Tere.
http://www.auto24.ee/used/1354910
Oskab keegi antud auto kohta pajatada midagi ja ka üldist juttu ühe manuaal kastiga turbo x kohta.
Mis head mis vead? Millised on auto nõrgad kohad ja mida ostmisel jälgima peaks? Milline on juppide saadavus ja hinnad (pidurid,veermik,hooldused jne)? Pole veel proovisõidul käinud aga kuidas ruumiga autos on nii eesistujatele kui tagumisel pingil ja pagasiruum? Kas meie teedele on ta liiga jäik?
Ja kui palju see turbo x tava 2.8 9-3est erineb?
Foorumlased kellel on olnud või on au omada sellist autot võiks pikemalt kribada oma kogemustest.
Ette tänades Kaido.
K:SAAB turboX
Turbo X erineb tava aerost vähe aga just kõige olulisemate asjade poolest- tagasillas eLSD mis jaotab vastavalt vajadusele tagasilla rataste vahel jõudu. Haldex laseb sildade vahel isegi 10%ette ja 90% taha jaotust; lisaks tugevam käigukast ning hääl, mis sealt summutitest tuleb on väga mõnus.
Regular Saab Guy
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Mine näpi mõnda. Miks keegi peaks kribama...?Loe kasutajate sõidukite teemasid ja uuri varuosade hindu netist. No offence, aga tasub ise kaevata enne kui teistel palud niigi avaliku inffi uuesti trûkkida. Internet on olemas ja tegemist on modifitseeritud 9-3 ga.
Sent from my Monte Carlo using B236
Eks igal autol ja omanikul on oma ajalugu. Mõni nelikvedu suure mootoriga saab peab kenasti vastu, teine jälle vahetab a`la 80000 km peal mootorikette, vb ka sidurit, remondib kardaani (v.ostab uue) ning vahetab selle aja jooksul nii mõnegi süütepooli. Aga kõik on ikkagi suhteline, nagu kasparius ütles, pead ikka ise proovima ja veenduma, milline see isend sõites on.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Mine näpi mõnda. Miks keegi peaks kribama...?Loe kasutajate sõidukite teemasid ja uuri varuosade hindu netist. No offence, aga tasub ise kaevata enne kui teistel palud niigi avaliku inffi uuesti trûkkida. Internet on olemas ja tegemist on modifitseeritud 9-3 ga.
Antud foorumi olen läbi lapand ja midagi konkreetset ei ole leidnud turbo x kohta.
Ma ei tea küll tehnilist poolt, et kas on vastupidav või mitte ... aga käisin kunagi kui see auto välja tuli ka ise proovisõidul temaga, ning muljed olid järgnevad ...
1. Haldex oli fantastiliselt äge ja mõnus 4vedu mis töötab täpselt nii nagu minu meelest 4vedu võiks töödata. Isegi keerulistemas ja libedates olukordades mõtles kaasa.
2. V6 mootor on üllatavalt uimane arvestades palju paberil jõudu on (Sama olen ka ühelt saksa sõbralt kuulnud kes sama auto ostis ja kohe ka Hirshi'i tuuningule viis, et seda elusamaks muuta)
3. Ruumi poolest tagaistmel lühikest maad kannatab sõita ka pikemal inimesel, aga ega ta ikkagi suur auto selles suhtes pole.
Lisan, et tegu puht minu isikliku arvamusega ning nii suuruse kui ka jõu osas on ikka kõige mõistlikum ise proovima minna, et kuidas endale tundub.
:cool:Sipelgaz:D
1. Haldex oli fantastiliselt äge ja mõnus 4vedu mis töötab täpselt nii nagu minu meelest 4vedu võiks töödata. Isegi keerulistemas ja libedates olukordades mõtles kaasa.
2. V6 mootor on üllatavalt uimane arvestades palju paberil jõudu on (Sama olen ka ühelt saksa sõbralt kuulnud kes sama auto ostis ja kohe ka Hirshi'i tuuningule viis, et seda elusamaks muuta)
3. Ruumi poolest tagaistmel lühikest maad kannatab sõita ka pikemal inimesel, aga ega ta ikkagi suur auto selles suhtes pole.
Lisan, et tegu puht minu isikliku arvamusega ning nii suuruse kui ka jõu osas on ikka kõige mõistlikum ise proovima minna, et kuidas endale tundub.
:cool:Sipelgaz:D
Oskab keegi öelda kui vastupidav x-l see nelikvedu on (kast,difrid jne)? Nagu aru saan siis suhteliselt vähe levinud on see awd ehk ,et varuosad ka raskesti saadavad nii järeleturul kui uuena, viimase varjandi puhul kindasti ulmeline hind.
Kui sa Turbo X ainult awd pärast ostad siis jäta parem ostmata ja vaata EVO või STI poole. On olnud võimalus sõita Mitsuga, Subaruga kui ka Yetiga 4x4 jäärajal ja Yetiga on sihuke tunne et sõitaks esiveolisega ehki tal on Haldex 4,
www.tmuuga.eu