900 aero
no esimene asi on ju kohe klappide arv, nii nagu mina aru saan, s8 peaks olema kitsa peaga, st 8 klappi, s16 on 16 klappi, st 4 klappi silindri peale, surveastmetega kindlasti on mingi mängumaa, edasi tuleb juba turbode vahe (aerol suurim), aga eks kohe minust palju targemad mehed võtavad sõna
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
pilt na kehvapoolne on aga eks lugege:
http://www.saabcentral.com/features/saab_900/saab_brochures/features_1993brochure_25.htm
http://www.saabcentral.com/features/saab_900/saab_brochures/features_1993brochure_25.htm
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
aero veermik on madaldatud-jäigendatud + välimusele on lisatud spets küljeplastid-liistud. mootoriks loomulikult T16, aga minu teada classic-900 aerol stockis mingit suuremat-kõvemat turbot ei olnud - see vahe tuli alles 9000ndel!?
aerodest veel pikalt ja laialt (sh ajaloost) www.900aero.com
erinevate 900-mootorite parameetritest nt siit.
aerodest veel pikalt ja laialt (sh ajaloost) www.900aero.com
erinevate 900-mootorite parameetritest nt siit.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
just, rootsi-svenssonid üritasid (ja üritavad veel siiani) ka t8-t aero pähe müüa - aero küljeplastid-liistud külge kleebitud ja kuulutuses kohe aero. ostmisel tuleb (kui võimalik) vaadata masina vin-koodi (rootsis on mõnus süsteem, kus auto reg.numbri järgi saad online teha tasuta päringu, mis annab vin-i + lisaks muud huvitavat konkreetse auto kohta). vin-koodi järgi tuleb kohe välja, kas t8 või t16. kui t16 ja masinal küljeplastid olemas, võib tegu olla isegi aeroga...
EDIT: kusjuures, S tähistab minu teada classic-900 juures üldse madalrõhuturbot. praktilist näidet tuues - see on S16 ja see on T16 aero (välimuse järgi vähemalt küll).
EDIT: kusjuures, S tähistab minu teada classic-900 juures üldse madalrõhuturbot. praktilist näidet tuues - see on S16 ja see on T16 aero (välimuse järgi vähemalt küll).
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
fofa: nõus sinuga 101%, aga lugesid seda Saab 900 16S kohta, mitte S16 kohta tõepoolest britid nimetavad euroopas tuntud aerot 16S-iks ja jänkid SPG-ks. seda kinnitavad ka rootslased siin. aga lisaks sellele nimetavad rootslased OG900 madalrõhuturbot 2,0 S-iks, nt siin.
ps: selle aruteluga seoses tuli mul meelde, et kokkutuleku viktoriinil arvestati LTT kasutuselevõtu aastaks 1991 (kusjuures seda kinnitab ka saab.com), ehkki kõik rootsi ja sommide lehed kinnitavad LTT kasutuselevõtu aastaks 1990. kus peitub tõde?
ps: selle aruteluga seoses tuli mul meelde, et kokkutuleku viktoriinil arvestati LTT kasutuselevõtu aastaks 1991 (kusjuures seda kinnitab ka saab.com), ehkki kõik rootsi ja sommide lehed kinnitavad LTT kasutuselevõtu aastaks 1990. kus peitub tõde?
äkki jõudis lihtsalt LTT soome ja rootsi turule pisut ennem kui mujale? uued mudelid tulevad tavaliselt liini pealt vist millalgi sügisel, nende parvetamine mere taha ja müüki paiskamine võtab äkki mingi aja + kes teab mis muud marketingikavalused? selleks ajaks oli äkki näiteks USAs juba aastanumber teine?
lihtsalt uitmõte
(enda 9000 on näiteks saksas esinduses müüdud hiljem kui tuttava 9-5 rootsis)
lihtsalt uitmõte
(enda 9000 on näiteks saksas esinduses müüdud hiljem kui tuttava 9-5 rootsis)