Tere
Plaan uus saab koju tuua. Seekord siis sooviks diislit proovida. Ehk on keegi neid isendeid juba vaatamas käinud. Kas kellegil on ka Import autoga kogemusi.
Hea nõu on teretulnud:)
http://www.auto24.ee/used/1472393
http://www.auto24.ee/used/933201
Saab 9-3 ostuabi
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
ise võtaks punase, kuna sellel sisu must - praktilisem. Lisaks on punasel Saabi taimeriga eelsoojendus.
Nahksisu on praktilisem!
Teine on 50k väiksema läbisõiduga väidetavalt. Ja esinduse hooldusraamatuga. Kui need asjad vastavad tõele, kindlasti tume e. teine variant.
Enne osu ikka tee ostueelne kontroll, et hiljem ei hakkaka kirjutama kuidas automüüja oskas valetada.
__In Boost We Trust__
Import auto ise teeb ka hooldust. Kas pärnus kusagil mujal ka saabe üle vaadatakse?
Mõte on jäänud ikka punase peale, kuigi tallinnas on ka üks väga korralik ja soliidne masin millel on ka veel BOSE heli kuid hind veic krõbe :(
http://www.auto24.ee/used/1446118
Mõte on jäänud ikka punase peale, kuigi tallinnas on ka üks väga korralik ja soliidne masin millel on ka veel BOSE heli kuid hind veic krõbe :(
http://www.auto24.ee/used/1446118
Saku PEOREKKA hooldaja:)
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Muresid on selle mootoriga omajagu, näiteks opelil sama mootor ja on esinenud kokkujooksmisi juba ca 80 tuh km pealt näiteks veepumba kinnikiilumise tõttu. Algusaastatel kippusid sisselaskekollektori klapikesed purunema ja mootorisse jooksma, 2007 mootor peaks sellest veast küll juba prii olema. Inglisekeelsetes foorumistes on selle mootori vigadena mainitud:
1.9 diesels can be delightful to drive, but give a lot of problems:
Failed inlet manifold swirl flaps (and the flaps can beak and be ingested by the engine).
Failed EGRs.
Choked DPFs.
Failed timing belts, often because the waterpump seized. Belt, tensioner, pulleys and waterpump need replacing every 40,000 miles.
Failed oil pumps.
Failed dual mass flywheels.
Failed turbos.
1.9 diesels can be delightful to drive, but give a lot of problems:
Failed inlet manifold swirl flaps (and the flaps can beak and be ingested by the engine).
Failed EGRs.
Choked DPFs.
Failed timing belts, often because the waterpump seized. Belt, tensioner, pulleys and waterpump need replacing every 40,000 miles.
Failed oil pumps.
Failed dual mass flywheels.
Failed turbos.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
See must sisu pole teps mitte praktiline, plekid jäävad sellele odavale veluurile iga kell peale, peale paari aastat on nagu kuskil kuuris seisnud. Ei aita ka see, et on tumedat värvi.
Võta siis juba teine masin, sellel on vähemalt üleni nahk. Selle mudeli veluuristmed ei kannata mingit kriitikat.
Võta siis juba teine masin, sellel on vähemalt üleni nahk. Selle mudeli veluuristmed ei kannata mingit kriitikat.
Saabi vahetuse teise järguline ostusoov oli pakiruumi maht :freak:
Saab ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 9000,,,,,, 9-3
Pakiruumimaht ,,,,,,,,,, 448,,,,, 419
Istmed all ,,,,, ,,,,,,,,,, 1183 ,,,,,,, ?
Kiirelt ei leidnud aga kui juba istmetega vähem, siis mul on ikka hea auto :)
Saab ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 9000,,,,,, 9-3
Pakiruumimaht ,,,,,,,,,, 448,,,,, 419
Istmed all ,,,,, ,,,,,,,,,, 1183 ,,,,,,, ?
Kiirelt ei leidnud aga kui juba istmetega vähem, siis mul on ikka hea auto :)
Saku PEOREKKA hooldaja:)