K:SAAB turboX

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kaido95
Postitusi: 26
Liitunud: T Juul 24, 2007 0:53
Asukoht:
Auto:

#1

R Okt 11, 2013 20:03

Tere.
http://www.auto24.ee/used/1354910
Oskab keegi antud auto kohta pajatada midagi ja ka üldist juttu ühe manuaal kastiga turbo x kohta.
Mis head mis vead? Millised on auto nõrgad kohad ja mida ostmisel jälgima peaks? Milline on juppide saadavus ja hinnad (pidurid,veermik,hooldused jne)? Pole veel proovisõidul käinud aga kuidas ruumiga autos on nii eesistujatele kui tagumisel pingil ja pagasiruum? Kas meie teedele on ta liiga jäik?
Ja kui palju see turbo x tava 2.8 9-3est erineb?
Foorumlased kellel on olnud või on au omada sellist autot võiks pikemalt kribada oma kogemustest.
Ette tänades Kaido.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#2

L Okt 12, 2013 0:07

Turbo X erineb tava aerost vähe aga just kõige olulisemate asjade poolest- tagasillas eLSD mis jaotab vastavalt vajadusele tagasilla rataste vahel jõudu. Haldex laseb sildade vahel isegi 10%ette ja 90% taha jaotust; lisaks tugevam käigukast ning hääl, mis sealt summutitest tuleb on väga mõnus.
Regular Saab Guy
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

L Okt 12, 2013 7:08

Mine näpi mõnda. Miks keegi peaks kribama...?Loe kasutajate sõidukite teemasid ja uuri varuosade hindu netist. No offence, aga tasub ise kaevata enne kui teistel palud niigi avaliku inffi uuesti trûkkida. Internet on olemas ja tegemist on modifitseeritud 9-3 ga.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#4

L Okt 12, 2013 7:54

Käigukast peaks ikka olema sama, mis tava 2.8 masinal.
Jah, jah - netis liiguvad lingid, kus väidetakse tugevdatud kasti olemasolu.

Siin teemas on ka sellest varem juttu olnud.

... lisaks tugevam käigukast...
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#5

L Okt 12, 2013 10:46

Eks igal autol ja omanikul on oma ajalugu. Mõni nelikvedu suure mootoriga saab peab kenasti vastu, teine jälle vahetab a`la 80000 km peal mootorikette, vb ka sidurit, remondib kardaani (v.ostab uue) ning vahetab selle aja jooksul nii mõnegi süütepooli. Aga kõik on ikkagi suhteline, nagu kasparius ütles, pead ikka ise proovima ja veenduma, milline see isend sõites on.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kaido95
Postitusi: 26
Liitunud: T Juul 24, 2007 0:53
Asukoht:
Auto:

#6

P Okt 13, 2013 2:35

Mine näpi mõnda. Miks keegi peaks kribama...?Loe kasutajate sõidukite teemasid ja uuri varuosade hindu netist. No offence, aga tasub ise kaevata enne kui teistel palud niigi avaliku inffi uuesti trûkkida. Internet on olemas ja tegemist on modifitseeritud 9-3 ga.



Antud foorumi olen läbi lapand ja midagi konkreetset ei ole leidnud turbo x kohta.
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#7

P Okt 13, 2013 23:55

Ma ei tea küll tehnilist poolt, et kas on vastupidav või mitte ... aga käisin kunagi kui see auto välja tuli ka ise proovisõidul temaga, ning muljed olid järgnevad ...

1. Haldex oli fantastiliselt äge ja mõnus 4vedu mis töötab täpselt nii nagu minu meelest 4vedu võiks töödata. Isegi keerulistemas ja libedates olukordades mõtles kaasa.
2. V6 mootor on üllatavalt uimane arvestades palju paberil jõudu on (Sama olen ka ühelt saksa sõbralt kuulnud kes sama auto ostis ja kohe ka Hirshi'i tuuningule viis, et seda elusamaks muuta)
3. Ruumi poolest tagaistmel lühikest maad kannatab sõita ka pikemal inimesel, aga ega ta ikkagi suur auto selles suhtes pole.

Lisan, et tegu puht minu isikliku arvamusega ning nii suuruse kui ka jõu osas on ikka kõige mõistlikum ise proovima minna, et kuidas endale tundub.

:cool:Sipelgaz:D
Kaido95
Postitusi: 26
Liitunud: T Juul 24, 2007 0:53
Asukoht:
Auto:

#8

T Okt 15, 2013 2:28

Oskab keegi öelda kui vastupidav x-l see nelikvedu on (kast,difrid jne)? Nagu aru saan siis suhteliselt vähe levinud on see awd ehk ,et varuosad ka raskesti saadavad nii järeleturul kui uuena, viimase varjandi puhul kindasti ulmeline hind.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#9

T Okt 15, 2013 7:35

Turbo X'il on 4 generatsiooni haldex. Kui korralikult õli ja filtreid vahetada, siis pole sellega probleeme.
Regular Saab Guy
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#10

T Okt 15, 2013 12:22

Kui sa Turbo X ainult awd pärast ostad siis jäta parem ostmata ja vaata EVO või STI poole. On olnud võimalus sõita Mitsuga, Subaruga kui ka Yetiga 4x4 jäärajal ja Yetiga on sihuke tunne et sõitaks esiveolisega ehki tal on Haldex 4,
www.tmuuga.eu
Vasta