vead välja loeks siis praegu nad ei osanud midagi täpsemalt öelda. Ühesõnaga tuleb arvestada korraliku investeeringuga, "istu sisse ja sõida" masin see ei ole.
WASSAAB?
Tehase Auto helistas täna tagasi kuna palusin neil seda mootoritule asja lähemalt uurida. Väidetavalt pidid nad õige diagnostika seadmega asja üle vaatama.
Müügimees helistas ja ütles, et uuesti käivitamisel mootorituli ei põlenud ning mingit viga nad ei tuvastanud. Arvasid, et ilmselt oli see tingitud pikalt seismisest. Kui reaalne selline variant olla võib, et mootorituli iseenesest ära kustub ja viga ei näita? Ma muidugi ei osanud küsida, kas nad panid tech2 külge või mitte. Eelmine kord, kui vvs-iga masinat vaatamas käisime lubasid nad asjalikuma seadme külge panna. Hetkel ootan neil kalkulatsiooni vigade kõrvaldamiseks.
Müügimees helistas ja ütles, et uuesti käivitamisel mootorituli ei põlenud ning mingit viga nad ei tuvastanud. Arvasid, et ilmselt oli see tingitud pikalt seismisest. Kui reaalne selline variant olla võib, et mootorituli iseenesest ära kustub ja viga ei näita? Ma muidugi ei osanud küsida, kas nad panid tech2 külge või mitte. Eelmine kord, kui vvs-iga masinat vaatamas käisime lubasid nad asjalikuma seadme külge panna. Hetkel ootan neil kalkulatsiooni vigade kõrvaldamiseks.
WASSAAB?
Ehk oskab keegi midagi arvata ka sellest, et mootorituli ise ära kustub?
Kui vaatamas käisime siis mootori pöörded kõikusid ca pool minutit kuskil 1000rpm jagu ja siis jäi nõel kenasti paika. Tagant mingit lokomotiivile sarnast musta välja ei ajanud ning sinist samuti mitte. Mootori seiskamisel ning taas käivitamisel paraku tuli ikkagi põles tal edasi.
Kui vaatamas käisime siis mootori pöörded kõikusid ca pool minutit kuskil 1000rpm jagu ja siis jäi nõel kenasti paika. Tagant mingit lokomotiivile sarnast musta välja ei ajanud ning sinist samuti mitte. Mootori seiskamisel ning taas käivitamisel paraku tuli ikkagi põles tal edasi.
WASSAAB?
Käisime ka juba mõni aeg tagasi seda vaatamas, vist isegi enne eelmist postitajat. Mina hoiaksin küll kaarega eemale, ei ole seda hinda väärt, hind pidi mingicperioodi tagant muutuma, kui panga jaoks on piisavalt pikk ajavahemik möödunud või siis tuleks ise pangale pakkumine teha. Vigade nimekiri oli a4 paberil ja täis kirjutatud. Lisaks läbisõidu korrutaks ma ka vähemalt kahega. Peale neid pauke korralikult ei ole ikka korda ka tehtud, muidu mootor j kast tundusid hästi toimetavat, kuigi jah külmalt ei tahtnud ta meil ka käia, süüdistati jällegi pikalt seismist, musta ei ajanud.