Soovin osta endale esimesks autoks Saabi.
Äkki keegi oskab midagi selle auto kohta öelda?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2034499
Mida vaadata, kui ise autot vaatama lähen! Võtan kindlasti targema inimese ka kaasa!
Ostuabi saab 9-5
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Kütusepumba eluiga on 220 000 max, kontrollitud enda auto pealt ja ja teiste pealt ( loomulikult sõltub kütusest), ehk siis vihje selline kui pump pole vahetatud siis läbisõit originaal, kui on siis mina mõtleks. Endal vahetasin täpselt siis kui 220 000 kukkus.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Kütusepumba eluiga on 220 000 max, kontrollitud enda auto pealt ja ja teiste pealt ( loomulikult sõltub kütusest), ehk siis vihje selline kui pump pole vahetatud siis läbisõit originaal, kui on siis mina mõtleks. Endal vahetasin täpselt siis kui 220 000 kukkus.
WTF? :freak:
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Ketikomplekt, millal vahetatud (kohapeal kontrollida, kas teeb häält), vahetus 600€ kanti ning vahetusvälp oli vist 100 000km
kole vähe - see number võiks sobida kokku hammasrihmaga.
mulle on keti elueaga seoses talletunud number 200k, nüüd netist otsides leian aga viiteid, et kett on eluaegne.
owner's manual räägib rihmadest (vahetus teisel mandril 60kmiili peal), keti osas vaikib:
http://www.saabinfo.net/files/pdf/SAAB_9-5MY01.pdf
kus on tõde? :)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Isiklikult sõitsin ühe ketiga u.350k ja siis ka ei pidanud otseselt vahetama.
Kuna erinevaid õlilekkeid hakkas juba kogunema, siis sai muude tööde hulgas lasted ka juba kett vahetata!
Kaheksa aasta jooksul olen iga hoolduse ajal teenindusele pinda käinud, et ehk nüüd on aeg ketti vahetada. Iga kord sain vastuse, et pole põhjust vahetada.
Võibolla on põhjus 10k hooldusintervallis :facts:
Kuna erinevaid õlilekkeid hakkas juba kogunema, siis sai muude tööde hulgas lasted ka juba kett vahetata!
Kaheksa aasta jooksul olen iga hoolduse ajal teenindusele pinda käinud, et ehk nüüd on aeg ketti vahetada. Iga kord sain vastuse, et pole põhjust vahetada.
Võibolla on põhjus 10k hooldusintervallis :facts:
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Kütusepumba eluiga on 220 000 max, kontrollitud enda auto pealt ja ja teiste pealt ( loomulikult sõltub kütusest), ehk siis vihje selline kui pump pole vahetatud siis läbisõit originaal, kui on siis mina mõtleks. Endal vahetasin täpselt siis kui 220 000 kukkus.
WTF? :freak:
Mida see nüüd tähendab Oo?:gun:
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Ketikomplekt, millal vahetatud (kohapeal kontrollida, kas teeb häält), vahetus 600€ kanti ning vahetusvälp oli vist 100 000km
kole vähe - see number võiks sobida kokku hammasrihmaga.
mulle on keti elueaga seoses talletunud number 200k, nüüd netist otsides leian aga viiteid, et kett on eluaegne.
owner's manual räägib rihmadest (vahetus teisel mandril 60kmiili peal), keti osas vaikib:
http://www.saabinfo.net/files/pdf/SAAB_9-5MY01.pdf
kus on tõde? :)
200 - 220 olen kohanud väga paljudel hooldus ajaloos
Kütusepumba eluiga on 220 000 max, kontrollitud enda auto pealt ja ja teiste pealt ( loomulikult sõltub kütusest), ehk siis vihje selline kui pump pole vahetatud siis läbisõit originaal, kui on siis mina mõtleks. Endal vahetasin täpselt siis kui 220 000 kukkus.
WTF? :freak:
Mida see nüüd tähendab Oo?:gun:
Eks peeti silmas, et iga pump ei lõppe 220 pealt. Pumba probleem ka rohkem pre-face lift masinate mure?
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
Mida te ajate mehed olen seda pumba lahti võtnud 220000 pealt ja tean millest räägin!!!!!!!!!!!
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Pumba kohta ei oska midagi öelda, keti kohapealt aga ka tean, et seda ei ole vaja vahetada nagu hammasrihma teatud läbisõidu tagant vaid vastavalt vajadusele - kui on kuulda kerget klõbinat/kõrinad mootoris. Kui hääled tugevamaks muutuvad on asi kaugemale arenenud võib-olla juba hilja. Endal vahetasin 265 000 peal.
Soovitan ka auto kuhugi Saabidega tegelevasse töökotta viia kontrolliks (Tech 2). Tallinnas neid kohti jagub.
Soovitan ka auto kuhugi Saabidega tegelevasse töökotta viia kontrolliks (Tech 2). Tallinnas neid kohti jagub.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...