Tere taas. Volvo on küll hea ja diisel ka meeldivalt rahakotisõbralik, aga hirmus tahtmine oleks taaskord ühe AERO rooli taga istuda.
Ehk leidub siin foorumis keegi, kes on naid kahte 9-3 piilumas käinud ja oskab nende kohta midagi kosta.
Aero1
Aero2
Kuna ise alles nädalalõpus kodumaale, siis uuriks siit ka, enne kui müüjaid tüütama hakkan.
Kõik piltidelt olevad vead/mitte vead leian ise üles, neid ei ole vaja siia kirjutada!
Ette tänades,
avelito
Ostuabi: Ei saa ma läbi Saabita.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tegelikult on üks suuremaid lollusi üldse osta Saabi asemele volvo(astusin kaks korda samasse ämbrisse), vähemalt liigud nüüd õiges suunas tagasi. Kahjuks nende kahe masina kohta ei oska midagi öelda. Ise koguks/pingutaks pisut veel sest MY08 ikka kõvasti ägedam + XWD võimalus. http://www.auto24.ee/used/1475901
Selle hinna osas peaks olema päris suur mänguruum, sest Tartus oli selle masina hind 9999eur. Sai seda ka katsutud ja proovitud. Kerel olid pisemad mõlgid kuid need võtavad mõlgimehed välja.
Selle hinna osas peaks olema päris suur mänguruum, sest Tartus oli selle masina hind 9999eur. Sai seda ka katsutud ja proovitud. Kerel olid pisemad mõlgid kuid need võtavad mõlgimehed välja.
Tegelikult on üks suuremaid lollusi üldse osta Saabi asemele volvo(astusin kaks korda samasse ämbrisse), vähemalt liigud nüüd õiges suunas tagasi. Kahjuks nende kahe masina kohta ei oska midagi öelda. Ise koguks/pingutaks pisut veel sest MY08 ikka kõvasti ägedam + XWD võimalus. http://www.auto24.ee/used/1475901
Selle hinna osas peaks olema päris suur mänguruum, sest Tartus oli selle masina hind 9999eur. Sai seda ka katsutud ja proovitud. Kerel olid pisemad mõlgid kuid need võtavad mõlgimehed välja.
Selle müüja autod tuleb kindlasti põhjalikku kontrolli viia. Ise vaatasin ükskord tema pakutud 9-5'te. Pidi olema turu korralikum auto ja mida kõike veel. Tegelikkus oli hoopis teine. Audacer seal kõrval ka kohe.
Regular Saab Guy
Tegelikult on üks suuremaid lollusi üldse osta Saabi asemele volvo(astusin kaks korda samasse ämbrisse), vähemalt liigud nüüd õiges suunas tagasi. Kahjuks nende kahe masina kohta ei oska midagi öelda. Ise koguks/pingutaks pisut veel sest MY08 ikka kõvasti ägedam + XWD võimalus. http://www.auto24.ee/used/1475901
Selle hinna osas peaks olema päris suur mänguruum, sest Tartus oli selle masina hind 9999eur. Sai seda ka katsutud ja proovitud. Kerel olid pisemad mõlgid kuid need võtavad mõlgimehed välja.
Mitte, et see teema oleks, aga mina ei kahetse margivahetust mitte karvavõrdki. Siiamaani on Volvo mind väga hästi teeninud. Aga ka Saab on endiselt hingelähedane kui nii võib öelda. :)
Enivei. Kuna Saab oleks nii öelda teiseks autoks, millega ma nädalavahetustel mägedes lauatamas/suusatamas saaksin käia ja 6x nädalas ka 14 km tööle sõita ja vahel ka natuke asju vedada, siis ei ole mul hirmkallist masinat vaja. Hind mille olen nõus välja käima oleks 5000.- kanti. ja need kaks isendit mahuvad nendesse tingimustesse.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Nagu rantto, olen sama meelt, 200kw esiveolisele on liiga isegi TCSiga. Oli 9k Aero, kõik oli hea v.a. esivedu. Esiveoline max 150kw mõistlik.
Käi vaata omasilmaga üle nad ja see mis rohkem meeldib vii kontrolli.
Käi vaata omasilmaga üle nad ja see mis rohkem meeldib vii kontrolli.
__In Boost We Trust__
Ei ole see asi nii hull midagi - raske V6 mootor TCS-ga hoiab esirattad väga hästi maaga kontaktis.
Seda ka 250 kW korral.
Aga nelivedu on ikka nelivedu...
Seda ka 250 kW korral.
Aga nelivedu on ikka nelivedu...
Nagu rantto, olen sama meelt, 200kw esiveolisele on liiga isegi TCSiga. Oli 9k Aero, kõik oli hea v.a. esivedu. Esiveoline max 150kw mõistlik.
Käi vaata omasilmaga üle nad ja see mis rohkem meeldib vii kontrolli.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Talv ei ole enam kaugel, saad neliveo ära katsetada ja peale seda muud ei tahagi enam, volvole kiirmüük ja saad jälle inimese kombel sõita:)
Samas pole imestada, et masinad pikalt müügis olnud, lihtsalt rahval pole võimalust sinna kütust sisse valada. Sama kere peal 1.9TiD ja 1.9TtiD võtavad poole vähem kütust ja sõidurõõmu küllaga, eriti viimase puhul.
Samas pole imestada, et masinad pikalt müügis olnud, lihtsalt rahval pole võimalust sinna kütust sisse valada. Sama kere peal 1.9TiD ja 1.9TtiD võtavad poole vähem kütust ja sõidurõõmu küllaga, eriti viimase puhul.
Talv ei ole enam kaugel, saad neliveo ära katsetada ja peale seda muud ei tahagi enam, volvole kiirmüük ja saad jälle inimese kombel sõita:)
Samas pole imestada, et masinad pikalt müügis olnud, lihtsalt rahval pole võimalust sinna kütust sisse valada. Sama kere peal 1.9TiD ja 1.9TtiD võtavad poole vähem kütust ja sõidurõõmu küllaga, eriti viimase puhul.
Lugupeetud Härra rantto, mis Sind see Volvo teema nii hirmsasti üles kütab!?!? Kui Sul selle margiga nii palju probleeme oli ja Sa seda igatpidi maha soovid teha, siis siin teemas ei ole selleks küll päris õige koht.
Ei soovi nelivedu, samuti ei soovi ~12000.- selle auto eest välja käia. Lihtsalt soovin ühte universaalset aerosaabi. :)
Lähen vaatan need autod ise üle ja kui need on seda väärt, siis ka Troosti! :)
Selle teema võib nüüd lukku panna.