Classic Auto24-s

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#1

E Mär 13, 2006 21:33

Enne uisapäisa järeldusi tegemist sooviks foorumikaaslaste arvamust selle SAABi kohta.
Kas liiga kallis? On keegi vaatamas käinud?
vanasaab
Postitusi: 110
Liitunud: T Jaan 04, 2005 3:23
Asukoht:
Auto:

#2

E Mär 13, 2006 21:51

See Hiiu-Suurtükis müügis ja selle müügikoha kohta ei räägita head. siin varemgi juttu olnud, kasuta otsingut.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

E Mär 13, 2006 21:58

käisin vaatamas. ja pealt jättis väga suurepärase mulje.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#4

E Mär 13, 2006 22:03

Tundub kena masin pead vaatama minema võta mõni teadjamees kaasa eks saavad ka teised foorumlased teada mis masinaga tegu on
Ega selle raha eest ei saa seal midagi erilist olla kindlasti omad jamad küljes kuid selle auto probleemid on suht valutult likvideeritavad, pole erilist riski ostes.
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#5

E Mär 13, 2006 22:10

Algselt postitas: vanasaab
See Hiiu-Suurtükis müügis ja selle müügikoha kohta ei räägita head. siin varemgi juttu olnud, kasuta otsingut.


Ega see veel tähenda, et nad ainult jama pakuvad. Käisin ka seda isendit korra kiirelt vaatamas, kuna ka mul omal on täpselt sama värvi ja sama sisuga classik. Igatahes väljanägemiselt oli auto päris ilus. Kerel roostet praktiliselt pole (vähemasti sellel osal mis lume alt välja paistis ;) ) Sisu oli ka väga hästi hoitud ja puhas. Armatuur oli pisut katki pragunenud (ei kujuta ette mis seda võiks põhjustada?). Mootor oli 8 klapiga turbo, kuid aja puudusel ma käivitamist ette ei võtnud. Tundus, et mootor just kõige puhtam ja hooldatum ei ole, kuna ka radikas oli päris räsitud väljanägemisega. Muud nagu ei oskagi ütelda. Hind millega ise sellise masina ära ostaksin oleks mitte üle 12 tuhhi ja sedagi vaid see tõttu, et 3d kerega classikuid ei ole just palju.
Sõitma minekuga on praegusel ajal vist ka tegu, kuna kogu müügiplats on paksu lume all ja autod istuvad sügavalt "pesades". :( Aga vaatama tasub minna igaljuhul!
urmas900
Postitusi: 45
Liitunud: K Mär 08, 2006 19:35
Asukoht:
Auto:

#6

E Mär 13, 2006 22:54

Kui tahad minna autot tsekkama ja on ka soov mootor käima panna siis võta heaga bensunõu (koos bensaga) kaasa. Läbi-elatud situatsioon selles müügikohas.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

T Mär 14, 2006 8:32

Algselt postitas: Nakataja
Mootor oli 8 klapiga turbo, kuid aja puudusel ma käivitamist ette ei võtnud.
Huvitav, miks siis kuulutuses on mingi imelik 81kW kirjas?? Sellist numbrit pole ju kunagi toodetud? Oli karpaga 74, pritsega 85 ja siis sealt edasi. 81 pole kunagi olnud. Veel vähem 8v turbot..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vanasaab
Postitusi: 110
Liitunud: T Jaan 04, 2005 3:23
Asukoht:
Auto:

#8

T Mär 14, 2006 9:06

mina seda käisin uudistamas paar kuud tagasi, kapoti alla ei vaadanud aga väideti, et vabalthingav pritsungiga... turbost ei hingatud midagi:o
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#9

T Mär 14, 2006 9:17

Algselt postitas: Cyber
Huvitav, miks siis kuulutuses on mingi imelik 81kW kirjas?? Sellist numbrit pole ju kunagi toodetud? Oli karpaga 74, pritsega 85 ja siis sealt edasi. 81 pole kunagi olnud. Veel vähem 8v turbot..:P


Mul on ka 8-klapiline classic ja passi on ka 81 kw märgitud. võib-olla see number lihtsalt meeldib ARKi onudele:)
Nakataja
Postitusi: 397
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#10

T Mär 14, 2006 9:25

Algselt postitas: vanasaab
mina seda käisin uudistamas paar kuud tagasi, kapoti alla ei vaadanud aga väideti, et vabalthingav pritsungiga... turbost ei hingatud midagi:o


Ega ma ise ka enam nii kindel ei ole, et turbo oli :red: aga siiski mäletamist mõõda seal see turbo toru oli. Võta nüüd kinni mis õige on - hakkan vist juba vanaks jääma, mälu ei ole enam endine ;)
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#11

T Mär 14, 2006 9:27

kurat Ivomets jõuab ka kõik üle vaadata;)
tõeline Saabihuviline:notworthy:

pragunenud armatuur-mul on mõlemal 1986.a. klassikul päikesega ära pragunenud-kusjuures üks Shveitsist, teine Soomest.

rooste-kui võrdlen oma Shveitsi ja Soome isendeid, siis nagu öö ja päev. Selles mõttes mina mõtleksin nii-kui on korralik kere, siis tehnikajuppe leiab igalt poolt.

Tehniline seisukord-keegi siin millegipärast arvas, et Shveitsis on eriti korralikud kodanikud-irwwwww!!
Mulle tundub, et seal vahetatakse autol õli harvemini, kui meil joodiku peres lastele kommi ostetakse:D

Eks selle autoga pead ikka sõitma proovida-saad ettekujutuse, kuidas töötavad rool, pidurid, kas on kolinaid palju, kas mootor veab korralikult....

Se 8V pritsung on vist üks lollikindlamaid mootoreid-mul sel Soomest toodul 330 000 km spido peal ja veab väga ilusti.

To cyber: vaata seal tagaluugil oleks nagu silt Catalysator???

Kas 8V tehti üldse katiga-ma ei ole kursis-äkki sellepärast võimu vähem:o
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

T Mär 14, 2006 10:43

vist tehti ka katalüsaatoriga neid, äkki siis tõesti... Aga kui passis kirjas pole siis on kiire võimalus see kaugele ära visata ja mõned hobused juurde leida..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#13

T Mär 14, 2006 14:43

Keegi müügimees, kes telefoni otsa mul sattus, arvas, et ehk isegi turbomootor...
Kuidas Raplast kõige otsem sinna saada on? Pole kõige suurem linna tundja just...

Ahjah, oletame et ongi turbomootor, siis mis lisakulutustega pean arvestama võrreldes tavamootoriga? Bensukulu talvel suur? Kui turbo ära kooleb, töötab auto edasi?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

T Mär 14, 2006 15:02

Algselt postitas: KT100
Keegi müügimees, kes telefoni otsa mul sattus, arvas, et ehk isegi turbomootor...

Müügiinimesed võiks ikka teada, mida müüvad.
Kuidas Raplast kõige otsem sinna saada on? Pole kõige suurem linna tundja just...
Kuna sa ilmselt saabud linna mööda Viljandi maanteed üks võimalus on sõita pärnu mnt-le välja, seal teha tagasipööre kohe (viljandi mnt-lt ei õnnestu kohe vasakpööret teha) ja siis mööda pärnu mnt-d kulged kuni Hiiu raudteeülesõiduni, mis jääb sinust vasakule. Kohe peale seda keerad paremale Vääna tänavale ja siis kohe esimsesest tänavast veelkord paremale. See ongi sulle vajalik tänav ja putiik on ka kohe tänava alguses. Link kaardile kah


Ahjah, oletame et ongi turbomootor, siis mis lisakulutustega pean arvestama võrreldes tavamootoriga? Bensukulu talvel suur? Kui turbo ära kooleb, töötab auto edasi?
benssu sööb rohkem jah ja kui turbo lahkub, siis ei liigu sa enam kuhugi..
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Gunn
Postitusi: 187
Liitunud: K Okt 20, 2004 12:22
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero 2004

#15

T Mär 14, 2006 15:23

Algselt postitas: KT100
Kuidas Raplast kõige otsem sinna saada on? Pole kõige suurem linna tundja just...


Mööda Valdeku tn on ehk isegi tiba otsem - põrutad risti üle Männiku tee ja Vabaduse pst ja siis kui Valdeku tn otsa saab, oledki Pärnu mnt-l väljas (raudtee ülesõidul), sealt edasi järgid juba isand Cyberi instruktsioone.
Märt
Postitusi: 17
Liitunud: K Dets 21, 2005 13:27
Asukoht:
Auto:

#16

T Mär 14, 2006 15:46

Algselt postitas: Cyber



benssu sööb rohkem jah ja kui turbo lahkub, siis ei liigu sa enam kuhugi..

Vaidleks alandlikult vastu. Turbo kooledes on mõningase sitanikerdamise tulemusel võimalik temast mööda minna ja autost saab vabalthingav. Sõidab küll. Läheb kehvemini edasi kui tavaline vabalthingav (surveastmete tõttu) aga sõidab. Ise kuskil kuu aega suvel sõitsin niimoodi maal poodi õlle järgi. Mõistlikum on muidugi turbo ära remontida aga kui raha ei ole ja õlut juua on ju ometigi vaja..
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

T Mär 14, 2006 15:57

Algselt postitas: Märt
Algselt postitas: Cyber
benssu sööb rohkem jah ja kui turbo lahkub, siis ei liigu sa enam kuhugi..

Vaidleks alandlikult vastu. Turbo kooledes on mõningase sitanikerdamise tulemusel võimalik temast mööda minna ja autost saab vabalthingav. Sõidab küll. Läheb kehvemini edasi kui tavaline vabalthingav (surveastmete tõttu) aga sõidab. Ise kuskil kuu aega suvel sõitsin niimoodi maal poodi õlle järgi. Mõistlikum on muidugi turbo ära remontida aga kui raha ei ole ja õlut juua on ju ometigi vaja..

No on see siis liikumine..;) mingi hädaabi, et kuidagi veeretud saaks..:) Maanteel quick hackina ei tee midagi...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#18

T Mär 14, 2006 19:14

Nii, sai täna seal siis ära käidud.
Auto vaatas ilusti mulle kohe platsi peal silma... tegin paar ringi ümber auto, siis mõtlesin, et peaks võtmeid küsima. Soojakust küsides võtit ja mootori käimapanemisluba sain vastuseks, et uksed lahti ja enne vaata seest, siis vaatame käivitust.. :poke:
Okei, savi see, auto ei ole müüjaga sama iseloomu. Ilus SAAB on, roostet täheldasin mootori nendelt kinnitustelt (tüüpviga vist?) samas ei tuvastanud kas pinnapealne või ka süvitsi läbi söönud, igal juhul parandatav. Juhipoolne uks oli selle koha pealt, kus plekile tuleb käänak sisse veits roostene, kuigi kui kohe jälile saada, poleks vast keevitadagi vaja. Mootor ilma turbota.
Radiaator suht ribadeks tõesti.
Tagumine tuli katki, ümbert plekk ka veits mõlkis.
Esiklaas praoga (mehe jutu järgi pidavat 200.- maksma)
Armatuur tõesti mitmest kohast pragunenud.
Samas interjööri kohta pole midagi halba öelda, väga puhas.
Käima asja siis muidugi ei saanud, kuna raha mul talle kohe letti polnud panna ja aku oli suht tühi.
Ilus auto, tahaks, aga kallis, vähemalt 5k otsa, et ta korralikult liikuma saada.


PILDID :headbang: :beer:
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#19

K Mär 15, 2006 9:17

Aru ma ei saa sellistest müügimeestest????
Ise nad käivad pidevalt Shveitsis ja ei saa ühte tagatuld sealt lammutusest toodud ja ära vahetatud. See tuli oli autol katki juba Shveitsis tehtud piltidel.

Ja miks peab kliendile sellist idioodi juttu ajama-esiklaas maksab 200. No andku siis sulle kahesaja eest uus klaas.

Roostet on isegi üllatavalt palju Shveitsi auto kohta-ma pakuks nende piltide põhjal, et on kaua seisnud kusagil, võimalik, et juba lammutuses;) Nii et nemad said selle kätte 8000 eek(treileri koht)+ mitte palju raha;)

Korralikud klassikud on ka seal kallid.
Selle auto hind peaks olema odavam, ennem kui ostma kutsuks.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#20

K Mär 15, 2006 9:37

Algselt postitas: KT100
Esiklaas praoga (mehe jutu järgi pidavat 200.- maksma)


Selle konkreetse auto esiklaasi hinnad hakkavad "Klaasiteeninduses 1340'st kroonist.
200 on küll hind, mis kuulub huumoriminutitesse. Mingi vana tuhmunud klaasi võib ju saada selle hinna eest, aga ei soovita küll....

Ahjaa, Klaasiteenindusse autot viies on soovitatav odomeetri näit üles kirjutada. Kuuldavasti pidid oinad seal autodega "kiiremaid ringe" tegemas käima.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#21

K Mär 15, 2006 10:31

200 krooni on ilmselt parandamise hind. Nagu me teame, siis saab tripleksklaasi ka parandada.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#22

K Mär 15, 2006 11:02

Algselt postitas: epsum
200 krooni on ilmselt parandamise hind. Nagu me teame, siis saab tripleksklaasi ka parandada.

kahe soti est ei paranda küll keegi. Eelmisel autol oli väike kivitäke. Uurisin, palju parandamine maksma võiks minna ja hinnaks tuli ligi 300.-. Sellel klaasil on ju konkreetne mõra. Kas seda enam parandataksegi ja kui parandatakse, siis kindlasti kallimalt kui väikest kivitäket.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#23

K Mär 15, 2006 11:06

Algselt postitas: epsum
200 krooni on ilmselt parandamise hind. Nagu me teame, siis saab tripleksklaasi ka parandada.


Kas sa pilte ikka vaatasid-seda klaasi küll parandada ei saa. Kondoomi saab ka ilmselt tehniliselt võttes parandada, mina sellega küll ei tegele.

Selle klaasi parandamisega on isiklik kogemus tööautoga(Peugeot Partner): läks väike pragu kivitäkkest-käisin parandaja juures ja lasin augud puurida, et edasi ei läheks. Kuu aega ei läinud, siis läks edasi mis mühises. BTW juba aukude puurimine oli ligi kaksada, parandamine oleks 300 veel läinud.

Parandada on mõtet URSAABi klaasi, mida kuskilt enam ei leia;)
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#24

K Mär 15, 2006 13:49

Minu subjektiivne arvamus avaldatud fotode (väga head ja sisukad kusjuures) ning juba kirjapandud jutu põhjal, pluss varasem classiku omamise kogemus.

Võib-olla mõtles müüja selle esiklaasi 200,-- eegu all seda, et samaväärse (nii nagu kindlustusfirmad mõtlevad vist) terve esiklaasi saab romulast selle raha eest. Ei tea, pole asja uurinud, ehk saabki. Uue eest koos vahetusega tuleks küll miinimum tonn välja laduda.
Olemasoleva klaasi remont !? No selle kohta öeldi siin juba sisukaid ja edasikaebamisele mittekuuluvaid kommentaare. Tundub, et kivi on selle auto esiklaasiga vähemalt ühel korral ka varem kohtunud (tehase originaalis peaks selle aja autodel ikka SAAB kiri peal olema). Seda ei saa muidugi süüks panna auto endisele omanikule.

Tagatuli, -see osa mis kere küljes käib, kunagi kui ise otsisin küsiti korraliku eksemplari eest lammaris a 350,--

Classiku suurimat sõpra - roostet - on sellel isendil siiski tublisti nii mootoriruumis kui ka mujal õnarustes pluss defektid kerel. Armu ei ole leidnud ka veljed, milliste olukorda kilpide alt aimata võib. Perspektiivis võiks mõelda ka pükside vahetamisele ning kui on ka katalüsaator siis vajadus vast siingi uue jupi järele.

Radikas - uue maksumus vist vähemalt 2-2,5 tuhat. Võimalus jällegi otsida kasutatud aga korraliku, hinnaklass mulle teadmatta.

Arvestada tuleks ka võimalike momentidega peale seda kui autole hääled sisse saab ning seejärel liita needki üsna potensiaalsesse lisakulude nimekirja.

Kes väga norida tahab, see võiks müüjalt nõuda ka veluuriga kaetud istmeid olemasolevate plüüzide asemele, sest müügikuulutus ütleb just nii.

Sõnapaar "maitse asi" passib ka siia. Kes mida soovib küsitud summa eest osta, kas puhast ja korraliku salongi (mis on ka siiski oluline) või siis vähemalt rahuldavas korras olevat tehnikat.
Vasta