Pakutakse ühte 9-5-te. 2002-3. Ajalugu on selline et soomes tööl olles külmus karterituulutus, õlituli läks põlema, nööri otsas viidi remonti. Puhastati ära, eestis pandi uued saaled, vänt mõõdeti ära korras. Käisin kuulamas, ketikolin. Õlituli ei põle. Kuskil remonditöökojas pakuti et hüdrotõukurid teevad häält. Samas olid ketitalla tükid karteris.
Ketivahetuse teeks ise ära. Aga mida sealt veel tasub oodata kuna tuul külmus? Ja mis hinnaga üldse tasuks osta, "Linear" teine, väljast libe, sid'id jutud kõik tehtud kliima korras, uued kastitorud lasi ka panna, kuna oli vähe lekkinud.
9-5 2002-3 110 kw
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mootori remont ja ei vahetattud ketti?
Alustada tasuks süüdlasest e. karteri tuulutusest selleks on spetsiaalne KIT, sellest juttu siin foorumis piisavalt. Kuidas sa neid ketti talla tükke nägid karteris?
Õli tuli lihtsal ühendamatta ja ei hakka ta midagi näitama!
Alustada tasuks süüdlasest e. karteri tuulutusest selleks on spetsiaalne KIT, sellest juttu siin foorumis piisavalt. Kuidas sa neid ketti talla tükke nägid karteris?
Õli tuli lihtsal ühendamatta ja ei hakka ta midagi näitama!
__In Boost We Trust__
Väljendasin vb ennast segaselt, mina ei ole omanik üldse. Mulle pakuti seda autot. Tuule kit on autol muide peal, torudest ju kohe näha millised sealt paistavad. Saaled vahetati sest olid kulumisjäljed. Talla tükke ma ise pole näinudki, seda väitsid kuskil töökojas remondimehed, kui nüüd ise mõtlema hakata, siis nad vist ei saagi sinna jõuda tõesti. Kuna autot müüb tuttav, ei usu et ta mulle sellist õlitule tünga tahaks teha. Kett vb hakkas hiljem kolisema, täpset käekäiku ei tea ju. Muidugi oleks jah super hea kui saaks õlirõhu ennem ostu mõõdetud, aga sealt ei saa ka midagi otsest järeldada, ennem kui mootor pulkadeks.