Palun ostuabi 2.2 TiD

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#1

E Juul 07, 2014 15:55

Tervist saabirahvas.
Ma olen saabivallas täielik võhik aga nüüd suur plaan ennast parandada :)
Müügikuulutustest silma jäänud sellised isendid:
http://www.auto24.ee/used/1088066
http://www.auto24.ee/used/1766550
http://www.auto24.ee/used/1748792
Kas kellegil on infot konkreetsete autode kohta?
Millist saabi saabiomanikud üldse esimeseks Saabiks soovitaksid?
See, et järgmine auto on Saab on täiesti kindel .Aga millise mootoriga?Midagi väga käredat ei tahaks - pigem just ökonoomsemat.
Märksõnadeks oleks turvalisus, norm. küttekulu ja norm. ülalpidamiskulud.
Palju tahan muidugi aga noh
Terv. Ergo
Tahan lennata ... :drive:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#2

E Juul 07, 2014 16:33

Kui tahad ökot ja asja mis kestab siis 1,9TiD. Konkreetsetest masinatest kolmas on olnud takso, isegi antenn katusel.
erx112
Postitusi: 141
Liitunud: T Dets 30, 2008 9:16
Asukoht:
Auto:

#3

T Juul 08, 2014 15:04

Kui tahad ökot ja asja mis kestab siis 1,9TiD. Konkreetsetest masinatest kolmas on olnud takso, isegi antenn katusel.

Antenni järgi küll seda öelda ei saa :D Mul sama asi katusel ja kohe kindlasti ei ole takso olnud :D
Nende 3 võrdluses ei oskaks ühtegi kohe soovitada vb keskmine, kuid ilma proovimiseta keeruline otsustada :D

Edu otsingutel
antila
Postitusi: 35
Liitunud: P Mär 24, 2013 21:57
Asukoht:
Auto:

#4

T Juul 08, 2014 15:53

Keskmisel eeldatavasti hall tekstiilpolster. Minu arust rõvedaim sisu, mis ühel saabil olla võiks.
Muidugi tekstiilistmed on pikemaks sõiduks kindlasti mugavamad, kui nahkistmed.
Lisaks stereo tundub olevat kõige lahjem (eeldan seda,kuna võimendi olemasolu pole märgitud). Seega, kui oled muusikasõber, siis hakkad kindlasti midagi paremat tahtma. Helisüsteemi arendamine on sellel mudelil suht koht võimatu või väga kulukas.
Muidu 2.2 diisel on väga tore masin, omasin aastakese sellist 5-käigulist. Suurem väljaminek oli hooratta vahetus, mis läks vahetusse koos terve siduriga ja maksis kokku ca 1400€. Muidugi sai ka paar korda EGR-i puhastatud (pole ulmeteadus).
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#5

N Juul 10, 2014 22:56

Aga äkki on kellelgi selle isendi kohta midagi huvitavat rääkida.
http://www.auto24.ee/used/1763884
Kas Põlva lähiümbruses oleks ka mingit arvestatavat kohta kus saaks mõni asjatundja autole silma ja kõrva peale visata?
"Natuke nõme" oleks nii pikk maa maha sõita ja siis tagasiteel tee äärde jääda.
Siinne rahvas on mulle nii mõnegi ahvatleva pakkumise teinud kuid kahjuks paneb finantsseis piirid paika ja praegune liikur lõpetab kohe-kohe lepingu.
Tahan lennata ... :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#6

N Juul 10, 2014 23:17

Pole siin lõuna pool kedagi väga, Tartus veel leiaks. Kuulutuse puhul mind häirib näiteks see et läbisõitu pole kirjas, vin koodi pole kirjas, juhiiste näib üsna kehvas olukorras olevat.
Kogenud Aeronaut. :drive:
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#7

N Juul 10, 2014 23:35

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/066/auto_php-id=1088066-view=100-www_auto24_ee.html
Kas sellise asja korda saamine on väga kallis lõbu?
Tahan lennata ... :drive:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#8

N Juul 10, 2014 23:53

Kui pead silmas, et kiri auklik siis see on tavaline, kui keegi veel remontinud pole siis saab remontida. Neid leiab nii uuest kui ka kasutatud peast.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25285

Ehk on asi minus kuid kõigil müüatel on võõrapärane nimi ja soodne hind
Põlva omal veel selline täpsustus:
KÄSUTAMISKEELD
Piirangu seadmise kuupäev Piirangu seadja
08.07.2014 RITA LOHU, VILJANDI KOHTUTÄITUR
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#9

R Juul 11, 2014 14:56

Nende konkreetsete masinate kohta ei oska midagi öelda, aga kuna kirjutasid, et oled võhik, siis panen sulle oma värske kogemuse. Ostsin 3 kuud tagasi platsilt tundmata päritoluga 2.2 aut. Väikese kontrolli saabitundjate juures tegime ja kõik mis oli näha-katsuda saime teada, selle raha eest tundus mõistlik ost.

Kasutuse käigus on veel välja tulnud üht-teist. Kätte saime 2700-ga, oli keritud, tegelik läbisõit 330000. Õliradika o-tihendid lekivad veidi õli, vahetatud on tagaamordid, tagaõõtsa esimesed puksid, filtrid-õlid loomulikult, starter suri, kallimatest asjadest kohe veel MAF-andur ja konditsioneeri toru lähevad vahetusse. Kasti või mootori küljes on justkui üks padi lõtkuga, võimalik, et päris kallis asi. Juhi istmesoojendus ei tööta, uus maksab rohkem, ise kordapusimine vähem.

Ehk et vähemalt 1000 paneme veel ostusummale ja loodame, et vahetust vajavate asjade tempo raugeb. Käivitamise jamasid 0-temperatuuride juures kirjeldatakse sel mudelil ja EGR-i puhastust ka. Mõnel vist on läinud selle 2.2-ga väga halvasti, mõnel jälle normaalselt. Kütusekulu on puhtalt linnas 8,8-9 kanti ja maanteel 5,6-6 kanti. Aga muidu meeldib, ega muidu ju ei oleks ostnud ja ei peaks sellist. Samas kunagi ei tea, kui palju võib raha juurde minna. Oli võimalus ka mitmed tuhanded kallimalt osta 1,9 disla, kuid pole mina veel autot näinud, mis aeg-ajalt remonti ei taha. Mida uuem ja keerulisem auto, seda kallim see remont on.
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#10

K Juul 16, 2014 16:03

Oskab keegi öelda kui palju auto ostueelne kontroll maksma läheb SaabiAnti juures või Audaceris.
Kuidas sinna üldse pääseb? Tel. teel aeg kinni panna või võib lihtsalt ukse taha sõita ja elavas järjekorras ?


Kellelgi selle pilli kohta infot äkki?
Mugavus siiski võidab mul vist Saabiostu lahingu :)
Tahan lennata ... :drive:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#11

K Juul 16, 2014 16:14

Oskab keegi öelda kui palju auto ostueelne kontroll maksma läheb SaabiAnti juures või Audaceris.
Kuidas sinna üldse pääseb? Tel. teel aeg kinni panna või võib lihtsalt ukse taha sõita ja elavas järjekorras ?


Pilt

Saabi hooldused kaardi peal

terv, teager
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#12

N Juul 17, 2014 9:04

Antis oli ~30 eurot. Aga tasub ära!

Ja seda antenni asja ma ka ei usu.
Minu AERO-l on ka selline pisike antenn katusel. Ei usu küll, et keegi kunagi aeroga taksot sõita on tahtnud.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#13

N Juul 17, 2014 10:50

Antenni asja ei peagi uskuma, see on aegade algusest 90% ulatuses kindel, et takso. Mille jaoks on sul üldse vaja seda lisaantenni ja veel 2tk nagu sellel kolmandal?

Jupike teemast Tarkuseterad auto ostmisel:
27. Kas on liigseid antenniauke katusel, tagaluugil, auke armatuurlauas (võimalik endine takso või operatiivsõiduk)?

Vaatame koos pilti ja ütleme, et tegu pole taksoga....
Pilt
Pilt
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#14

N Juul 17, 2014 20:49

Sellel pildil näha lisaantennid mida esimese korrag kohe ei märganud.
Seest katki, võib ka muu pärast olla?

Ei kiida seda autot parimaks, aga ei tahaks kohe ka maha kanda.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
ronny
Postitusi: 116
Liitunud: T Okt 01, 2013 23:03
Asukoht: Järvakandi
Auto:

#15

N Juul 17, 2014 22:25

101% takso. Kohapeal hoolega vaadates leiad katuselt plafooni jäljed ka...
Mul üks tuttav käis vaatamas
OnAlles
Postitusi: 35
Liitunud: N Veebr 11, 2010 22:13
Asukoht:
Auto:

#16

E Dets 08, 2014 22:44

Kui tahad ökot ja asja mis kestab siis 1,9TiD. Konkreetsetest masinatest kolmas on olnud takso, isegi antenn katusel.



Mille poolest see 1,9 paremini kestab kui 2,2?
Oman hetkel 2.2 liitrist millel läbisõit 540 000 km ja otseselt millegi üle kurtma ei pea.
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#17

T Dets 09, 2014 10:54

Oman samuti 2.2 TiD mootoriga 2004 aasta 9-3 sedaani ning sai ta ostetud platsilt mõned aastad tagasi saksast tooduna. Nüüdseks kui olen sõitnud temaga 1,5 aastat on suuremad kulutused olnud veermik ja sidurivahetus. Korra puhastatud ka MAP-andurit kuid muud diislile omased vead pole näole andnud ja auto töötab üldiselt suurepäraselt :)
Vasta