Saab 9-3 Aero XWD Turbo

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#1

R Aug 22, 2014 19:05

Kas keegi on seda asjandust käinud ka kaemas?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1819694
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#2

R Aug 22, 2014 19:09

See on täna mõni aeg tagasi alles üles pandud.
Regular Saab Guy
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#3

R Aug 22, 2014 19:19

Turbo X, neid tehti ju ainult 2000tk ja selle raha eest, Eesti ajalooga.... saab müüdud mõne päevaga.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#4

R Aug 22, 2014 19:21

Carcom-s ka üks TurboX müügis ja pealgi veel manuaal ning väiksema läbisõiduga.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#5

R Aug 22, 2014 19:23

Kusjuures aut kastiga on tõmme isegi parem. Carcomis on hind ka piut teine nagu.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#6

R Aug 22, 2014 19:54

Kusjuures aut kastiga on tõmme isegi parem. Carcomis on hind ka piut teine nagu.


Mis juttu sa nüüd ajad? Automaatkastiga küll tõmme tugevam pole. Automaat pidi just turbo-X sõidumõnu ära rikkuma.
Regular Saab Guy
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#7

R Aug 22, 2014 19:58

Arvan ise ka et manuaalkast peaks ikka parem olema sellise auto puhul. Hind on sel autol muidugi selline et automaadi kannataks ka ära.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#8

R Aug 22, 2014 20:06

Katsetanud nii man kui aut kastiga 9-3SC XWD-d ja aut kastiga andis tagumiku dyno paremaid tulemusi. Ehk on asi selles, et hetk peale käiguvahetust kui man boosti kogub, libistab aut kast uue käigu sisse ja tunne on ehedam.
Lustimiseks loomulikult man 24/7 aga nii ta paraku on. Õnneks kannatab selle aut kastiga käike ise vahetada, mingil põhjusel on käiguvahetus roolilt selle masinal puudu. See eest on Hirschi pedaalid äkki midagi veel, soft? 225kW

E: Selle originaal maki sealt võib ka minema vista kui ei meeldi, asemele naviga versioon ja sisu ka hoopis teine kohe.

Pildid kehvad aga lisade listist on puudu ka rehvirõhu kontroll ja standardis peaks olema ka kurvituled, need õiged mitte udutule jura.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#9

R Aug 22, 2014 21:17

Selle hinna eest ma küll ei näe põhjust mitte millegi üle jonnida. Vaadake kasvõi seda, kui palju selline auto mujal Euroopas maksab! Eesti ajalugu ka veel ja puha!
Kui mul oleks üleöö selliseid vahendeid võtta, siis ma oleks juba praegu Silberauto ees magamiskotis pikutamas ja hommikut ootamas!
Pealegi.. See juba uuena rariteene auto vajaks hoolast kasutajat, mitte ringrajal kihutajat (milleks oleks muidugi manuaalkast nauditavam). Rallitamiseks on teisi autosid. Imprezad ja Lancer Evo-d jne.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#10

R Aug 22, 2014 21:40

Korralikult ja kvaliteetsete vahenditega ära lakkuda siis on üle lahe turgu küll, julge keskmine kuupalk jääb veel pealekauba.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#11

R Aug 22, 2014 21:49

Korralikult ja kvaliteetsete vahenditega ära lakkuda siis on üle lahe turgu küll, julge keskmine kuupalk jääb veel pealekauba.


Ja mitte Eesti keskmine kuu palk :)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#12

R Aug 22, 2014 21:50

Hommikul on järjekord kohal?

Päringu tulemus
Sõiduk (SAAB 9-3, YS3FM42R181152403) on liiklusregistris registreeritud ja ei ole osalenud liikluskindlustuse kindlustusjuhtumis. Registri andmetel ei ole sõiduk osalenud sellises sõidukikindlustuse kindlustusjuhtumis, kus kahjustatud sõiduki taastamist otstarbekaks ei peetud ja hüvitati sõiduki turuväärtus.

VIN: YS3FM42R181152403
Model: SAAB 9-3 (9440)
Version: TurboX
Equipment: Model series V, Driver and passenger airbags
Body Type: 4D / 4-door Sedan
Gearbox: 6-speed automatic / All wheel drive
Engine: B284R V6, Turbo - Petrol
Cubic Size: 2792 cc
Power: 276 HP / 400 Nm
Year: 2008
Assembly Plant: Trollhättan, Sweden
Serial Number: 152403
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#13

R Aug 22, 2014 22:06

Kellelgi oli mersut ikka väga vaja
Sent from my Monte Carlo using B236
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#14

R Aug 22, 2014 22:08

Kui homme ära ei lähe siis teisipäeva õhtuks on läinud. Üle lahe nagu enamus Saabe ja paljusid meie turg ei näegi kuna Soome edasimüüjad võtavad kohe ära. Tartus paar kontakti toovad, lakuvad ja viivad kohale ära. Nähtud mitmeid erinevaid 9-5 Hirsche kõigi kellade ja lisadega.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#15

R Aug 22, 2014 22:15

No mina olen seal 10st kohal:) kui kõik kena on, siis hakkan säästlikumalt liikuma ja 9-7 jääb paksema talve masinaks.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#16

L Aug 23, 2014 0:00

Ma lähen juba praegu sinna et kohe 10-st tehing ära teha, magamiskoti pakkisin juba sisse.
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#17

L Aug 23, 2014 0:07

Ärge suures ostutuhinas seda ära unustage, et kui miski tundub liiga hea või odav, siis midagi on seal raudselt sitasti ;)
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#18

L Aug 23, 2014 1:00

Manuaali ja automaadi vahe p2ris suur ikka :). Aga otse 8eldes, eks see v-6 ikka selline pool laisk elukas on:P
Võimsust pole kunagi piisavalt
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#19

L Aug 23, 2014 7:39

Kui nüüd arvestada sellega, et midagi on seal peetis siis mis?
OK mootor kakub, jätab vahele uued süütepoolid(?eur) ja küünlad(100eur)
Tagumised amordid läbi, kallis teema, aamen sellega, tavalised asemele(140eur)
Kast jahe, Rootsist vähe sõitnud kast(1500eur)
Vibra sõites, 19" veljed kõverad, pealinna värk kui ei meeldi ma ostan hea meelega ära.
Sillad kolisevad, õõtsad(100eur) muu kola ei maksa eriti.
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#20

L Aug 23, 2014 8:15

6 süütepooli maksavad ca. 600€ sel autol :)
2 tagumist originaalamorti kokku ca. 800€.
Igal juhul hind on hea, kuigi manuaaliga oleks eriline maasikas.
Manuaal pole vähemalt Aero XWD-l kuidagi uimane. Kui torque limiter maas, siis läheb ilusti 6 sekundiga sajani.


EDIT:

Huvitav, et nt http://www.cars-data.com/ annab automaadile koguni sekundi võrra aeglasema kiirenduse 0-100 km/h kui manuaaliga.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#21

L Aug 23, 2014 11:12

Auto on bronnitud esmaspäeva õhtuni.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#22

L Aug 23, 2014 11:13

Auto on bronnitud esmaspäeva õhtuni.


Pead naasega läbirääkimisi ? :P
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#23

L Aug 23, 2014 11:15

Autoga pääseb sõitma alles esmaspäeval, naine on juba paadis ja autoostuluba olemas:)
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#24

L Aug 23, 2014 11:18

Auto on bronnitud esmaspäeva õhtuni.


Ja sa ei teinudki nalja. Kiire mees :D

Aga vaatlusel selgus, et ainult pisikesed iluvead on: esistange vajab värvimist, tagastange poleeri/värvimist, küljepleeglite jalad ehk need metallist osad vajavad värvimist nagu ikka ning tagaakende vertikaalsed liistud kobrutavad. Lisaks suverehvid läbi ning talverehve kaasas pole. Hirschi kohta ei osatud midagi öelda, kuid soovitati Vikingist küsida, kui huvi on. Ise nad olid ka teinud tehnilise kontrolli ning ainukeseks veaks leidnud liiga tumedad peeglid, mis pidi näitama, et vajavad vahetust.
Ülejäänud tundus täitsa timm. Nahal kulumisjälgi polnud ja veljed vigastusi polnud saanud ning hääl oli nagu ikka - viimase peal!
Regular Saab Guy
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#25

L Aug 23, 2014 11:29

Eino jah mis seal ikka see pole viimane TurboX maailmas.
Vasta