Saab 900 (1. generatsioon) hinnaklass?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#1

P Veebr 01, 2015 18:28

Lähitulevikus on soov tuua Saksamaalt või Rootsist endale üks 900 Cabriolet Turbo. Kuna ma nende konkreetsete isendite hingeeluga pole väga kursis, siis küsiks asjatundjamatelt nõu. Nimelt, miks hinnaklassis väga suured erinevused on? Kas oskate öelda mingisuguse õiglase hinna, kust algab see piir, et auto võiks/peaks tehniliselt juba korras olema? Mul ei ole plaan restaureerimiseks midagi tuua ja ühtlasi ei pea tegu olema soojas garaažis hoitud pärliga. Korrasoleks võiks olla selline nagu vanal autol ikka, et ühtteist tahab aeg-ajalt vahetamist/tegemist, aga siiski et oleks kohe sõidetav.

Mis minus seda segadust tekitab, on see, et pealtnäha nagu uued 900 kabrioletid algavad juba 4000-5000 eurost, ent siiski läheb nimekiri aina edasi, ja lõpupoole on vaata et üle 300 000 km sõitnud välimuselt täpselt sama heas korras olevad isendid, aga hinnaks juba üle 10 000.

Täiesti mõistan, et tegu on ühe prestiižika mudeliga ja seal võib juba ainuüksi värvitoon hinda suuresti kõigutada, aga kui piltide järgi on mõlemad ühtmoodi siledad ja kenad aga hinnas kahekordne vahe, siis tekitab kahtlusi, kas see odavam pole peavalu.

Andke natuke nõu, kes on varem ostnud ja on nõus avaldama hinnaklassi ja auto korrasoleku suhet. :)

(jutt siis 1987-1993 mudelist ja soovitatavalt 16V turbo)
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#2

P Veebr 01, 2015 19:08

See hinnavahe võib tulla sellest, et inimesel vaja kiiresti lahti saada sellest, ei ole suvatsenud turgu uurida ja ei hinda nii kalliks olevat(Usu mind, sellist asja kohtab väga tihti) Või lihtsalt on lisavaruste vahe. Kindel, et kõik masinad mis vaatasid on turboga olnud? vabalthingavad cabriod ja ja kõvakatusega klassikud(eriti baas mudelid) pole ega saa kunagi nii hinnaliseks kui rikkaliku varustusega turbokad.

Muide siin eestis on üks cabrio müüa(praegu vist mitte enam avalikult), mikidemaalt toodud. 3000 ringi oli hind. kahjuks küll mitte turboga ja vajaks törtsu nokitsemist et korralikult liiklema saada(mahlad, pidurid hooldada jne) ja kunagi üle värvitud veidikene halvasti. toon ilus aga aluspind karestamata korralikult jäetud. Kere poolest on timm, roostet pole kuskil. kere kuldne aga originaal toon punane. katus töötas ka korralikult.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#3

E Veebr 02, 2015 13:14

See hinnavahe võib tulla sellest, et inimesel vaja kiiresti lahti saada sellest, ei ole suvatsenud turgu uurida ja ei hinda nii kalliks olevat(Usu mind, sellist asja kohtab väga tihti) Või lihtsalt on lisavaruste vahe. Kindel, et kõik masinad mis vaatasid on turboga olnud? vabalthingavad cabriod ja ja kõvakatusega klassikud(eriti baas mudelid) pole ega saa kunagi nii hinnaliseks kui rikkaliku varustusega turbokad.

Muide siin eestis on üks cabrio müüa(praegu vist mitte enam avalikult), mikidemaalt toodud. 3000 ringi oli hind. kahjuks küll mitte turboga ja vajaks törtsu nokitsemist et korralikult liiklema saada(mahlad, pidurid hooldada jne) ja kunagi üle värvitud veidikene halvasti. toon ilus aga aluspind karestamata korralikult jäetud. Kere poolest on timm, roostet pole kuskil. kere kuldne aga originaal toon punane. katus töötas ka korralikult.


Ma ei tea, kas see Aruküla masin veel müügis, kuid et see heaks saada, tuleks sinna vähemalt 2000€ investeerida.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#4

E Veebr 02, 2015 13:20

ma nüüd viimast olekut pole näinud aga väidetavalt on alles. mõningaid jubinaid sai talle annetatud ka. sisu sai ta väidetavalt korda.
Sõita ma sellega ka ei saanud, et midagi eriti tähele oleks pannud.
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#5

E Veebr 02, 2015 14:46

üldreegel vanade autode kohta: mäda kere kordategemine on tehnikast suurusjärgu võrra kulukam ettevõtmine. Korralik kere on väärtus ja kui plaan on pikem, siis seda tasub hinnata. Mu projektikad on tahtnud 400..600 töötundi plus 1..1,5keur plekke + maalritarbeid (krundid, värv, kerehermeetikud, tööde kulumaterjalid). Kui töötunnid ei ole enda omad, muunduvad need rahaks ning rahahunnik on siis juba täitsa märkimist väärt.

ka interjööri ja eksterjööri komplektssus ja juppide korralikkus on hea asi - korralike vigurite taga otsimine on mõne masina puhul täitsa eraldi üritus ning kui neid on palju, saab ka väikestest tükihindadest märkimist vääriv terviku hind. On ka tükke, mida enne otsima asumist ei oska rariteediks arvatagi. Mu kogemuses nt M2140 kollane sisu - kirun, et lasin enda korralikul komplektil keldriniiskuses hävida...

point: sarnaste masinate erinevate hindade taust võib muidugi kohati olla emotsionaalne, aga sisult võivad kaks sarnast asja olla väga erinevad. Kottis mootor või mittetöötavad pidurid on läbipaistva kere kõrval pisivead, mis enamasti loetud päevade ja sajaliste eest korda saavad. Tõsisema keretöö puhul on teemaks nädalad või kuud ning tuhandelised.

ühe 90 kere vähemläbipaistvaks tegemist kajastatakse parasjagu seal. Omaniku ambitsioon on funktsionaalne tervik, mitte täielikult ülekäidud "full resto", aga tegemist on ka sellega parasjagu :)
Vasta