Tere!
Selgub, et see saabihaigus on täiesti reaalselt olemas ja mõneti jättis see kunagi ostetud Saab 90 vist eluks ajaks märgi külge.
Olles nüüd seisus, kus mu päevane kilometraaž on kusagil 120 kilomeetrit - mööda Peterburi maanteed Tallinna kesklinna ja tagasi, niiet peamiselt maanteesõidud. Linnas liiklen peamiselt ühistranspordi või jalgrattaga.
Võiks ju võtta mõne pisikese diisli, aga mõned juhtumid elus on õpetanud hindama seda, et ka mingisugune kere ümber oleks.
Üldiselt olen sõitnud manuaalkastiga, aga silma on jäänud ka mõned automaadid. Kindlasti on sellest palju räägitud,aga adekvaatset vastust ma välja ei loe. Ma ei ole eriline kihutaja, pigem rahulik. Eelistaks manuaalkasti ja universaalkere, aga siis jäävad sõelale vaid 3.0 diislid, mis tunduvad üüratult suured. (?)Samas leiab ka mõne 2002, 2003 a Saab 9-5, mis on varustatud 2.2 diisliga. Kuivõrd vastu tuleb hinnapiir kusagil 3.5 k peal, siis kes mulle ütleks, mida eelistada?
Päevas 120 km maanteesõitu
Saab 9-5 2.2 diisel vs 3.0 diisel?
Jättes kõrvale erinevad probleemid, kui suur on nende mootorite tegelik kütusekulu vahe.
Mõistvat suhtumist,
Theo
Uue Saabi otsinguil. Palun abi!
3.0 tid ja seni väga rahulLäbisõit minu käes 90 tuhat.
Samad arvamused ka mul, 2,2 võtab hulga rohkem kütust kui see 3-ne . Minu endine 3,0tid võttis maanteel 6 ja linnas 7 ja tean teisi veel mis sama palju võtavad. Eks nats rohkem tahab hoolitsust kui 2,2-ne. Sõidumugavus on,aga hoopis midagi muud kui 2,2.
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
Miks mitte? Kas seal pole siis seesama Opeli mootor, mis 9-5-tele pandi?9-3 OG diislit küll ei saaks kuidagi soovitada.
9-3 on mitusada kg kergem aga suuruse poolest ju palju maha ei jää. Luukpära juures peab vaid arvestama, et ei saa tagaistmest väiksemat osa ainsana püsti jätta. Universaalil saad.
hähh, 9-5 ja 1,9TiD <-- vaata seda varianti.
Mul ka parajalt maantee sõitu ja keskm. kulu nii 6 l/100km, kui pikem tee maanteel, siis lausa 5,6 l/100km. Talvel muidugi natuke suurem (nii 7 kandis). Linnas sõit annab palju juurde.
Mul ka parajalt maantee sõitu ja keskm. kulu nii 6 l/100km, kui pikem tee maanteel, siis lausa 5,6 l/100km. Talvel muidugi natuke suurem (nii 7 kandis). Linnas sõit annab palju juurde.
Segan veidi teise isiku teemasse, aga peaks relevantne küsimus olema. Kas erinevate aastate väljalasetel on mingid suured ja ostuhuvi mõjutada võivad erinevused? St vahemik 2003-2007. 2008 olid mingid suuremad muudatused, mis mõjutasid käigukasti vastupidavust ja mootori võimsust, aga kas ka eelnevatel aastatel peaks midagi eelistama?
Jutt ikka 9-3 1,9 Tid.
Jutt ikka 9-3 1,9 Tid.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
1.9TID hea mootor, Rootsi taksod 500k km sõidavad sellega. S. t. kui ise ei osa hinnata läbisõitu - pöördu spetsialistide poole! Ei soovitaks manuaal kastiga, sest seal mõnus asi nagu kahemassiline hoorattas, tema "+" võrreldes tavalise hoorattaga ma ei näe, ainult palju lühem eluiga ja kõrge hind.
1.9 TID Hooldusest: kuskil 200k km, kellel kuidas(maanted või linn) tahmafiltri eluiga. Ka sisselaske kolle, tänu hoovale mis liigutab kolles klappe, vajab vahetust või sellist "tuuningut" nagu siin http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... ps.340436/
Kui need asjad on korras, siis kütuse kulu Eesti teedel maksimaalse lubatud kiirusega täislaaditud autoga(2+2 ja ääreni täis universaali pakaasi ruum) oli mul 5.0l/100km aut. kastiga.
Tänu tahmafiltrile, peab ka õiget õli kasutama, mis on kallim kui tavaline sünt.õli!
1.9 TID Hooldusest: kuskil 200k km, kellel kuidas(maanted või linn) tahmafiltri eluiga. Ka sisselaske kolle, tänu hoovale mis liigutab kolles klappe, vajab vahetust või sellist "tuuningut" nagu siin http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... ps.340436/
Kui need asjad on korras, siis kütuse kulu Eesti teedel maksimaalse lubatud kiirusega täislaaditud autoga(2+2 ja ääreni täis universaali pakaasi ruum) oli mul 5.0l/100km aut. kastiga.
Tänu tahmafiltrile, peab ka õiget õli kasutama, mis on kallim kui tavaline sünt.õli!
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
9k Aero, aero kastiga 6.6-6.7/100 ja 100km/hEi taha küll väga uhkustada, aga rahulikult sõites (tavaline 90+ paar km/h ja mõõdasõidud) saan mina oma 2.3 125kW-ga maanteel kütekuluks ~7l/100
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Silma on jäänud ka 9-3 1.9Tid universaalkerega. Kui juba sellises hinnaklassis võtta, kuidas kommenteerite kütusekulu ja mootori õnnestumist teiste diislite ees?
Ise sõidan 1.9TID 9-3 ja olen väga rahul. Pikkadel maanteeotstel on küttekulu väga hea. Mina sõidan keskmiselt 120 km/h Peterburi maanteel ja kulu jääb auto kompuutri järgi 6.1 liitrit "sajale". Paagi täitmise/tühjenemise intervalli järgi pole arvutanud kunagi. Kui sõita "kergema jalaga" saab selle kulu veel ilusamaks voolida ma usun.