Soovin saabi osta

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#26

T Apr 04, 2006 20:08

Jep, Suurel on õigus. Griffinit vaevab ehk ainult suurem uimasus kiirendusel ja muidu loid minek, targemate tsitaat.
to Aramis: soovitan kindlalt 9-5 aero valida. sa oled 95% juhtudel vaba nii turboprobleemidest kui ka hilisematest jamadest, mis seotud mootori vale projekteerimisega (seda viimast saad lugeda ülal mainitud teemalingist).
ja lisaks ära pelga seda 30000 lisakrooni, kui auto on Vikingust ostet - saad kindla auto, millel ajalugu olemas ja lisaks veel kehtiv Saabi tehase poolne pikendatud mootorigarantii, juhul kui midagi ikkagi otsustab saba anda (seda ainult juhul kui autot on hooldatud Saabi tehase poolt volitatud esinduses - Eestis VM). :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#27

T Apr 04, 2006 21:35

Algselt postitas: Tan
madalrõhu turbo (2.5 atti)

Köhh-köhh... selline nummer võtab kohe köhima..:) 2.5 atti ei puhu isegi mitte herr Iroman oma tonnisesse püssi..;) See 2.5 on juba tugev kõrgrõhkkond..:)
Tavaliselt jääb see rõhk ikka alla 1 ati ja siis julgematel huntidel natuke 1 peale.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#28

T Apr 04, 2006 21:41

V6 puhul oli rõhk vist 0,3 bar, vist isegi polnud tal wastegatet rõhu reguleerimiseks...

Baride/attide segadus on tegelikult väga lihtne tekkima. Õhu rõhk on 1 bar. Audi ütleb ülelaaderõhu koos atmosfääri rõhuga, Saab aga ilma. St. audi puhul oleks mitte 0,3 vaid 1,3. Krõbedamate Saabide 1 bar oleks audi paberite järgi 2 bar.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

T Apr 04, 2006 22:24

Algselt postitas: tog
OT:
tegelikult nad ei ole Griffi lihtsalt downgradenud. Lugu on peenem: lõppvõimsus on langenud, aga lisatud turbo (assümeetriline madalsurve) näib tegelikult olevat parandanud dünaamikat (vt lõppkiirus ja kiirendusnäitajad. Ehk Trionic või keegi muu targem foorumlane mõistab sellest muudatusest rohkem kõnelda.


See tuleks üpris pikk jutt,milleks mul aega napib ja kuna otsing on tavaliselt foorumites kas võõras mõiste(olen korduvaltl neid teemasid lahanud siin),või ei haaku jutt otseselt otsitava väljendiga,siis momendil pole sellel lainel,et sel teemal siin novelli jälle kribada.
Tähtsaim tõde-hobujõud ei tähenda si...gi-tähtis on teele väänatud väändemoment ning pööretevahemik,millel see maksimumilähedane on(haiseb dünaamika järele).
Tonnine V-6 oli vabalthingav saksa toodang,saksa mõistusega(Motronic).Väga jõhkraks muutus vääne 3500-4000rpm.juures,enne seda oli vaikelu.
9-5 V-6 oli ülelaetud Trollide poolt,Trolli ajudega sama saksa toodang,vahe on PÖÖRANE isegi vaatamata LPT settingule-aru ei saa,et ülelaetud mootor-pidev max. vääne.
Samas mina armastan selliseid "kannaga kuklasse" iseloomuga mootoreid,kust nagu alul miskit ei tule,AGA SIIIIIS." hakkab nalja saama.Selles mõttes on praegune V-8 oma 4,4 liitri ja ligi 450Nm.väändega iseloomult VT`ga suht sarnane,ainult ressurss on meeletu,kütusekulu väike,mass 2,5 tonni,mootor,nagu monstrum(samas ei vaja oma keha eluea lõpuni mingit remonti,eelduseks korralised adekvaatselt tehtud hooldused).
Mr.Iisaku ja minu plaaniks oli see legendaarne tonnine Griffin ära truboda ja seda FPT settingus,paraku Saabide remondiga sellist projekti ellu ei vii,selleks peaks olema mõlemad "eesti töökaimad trummarid" alias Mr.IronMan :head::notworthy: X for ever.
Aga noh,praegune kulgur võimaldab tasapisi kulgeda,kuni maailmavallutuslike plaanide finantsallikate leidmiseni(kui kunagi 87seks saan ja sama debiilne Saabiparandaja olen,siis säästudest ostan 40.a. taguse 9-5 AeroClassicu,millele lisan annihilaatorkiirendi ja kiirendan tulevikku):thumb:
Aramis
Postitusi: 4
Liitunud: P Apr 02, 2006 23:38
Asukoht:
Auto:

#30

K Apr 05, 2006 19:21

Nii, kui liising dabroo annab, saan homme omale vikingist saabi kätte.

:). Auto saab siis siiski olema Aero Wagon 2000.a Aga see aero, mis on E-autolines, vajab lähima 15 000km juures ivesteeringut ~20 000 EEK eest. Vaja vahetada 2 amorti 3800 EEK, küljekaane tihend 11000 EEK ja muud pudi padi 3000 EEK eest ja hoolduse aeg on ka käes. ja mmotori garantii ei kehti.

Nii palju öeldi, et kui griffinil või aerol peaks turbo taeva manu minema, siis remont on griffinil 10 000 kallim.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#31

K Apr 05, 2006 20:09

Algselt postitas: Cyber
Köhh-köhh... selline nummer võtab kohe köhima..:) 2.5 atti ei puhu isegi mitte herr Iroman oma tonnisesse püssi..;) See 2.5 on juba tugev kõrgrõhkkond..:)
Tavaliselt jääb see rõhk ikka alla 1 ati ja siis julgematel huntidel natuke 1 peale.


Njah, ilmselt mõte kahe arvu (1.25 nn Audi stiilis) ja 0.25 (lisarõhu) vahel kondas ja siis paraja keskmise jura kokku keeras :mad:
Muidu (Qdwin), õhurõhk on ikka 1 atm, mida on 1.013 bar..

Aga peatsele Aero-omanikule palju õnne ja muretuid km :beer:
Vasta