Tere,
Olen natuke aega maid kuulanud ning ka siin foorumil silma peal hoidnud ja esiteks mainiks ära hea õhkkonna. Alati mõnus seda foorumit külastada :thumb:
Mingit vana topgear osa kogemata pealt nähtud, ning Clarksoni kiidusõnad Saabide kohta pani autode review' ja auto24 lehe ainult ühte marki otsima.
Kriteeriumiteks: töökorras kliima, (pool)nahksisu, püsikas, el. peeglid, el. istmed, istmesoojendus
Siinkohal palukski vähe abi auto valiku langetamisel:
Diislitest hoiaksin eemale (eriti hirmutab 2.2) - kuigi sõidan aastas u. 25k-30k km, tundub bensiinimootor kindlam valik. Enamus sõit maantee.
Hetkeseis Saabide turul kõige rikkam ei ole ning kõik sõelale jäänud autod Tartus - kohas, kuhu ma ise ei satu ega tuttavaidki üle ühe käe sõrmedel kokku tule.
1. http://www.auto24.ee/used/1750325 pikalt müügis olnud, mootoriks 1.8t - kas jääb selle kere kohta liiga lahjaks? Autoaia maine teadmata. Boonuseks ilus hele salong, katuseluuk, talverehvid.
2. http://www.auto24.ee/used/1774194 sama mootor, sama kõhklus, varustuse nimekiri kuidagi poolik?. Boonuseks automaat (mida küll ei nõua, kuid oleks huvitav proovida), värskem välimus.
3. http://www.auto24.ee/used/1769891 tundub kõige mõnusama mootoriga, kahjuks salong tundub tuim hall ning pole (täis)nahkistmed. Boonuseks kärukonks ja väga meeldivad need veljed.
Ehk on keegi käinud vaatamas ja/või tahab üldiselt antud autodele hinnangu anda.
Tänud ette! :notworthy:
Saab 9-3 2003+
1. http://www.auto24.ee/used/1750325 pikalt müügis olnud, mootoriks 1.8t - kas jääb selle kere kohta liiga lahjaks?
Kilovattide pärast ei maksa turbo-Saabide puhul muretseda. Neid saab ajukirurgiaga juurde teha, kui puudu jääb. Muide, 1.8T kubatuur on ka tegelikult 1988 kuubikut. ;)
Ise sõidan 2.2 diisliga ja siiani pole ükski diislile iseloomulik viga endast märku andnud. Kui keskenduda sellele mis sind VÕIB ees oodata ja palju raha võib kuluda siis tulevad endalgi judinad peale. Õigel ajal hooldamine ja maanteesõidud hoiavad kindlasti paljud vead ära ja pole hullu midagi. Muidugi Diisli puhul tasub eelistada 1.9 mootorit kuna see tänapäevasem (vaiksem, töökindlam) kui ka sinna poole ikkagist vaatama kipud.
1. http://www.auto24.ee/used/1750325 pikalt müügis olnud, mootoriks 1.8t - kas jääb selle kere kohta liiga lahjaks?
Kilovattide pärast ei maksa turbo-Saabide puhul muretseda. Neid saab ajukirurgiaga juurde teha, kui puudu jääb. Muide, 1.8T kubatuur on ka tegelikult 1988 kuubikut.
Õigus. 1.8t on ka minul ja see liikus juba enne CR-i ülevõimendamist hästi, eeliseks pikad käigud manuaalil. Samas, kui ostma asud on lihtsam juba kohe 129 kw võtta.
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Tänud kõigile vastamast.
Kui diisli poole vaadata, siis tõesti ainult 1.9 110kw (nt. http://www.auto24.ee/used/1761073 ).
Samas pean üpris tähtsaks maanteel möödasõitu, kuidas see 1.8t (manuaal) hakkama saab?
Ega keegi antud konkreetseid autosid pole vaatamas käinud?
Kui diisli poole vaadata, siis tõesti ainult 1.9 110kw (nt. http://www.auto24.ee/used/1761073 ).
Samas pean üpris tähtsaks maanteel möödasõitu, kuidas see 1.8t (manuaal) hakkama saab?
Ega keegi antud konkreetseid autosid pole vaatamas käinud?
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Njaa on ajad, veel 15a tagasi olid kõik keel ripakil ilatsemas 2,0 110kw mootoriga BMW-de peale imetledes kui võimsad need ikka on. Nüüd aastal 2014 arutleme juba, et kas 2,0 tegeliku litraažiga 110kw turbomootoriga Saabiga üldse maanteel jõuab möödasõite teha :)
Autoweek.nl andmetel on 1,8t 110 kw universaali 0-100 kiirendus 11,5 sek. Aga arvestades turbomootorit lähevad möödasõidud hulga libedamalt kui vabalthingavate autodega. Suht koht rusikareegel ongi, et kuni 12 sek pilliga saab täitsa hakkama, sealt edasi läheb juba suht venitamiseks ja teravate elamuste otsimiseks.
Minu käsutada on näiteks ka 1,3 40 kw mootoriga Škoda. Sellega on maanteekiirusel möödasõit ikka selline ettevõtmine, et enne kui 80 pealt 110 km/h üles kiirendad ja mööda saad .... jõuavad vahepeal vahetuda aastaajad :cool:
Kuigi Tartu inimene, pole neist välja toodutest ühtegi Saabi vaatamas käinud. Igatahes 9-3 puhul seda poolnahksisu ei soovita, kus nahk vaid külgedel, enamikel on need suht lootusetult ribadeks kulunud/kuluvad. Kui poolnahksisu, siis pigem selline millel pepu alune ja seljatoe keskosa riidest ja ülejäänud nahk, need peavad paremini vastu.
Kui puhtalt piltide ja varustuse põhjal otsustada, siis mina vaataks esmalt esimeses lingis toodud autot.
Autoweek.nl andmetel on 1,8t 110 kw universaali 0-100 kiirendus 11,5 sek. Aga arvestades turbomootorit lähevad möödasõidud hulga libedamalt kui vabalthingavate autodega. Suht koht rusikareegel ongi, et kuni 12 sek pilliga saab täitsa hakkama, sealt edasi läheb juba suht venitamiseks ja teravate elamuste otsimiseks.
Minu käsutada on näiteks ka 1,3 40 kw mootoriga Škoda. Sellega on maanteekiirusel möödasõit ikka selline ettevõtmine, et enne kui 80 pealt 110 km/h üles kiirendad ja mööda saad .... jõuavad vahepeal vahetuda aastaajad :cool:
Kuigi Tartu inimene, pole neist välja toodutest ühtegi Saabi vaatamas käinud. Igatahes 9-3 puhul seda poolnahksisu ei soovita, kus nahk vaid külgedel, enamikel on need suht lootusetult ribadeks kulunud/kuluvad. Kui poolnahksisu, siis pigem selline millel pepu alune ja seljatoe keskosa riidest ja ülejäänud nahk, need peavad paremini vastu.
Kui puhtalt piltide ja varustuse põhjal otsustada, siis mina vaataks esmalt esimeses lingis toodud autot.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Pole ühtegi neist näinud.
NR1 aed tegutseb hobi korras
NR2 FL Rootsist 2010a tasuks täitsa proovida
NR3 viimati kasvas mõnel autol hein läbi stange, autod ka pärit paljudest erinevatest maadest, parklas ka erinevad numbrialused Latvia, Lithuania, Polska vallatu koht, küsi reg nr. saad teada kust see masin pärit on.
NR4 Atlante, tegutsenud juba palju aastaid, auto omanikuks eraisik, sellest ka komisjonimüük. Suht korralikud masinad siiani, talverattad küsi kaasa(need on tal olemas)
Edu otsingul!
NR1 aed tegutseb hobi korras
NR2 FL Rootsist 2010a tasuks täitsa proovida
NR3 viimati kasvas mõnel autol hein läbi stange, autod ka pärit paljudest erinevatest maadest, parklas ka erinevad numbrialused Latvia, Lithuania, Polska vallatu koht, küsi reg nr. saad teada kust see masin pärit on.
NR4 Atlante, tegutsenud juba palju aastaid, auto omanikuks eraisik, sellest ka komisjonimüük. Suht korralikud masinad siiani, talverattad küsi kaasa(need on tal olemas)
Edu otsingul!
NR3 viimati kasvas mõnel autol hein läbi stange, autod ka pärit paljudest erinevatest maadest, parklas ka erinevad numbrialused Latvia, Lithuania, Polska vallatu koht, küsi reg nr. saad teada kust see masin pärit on.
Selle kohta ma mõned nädalad tagasi uurisin müüjalt, tsiteerin vastust: "Auto on Eestis sõitnud ja hooldusajalugu on kõik olemas". Ise ma ei viitsinud Tartusse lähemalt kaema minna siiski.
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Väga suured tänud kõigile.
Tõenäoliselt tuleks mingi vaba päev võtta ja Tartus ring ära teha ja kõige meeldivamaga ostueelsesse kontrolli aeg kirja panna.
Tartus on selleks kohaks Carring nagu aru olen saanud?
Tõenäoliselt tuleks mingi vaba päev võtta ja Tartus ring ära teha ja kõige meeldivamaga ostueelsesse kontrolli aeg kirja panna.
Tartus on selleks kohaks Carring nagu aru olen saanud?
Carring jah, kuigi ma olen nüüd paar korda sellises kohas käinud (Autoexperdi volitatud esindaja) Saabi hooldamas ja pole millegi üle nuriseda. Aja saamisega muidugi on nirud lood, tihtipeale on järjekorrad päris pikad.
MT Autohooldus OÜ
Aardla 27
50110 Tartu
Telefon 5684 5895
E-post info@mt-autohooldus.ee
E-R 9-18
www.mt-autohooldus.ee
MT Autohooldus OÜ
Aardla 27
50110 Tartu
Telefon 5684 5895
E-post info@mt-autohooldus.ee
E-R 9-18
www.mt-autohooldus.ee
Kogenud Aeronaut.
88kw 2.2 mootoriga Saab kah möödasõidetud, ehkki 103kw 2,5 TDI volvo oli nobedam. Volvost Saabi läks müra oluliselt vaiksemaks, aga nüüd peaaegu juba saabi mootori lärmakus ennastki häirib. Siiski tõesti 10-11 sek sajani kiirendav auto on okei. 110kw 1,9 on kõvasti vaiksem ja mõnusam Saab ma usun.
Kui bensukat eelistad ja palju maanteesõitu, siis mina eelistaks otsida mõni CNG. Isiklikku kogemust pole, et promoda, küll aga hoian maagaasikatel kõvasti silma peal. Saabil on üks Tri-fuel variant olemas põhimõtteliselt, aga neid on jube vähe. Volvol on bi-fuel vana V70 ja uus V-70 AFV, tollel on 170kw ja kuni 300km paned maagaasiga. Tartus, Pärnus, Narvas ja Tallinnas 2 tanklat olemas. Üks uus ökopill on Škoda Octavia, värskelt turule tulnud 1,4 TSI, aga kiirandab ka 11,5ga vist ära. Tehas lubab isegi linnas bensuga sõites 6,5 sajale, mis on kaugelt ökom kui mu praegune disla, mis siis veel CNG-ga sõidust rääkida. Lubatakse tehasest kuni 400 km autonoomselt surugaasiga ja 100km maanteel maksab u 2,7 euri.
Sry, et saabifoorumist selline reklaam muudele, mulle ka saab väga meeldib, kuid milleks maksta rohkem.
Kui bensukat eelistad ja palju maanteesõitu, siis mina eelistaks otsida mõni CNG. Isiklikku kogemust pole, et promoda, küll aga hoian maagaasikatel kõvasti silma peal. Saabil on üks Tri-fuel variant olemas põhimõtteliselt, aga neid on jube vähe. Volvol on bi-fuel vana V70 ja uus V-70 AFV, tollel on 170kw ja kuni 300km paned maagaasiga. Tartus, Pärnus, Narvas ja Tallinnas 2 tanklat olemas. Üks uus ökopill on Škoda Octavia, värskelt turule tulnud 1,4 TSI, aga kiirandab ka 11,5ga vist ära. Tehas lubab isegi linnas bensuga sõites 6,5 sajale, mis on kaugelt ökom kui mu praegune disla, mis siis veel CNG-ga sõidust rääkida. Lubatakse tehasest kuni 400 km autonoomselt surugaasiga ja 100km maanteel maksab u 2,7 euri.
Sry, et saabifoorumist selline reklaam muudele, mulle ka saab väga meeldib, kuid milleks maksta rohkem.