Saab 9-5 Aero

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
RnR
Postitusi: 7
Liitunud: E Apr 27, 2015 14:08
Asukoht:
Auto:

#1

E Apr 27, 2015 14:42

Tere!
kuna pole varem saabiga kokku puutunud ja veelvähem aero versiooniga, ss hakkas huvitama selline isend, aga mis kogenumad mehed/naised oskavad öelda, mida peaks jälgima mis on nõrgad kohad ja kas sellel hind üldse reaalne?
http://www.auto24.ee/used/1970185
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#2

E Apr 27, 2015 16:16

Karterituulutus, keti seisukord, rooste..tagasilla "niidirullid" kipuvad kägisema, kliima kontrolli et puhub mõlemalt poolt sooja ja külma (Mingi plastikvidin kipub seal murduma).
Kogenud Aeronaut. :drive:
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#3

E Apr 27, 2015 16:23

Ja kõige tähtsam jäi mainimata SAALED kontrollida:butt:

Ehk siis lühidalt kokkuvõttes mootor maha ja laiali või osta loterii ja hoia 1k taskus ootel ...
RnR
Postitusi: 7
Liitunud: E Apr 27, 2015 14:08
Asukoht:
Auto:

#4

E Apr 27, 2015 16:32

Et siis paras loterii sellist osta, aga kas see kehtib ka tava mudelil või ainutl aero variandil?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

E Apr 27, 2015 17:23

Et siis paras loterii sellist osta, aga kas see kehtib ka tava mudelil või ainutl aero variandil?


Kasutatud auto ost ongi loterii :)

Aerol on teine turbo, pidurid, jäigem vedrusrtus ja spoilerid, muu kõik sama.

Myke soovitus suht hea, aga vaevalt seda keegi teeb. Hea kas või õlivanni eemaldada ja vaadata kui sodine on õlivõtturi sõel.

Kuulutuses on kirjas "korrapäraselt hooldatud saabiantis,olemas kõik arved hoolduse ja remondi kohta" uuri asja, tee ostueelne kontroll.
__In Boost We Trust__
RnR
Postitusi: 7
Liitunud: E Apr 27, 2015 14:08
Asukoht:
Auto:

#6

E Apr 27, 2015 17:26

Kas autoremonditöökojad annavad ss suvalistele lihtsalt küsimise peale ülevaate autost?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

E Apr 27, 2015 18:26

Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#8

E Apr 27, 2015 18:31

Kas autoremonditöökojad annavad ss suvalistele lihtsalt küsimise peale ülevaate autost?


Saabianti tegelevad SAABidega, ei ole nurgatagune koht.
__In Boost We Trust__
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#9

E Apr 27, 2015 18:32

Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).


Ja tolku sellel? Raamsaaled ka vaja vahetada.
__In Boost We Trust__
RnR
Postitusi: 7
Liitunud: E Apr 27, 2015 14:08
Asukoht:
Auto:

#10

E Apr 27, 2015 18:32

Et kui helistada ss auto reg märgi järgi vuristab auto seisukorra ette ja et mis tehtud? :D
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

E Apr 27, 2015 18:44

Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).


Ja tolku sellel? Raamsaaled ka vaja vahetada.


Sa muidu igapäevaselt tegeled auto remondiga?
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#12

E Apr 27, 2015 19:39

Ja kõige tähtsam jäi mainimata SAALED kontrollida:butt:

Ehk siis lühidalt kokkuvõttes mootor maha ja laiali või osta loterii ja hoia 1k taskus ootel ...


Kõike ka ei jõua meeles pidada, aga eks ta ikka üks loterii ole suuresti..keegi ei hakka autot nii juppideks kiskuma :)
Kogenud Aeronaut. :drive:
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#13

E Apr 27, 2015 19:40

Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).


Ja tolku sellel? Raamsaaled ka vaja vahetada.


Sa muidu igapäevaselt tegeled auto remondiga?


Ei, hobbi oli. Kui mäletad, ise oled ka ühe moto müünud mulle :)

Mittu motot lahi teinud ja kokku pandnud olen. Kuidas saaled kuluvad olen näinud, raamsaaled vist ruttem isegi kuluvad ja sealt tuleb probleem edasi.
__In Boost We Trust__
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

E Apr 27, 2015 20:29


raamsaaled vist ruttem isegi kuluvad ja sealt tuleb probleem edasi.


Vastupidi. Sellepärast mainisingi ainult kepsusaalesi.
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#15

E Apr 27, 2015 20:51


raamsaaled vist ruttem isegi kuluvad ja sealt tuleb probleem edasi.


Vastupidi. Sellepärast mainisingi ainult kepsusaalesi.


Poleju vahet kumb ennem keyword ikkagi SAALED
RnR
Postitusi: 7
Liitunud: E Apr 27, 2015 14:08
Asukoht:
Auto:

#16

T Apr 28, 2015 0:38

Aga kumba masinat pigem eelistasa, kui rääkida ainult töökindlusest, jätame kütusekulu ja mineku hetkel kõrvale, kas postituse alguses mainitud aerot või seda: http://www.auto24.ee/used/1977435
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#17

T Apr 28, 2015 0:53

Aga kumba masinat pigem eelistasa, kui rääkida ainult töökindlusest, jätame kütusekulu ja mineku hetkel kõrvale, kas postituse alguses mainitud aerot või seda: http://www.auto24.ee/used/1977435

Seda. 2004. aastal muudeti see mootor kestvamaks. Ime et see sellise hinnaga veel alles on. Tundub ideaalne hõlptulu projekt.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

T Apr 28, 2015 8:26

Ühesõnaga... läks lahmimiseks siin jälle..:) Et nagu peale iga ostu-müügi tehingut tuleks Saabil saalesid vahetada.

Üldine soovitus - mine käi pädevas töökojas ostueelsel ülevaatusel. Mootorit keegi osandama muidugi ei hakka, aga üle vaadatakse sellegipoolest. Autoga kaasa tulevad remondiarved oleks boonuseks. Siis näeb, mida tehtud ja kes teinud. Kas on hoolas omanik olnud. Esimeses vastuses on vast enamik kontrollitavaid asju kirjas.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#19

T Apr 28, 2015 9:45

Aga kumba masinat pigem eelistasa, kui rääkida ainult töökindlusest, jätame kütusekulu ja mineku hetkel kõrvale, kas postituse alguses mainitud aerot või seda: http://www.auto24.ee/used/1977435


Aero esistange sellele paigaldatud ja tavalised comfort istmed :)
__In Boost We Trust__
Renee_
Postitusi: 85
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto: 9-3SS Aero Cabriolet

#20

T Apr 28, 2015 9:45

Üldjoontes mulje on mullegi jäänud, et 9-5 ostes kaob niiehknaa varem või hiljem õlirõhk. Eelistada tuleb alates 2004a ja tuleb loota, et ei lähe laiali. Soovin isegi endale head 9-5 Aerot leida, kuid ma ei tea kas ma viitsin mingisuguse projektiga tegeleda. Kui mul oli ostuteemas 9-5 ostusoov, siis kõik kolm Aerot mida mulle pakuti olid saanud just mootoriremondi. Mingisugune kestvusetalon see 235 mootor ilmselt pole.
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#21

T Apr 28, 2015 9:53

Ühesõnaga... läks lahmimiseks siin jälle..:) Et nagu peale iga ostu-müügi tehingut tuleks Saabil saalesid vahetada.

Üldine soovitus - mine käi pädevas töökojas ostueelsel ülevaatusel. Mootorit keegi osandama muidugi ei hakka, aga üle vaadatakse sellegipoolest. Autoga kaasa tulevad remondiarved oleks boonuseks. Siis näeb, mida tehtud ja kes teinud. Kas on hoolas omanik olnud. Esimeses vastuses on vast enamik kontrollitavaid asju kirjas.


Seda, et mootor õli põletab, ostueelses kontrollis ei tuvastata.
Kõik kes tahavad osta 9-5-t 2,0 ja 2,3 (97- 03?) võiks teada, millega nad riskivad.
Vasta