2008 a 9-3 aero xwd

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Rapa
Postitusi: 6
Liitunud: N Veebr 14, 2008 15:43
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,
Hirmsasti tunnen huvi antud masina vastu. Oskab keegi öelda, kas selliseid veel eestis ringi vurab ja kuidas selle mudeli varuosadega lood on? Turbo x omadega pidi paras peavalu olema. Kas alloleval lingil oleva auto kohta oskate midagi "peale vaadates" öelda?
Tänud ette!
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1425633
Tehnika üle ei vaielda kui tulemus on sama, või parem.
tuulepoiss
Postitusi: 6
Liitunud: K Juun 26, 2013 22:04
Asukoht:
Auto:

#2

Kohe-kohe tuleb VM-s üks selline kasutatuna müüki. Käsikastigam mitte automaat. Kui probleeme täna veel on, siis vbl ainult keredetailidega.
Sõita on Aeroga nats mugavam, kui Turbo X-ga.
Timo
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#3

Juppide pärast küll ei tasu muretseda, uute juppidega pole probleeme, kasutatud XWD käigukasti-silla juppe muidugi ei leia :)
Auto ainuke suur miinus on suur kütusekulu, mul 50:50 keskmine kuskil 13L/100km. Sõita on väga mõnus, eriti talvel :head:
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#4

Turbo-X'i eelis on jällegi see, et palju asju on paremad, kui selle aasta Aerod- käigukast on tugevam, tagasillas on eLSD jne jne.
Regular Saab Guy
tuulepoiss
Postitusi: 6
Liitunud: K Juun 26, 2013 22:04
Asukoht:
Auto:

#5

õige, autmaatkasti korpus onTURBO X-l tõepoolest tugevdatud. eLSD on AERO lisavarustuses, mitte standardis.
UuenaEestist müüdud AEROdele sai minu mäletamist mööda eLSD kõigile peale.
Timo
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

Sellel on Bose heli ka peal. Sõitnud pole, väljast ja seest oli küll ilus korralik.
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#7

kust pärineb info, et aut käigukast on Turbo-X mudelil tugevdatud?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#8

The gearbox in the Turbo X is strengthened and will have the torque limitation removed in first and second gear, which the XWD Aero will miss out on (for 2008 at least – no indications yet for 09 onwards). This will give you much more grunt early on and explains the improved 0-100 km/h time.

Allikas:
http://www.trollhattansaab.net/archives ... o-xwd.html

Ei tea muidugi kuidas asjad tegelikult on :)
kust pärineb info, et aut käigukast on Turbo-X mudelil tugevdatud?
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#9

Kunagi sai Maptunist Fredriku käest küsitud kasti vastupidavuse kohta, siis sain vastuseks, et tavalisel aerol on täpselt sama kast peal, mis TUX-il.
kust pärineb info, et aut käigukast on Turbo-X mudelil tugevdatud?
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#10

Jutuks hea küll ... :D eks mine küsi esindusest "tugevdatud" AF40 spessial käigukasti turbo-x le. Siin on paljudel EPC olemas. vaadake sealt. 2,8 mootorile on kaks varianti aut kasti: kas esiveolisele või neliveolisele.
The gearbox in the Turbo X is strengthened and will have the torque limitation removed in first and second gear, which the XWD Aero will miss out on (for 2008 at least – no indications yet for 09 onwards). This will give you much more grunt early on and explains the improved 0-100 km/h time.

Allikas:
http://www.trollhattansaab.net/archives ... o-xwd.html

Ei tea muidugi kuidas asjad tegelikult on :)
kust pärineb info, et aut käigukast on Turbo-X mudelil tugevdatud?
Vasta