Et siis juttu sellest eksemplarist.
Kas on keegi veel vaatamas käinud ja millegipärast ostmata jätnud? Endale tundus küll pealiskaudsel vaatamisel ja mõnekilomeetrisel proovisõidul päris hea, käib ühtlaselt, ei kolise, lisad (vähemalt istmesoojendus, aknad jne.) toimivad.
Kui kaua sellisel autol kett vastu peab? Mingit kolinat küll kuulda ei olnud, pigem vaikne kahin. Mõni aasta tagasi sai peetud 900NG'd tollel oli müües u. 300k läbisõitu ees ja ei mingit kolinat keti juurest. Õli vahetasin ise 10k tagant ja esimesel korral kasutasin ka pesuainat mis valatakse õli sisse. Kas sellist asja võib ka turbomootoriga autol kasutada?
Kas on Tartus töökoda kes suudaks mootori ja turbo olukorda kontrollida? Tallinna tulek arvel mitteoleva autoga ju suhteliselt raske.
Tänud ette,
GuidZ
(tahaks tagasi saabiomanike sekka)
9-5 Anne autoaias
Tartus selliseid töökodasid veel pole, Anne autoaiaga on inimesed siinses foorumis rahul olnud, mingeid õli pesuaineid turbomootoritel iseseisvalt ei kasutata, kett kestab ... piisavalt - eks seda räägi kilose ja 9-5 omanikud. Sellise hinnaga võtaks 9-5-si 2 tk kui vaid neid turbojamasid ei oleks...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
sellega tuleb KOHE peale ostu Vikingisse turbokontrolli minna. Teada on, et neil autodel on probleeme ja tehas on seda ka välja öelnud ning pakub mingit ennetuslahendust asjale. Kardan, et teistel töökodadel puudub nii teadmine kui ka oskus seda teha. Samuti ei saa teised töökojad selle probleemi lahenduse kohta mingit garantiid anda. Teadmine on mõnel inimesel olemas, aga tahtmine sellega tegeleda puudub..;) justnimelt selle viimase asja tõttu, kuna tekib isiklik vastutus, mitte tehase vastutus (garantii).
Muidu muud ei oska öelda, kui et palju rõõmsaid kilomeetreid.
Muidu muud ei oska öelda, kui et palju rõõmsaid kilomeetreid.
Tänud!
Saan ma õieti aru, et vahet pole milline 9-5 võtta, turbomured on samad ja kontroll ja ennetus on ka sama hinnaga?
Mis selle ennetusravi hind võib olla?
Kas tõesti pole tartus kohta, kus lihtsalt turbo seisukorda kontrollida?
Saan ma õieti aru, et vahet pole milline 9-5 võtta, turbomured on samad ja kontroll ja ennetus on ka sama hinnaga?
Mis selle ennetusravi hind võib olla?
Kas tõesti pole tartus kohta, kus lihtsalt turbo seisukorda kontrollida?
Algselt postitas: guidz
Tänud!
Saan ma õieti aru, et vahet pole milline 9-5 võtta, turbomured on samad ja kontroll ja ennetus on ka sama hinnaga?
Mis selle ennetusravi hind võib olla?
Kas tõesti pole tartus kohta, kus lihtsalt turbo seisukorda kontrollida?
Minu arusaamist mööda AEROdel pidi asi parem olema, kuna neil on peal teist marki turbo, mis on tiba ägedam. Luura ringi foorumis siin on 9-5 turbo teemadel juttu küll olnud.
Iga ratas veab and then some!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vihje:
äkki sel masinal oli vedrudega midagi ?? vahetati? miks?
mida myygimehed räägivad selle kohapealt...
äkki sel masinal oli vedrudega midagi ?? vahetati? miks?
mida myygimehed räägivad selle kohapealt...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Arxrei vist käis hiljuti just seda nn ennetustööd tegemas, kas ma mäletan õieti? See on vist mingi tehase poolt pakutav pakett, hinnad võivad sõltuda sellest, kas autot on hooldatud ikka ametlikus teeninduses või mitte. Aga eks ma hetkel võtan pisut suu täis, sest ega ma ju tegelt sellist autot ei oma ja "Naised Saunas Rääkisid". Ilmselt saad telefonitsi selle info VM-ist kätte.
Need õlitusmured (umbemineva karterituulutuse tõttu tekib surve mootorisse ja tavaliselt lõpetab selle peale turbo oma töö esimesena, lööb õli välja sealt kus ei peaks seda mitte tulema) ei piina Aero mudeleid, seal on pisut teine vurr vahel (Mitsubishi oma) ja eks need Aerod saavad rohkem vatti ka, mis omakorda ei lase sel tuulutusel umbe minna.
Need õlitusmured (umbemineva karterituulutuse tõttu tekib surve mootorisse ja tavaliselt lõpetab selle peale turbo oma töö esimesena, lööb õli välja sealt kus ei peaks seda mitte tulema) ei piina Aero mudeleid, seal on pisut teine vurr vahel (Mitsubishi oma) ja eks need Aerod saavad rohkem vatti ka, mis omakorda ei lase sel tuulutusel umbe minna.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ei saa aru mis sellel anne autoaial viga on nende vedrudega. Minu omal oli samuti vedrud ära vahetatud, kuid aru ma ei saanud miks se vajalik oli .Võibolla mul ka spordid all igatahes hirmus kõva on küll sõita
See saabik on müügis olnud pikemat aega,siis oli hind tüki kõrgem. Mõned nädalad tagasi helistasin,küsisin et miks müümata...konkreetset vastust ei tulnud,siis küsisin,et miks massin maapinnalt kõrgemale tõusnud on,vastus oli et all olid sport vedrud ja amordid ja et sellise vastu huvi puudus,siis vahetati need välja. Rohkemat tarka müügimees ei osanud öelda,et kõik pidi funkama....aga eks oma silm on kuningas!!
Ja siis ma mõtlesin,et mida kuradit ma otsin ja võtsin ühe siit samast!:thumb:
Ja siis ma mõtlesin,et mida kuradit ma otsin ja võtsin ühe siit samast!:thumb:
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Vot mina just panin uue posti selle auto teemal Varia alla. Plaanis on see isend laupäeval ära osta. Sport-vedrustus on tõepoolest pagasnikus ja nad olevat klassikalise variandi alla pannud. Tegin ka proovisõidu ning kõik tundus väga hästi töötavat.
OT:
Kustutasin su tehtud teema varia alt ära. Et poleks topelt. Muuseas, kui topelt poleks olnud, siis varia alla ta poleks väga käinud kah - meil selleks ostuabi rubriik ;)
Algselt postitas: andrius
Vot mina just panin uue posti selle auto teemal Varia alla.
Kustutasin su tehtud teema varia alt ära. Et poleks topelt. Muuseas, kui topelt poleks olnud, siis varia alla ta poleks väga käinud kah - meil selleks ostuabi rubriik ;)
Võin muidugi eksida, kuid pilt veel kord üle vaadates jääb mulje, et see masin oli müügis juba ka sügisel. Käisin proovimas ja mulje jäi hea. Kaubaks ei läinud igal juhul seetõttu, et hooldust polnud ühel korral päris tähtajaliselt tehtud ja seetõttu oli mootori 8-aastane garantii lõppenud.