O: Vabalthingav saabik ~1000€

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
RandomHero
Postitusi: 83
Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
Asukoht:
Auto:

#1

R Juul 10, 2015 10:15

Tere,

paluks pakkuda vabalthingavaid saabikud, sest kardan turbode lagunemist. Erandina olen huvitatud siis kui turbo on hiljuti vahetatud ja selle kohta paberid olemas.

Eelistatud oleks jagajaga 2.3 110kw aga võib ka muud.

Hinnaklass nii 1000 euriku kanti, võib pakkuda ka veidi kallimat, aga siis peab müüja valmis olema, et maksan kahes või mitmes osas, sõltub sellest kas ja kui kiiresti oma Vectra rahaks saan tehtud. Võib ka otse Vectra vastu vahetada - 2.0 bensukas, automaatkastiga, universaal, 1999 aastast, kliimaautomaatik peal aga tühjaks vajunud. Vajab veidi nokitsemist, aga ennast ei tõmba üldse, sest pole seda tunnet mis Saabiga.

Ainus mugavusvarustuse nõue on konditsioneer/kliimaautomaatik.

Nõuan palju, samas sellise hinnaga NG'sid liigub ikka ringi.

Spetsid on teretulnud teemat "uppima" oma argumentidega, miks ei maksa turbosaabi karta. (pole isegi sarkasm)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

R Juul 10, 2015 10:37

turbosaabi ja mitteturbosaabi vahe on naeratus näol, mida turbosaab pakub kui gaasi põhja vajutad!

Ja see naeratus maksab vahest rohkem kui see hirm, mis on asjade lagunemise kartus.

Vaata auto24 on üks 400 euriga. Proovimiseks piisavalt hea ja raha jääks ka remondiks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
RandomHero
Postitusi: 83
Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
Asukoht:
Auto:

#3

R Juul 10, 2015 10:47

on siis see +3kw nii tuntav võrreldes 2.3 vabahingavaga? Eks see jõukõver ole teistsugune kindlasti.

Küsisin ühes ostuabi teemas ka juba, aga arutlemast ei väsi - 9-3 VS 9-5 ja NG VS 9000, kas kõrgem klass on kallim pidada? Selle hinna eest vist pigem siis NG VS 9000 kohta küsimus pigem. 9000 peaks vist mugavam ja "Saabilikum" olema sama hinna eest.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#4

R Juul 10, 2015 11:36

Väändemomendi vahe on. päris korralik ka teine.
kartsin ka alguses seda turbo teemat, kuid ausalt öeldes, vabalthingav enam ei tõmbagi nii väga. Korra olen pidanud turbot vahetama. alguses oli plaanis pärast originaali lahkumist leida suurem turbo, kuid auto vajas sõitmist ja ostsin 30euroga originaali millel oli pikilõtk. Nüüdseks on see raip juba 2 aastat toimetanud 1.3barise rõhuga ja kiirendades tekitab kompressori häält. aga toimetab!
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#5

R Juul 10, 2015 12:21

Väändemomendi vahe on. päris korralik ka teine.


just. Ning sisuliselt tähendab see, et võimsuskõver rühib juba madalamas otsas kenasti üles - mootoril on parem dünaamika. Jõumoment on võrdeline võimsusega, pöördvõrdeline pööretega - turbomootor väänab madalal pöördel asjalikumalt, niiet annab juba seal asjalikuma võimsuse. Max võimsus annab küll viite masina kiirendusvõimekuse kohta, aga see on lihtsalt võimekus ühes punktis. Ning pöördevahemikku, kus see max võimsus asub, on igapäevaselt ju suht harva asja - pilli puhub just pööretevahemiku alumise otsa võimekus.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#6

R Juul 10, 2015 12:24

Väändemomendi vahe on. päris korralik ka teine...

Täpselt! Ikka vääne on see, mida tagumikuga tunned.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

R Juul 10, 2015 12:34

Ma nüüd sõitnud nii 2.0 kui ka 2.3 vabalthingavatega. 2.0 enam ei tahaks, kuid 2.3 on täitsa hea.
RandomHero
Postitusi: 83
Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
Asukoht:
Auto:

#8

R Juul 10, 2015 12:48

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1992344

mis sellest muidu arvata? Just rootsist toodud, omaniku väitel takistas ÜV läbisaamist käsipiduritross ja üks kaugutle pirn.

Või panna veidi raha juurde ja:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2038055
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#9

R Juul 10, 2015 18:03

Sedaanil on numbrialus kena. Neid liigub haruharva.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#10

R Juul 10, 2015 18:34

Käsipiduritross ja kaugtule pirn on suht pisiasjad, kui mina auto müüki paneks, siis teeks need pigem ära, seega oleksin nende väidete suhtes umbusklik ;)

Sedaaniga vaata maanteeameti taustakontrolli. Ilmselgelt on odomeetrit regulaarselt tagasi keeratud. Mitte et vale odomeentri näit nüüd ilmtingimata dealbreaker oleks, aga kui juba susserdatakse, siis ei imestaks kui mõni asi nätsu ja teibiga "remonditud" on.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#11

L Juul 11, 2015 17:50

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1992344

mis sellest muidu arvata? Just rootsist toodud, omaniku väitel takistas ÜV läbisaamist käsipiduritross ja üks kaugutle pirn.

Või panna veidi raha juurde ja:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2038055

Kui sind juba turbodest in general remontimishirm eemale peletab, siis odava otsa 9-5 on küll viimane auto, mida vaadata. :)
RandomHero
Postitusi: 83
Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
Asukoht:
Auto:

#12

L Juul 11, 2015 19:12

Kas 2.0 vabalthingav on asjalik? Eelmine oli 2.3 isehingaja ja mulle täiesti piisas.

Praeguseks on sõelale jäänud see punane sedaan ja siis http://www.auto24.ee/used/2025457

NG tundub kordades ohutum ost aga ei oska 2.0 mootorist midagi arvata. 9-5 on vist isegi turbo ja DI arvestuseta kallim pidada?
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#13

L Juul 11, 2015 19:49

Mul on ka üks tonnine , täitsa kobe veel. Tahad tule proovi kui välimuselt meeldib. Tehnika poolelt ei pea sa väga muretsema, ega turbiini kartma. Kuulutus on siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=27619
noshit
Postitusi: 29
Liitunud: T Apr 28, 2015 21:42
Asukoht:
Auto:

#14

L Juul 11, 2015 21:25

Mul on pakkuda üks hästi säilinud 2.3 107kw vabalthingava mootoriga tonnine.
http://www.auto24.ee/used/2016774

läbisõit 140 000km ja originaal.

Võta ühendust ja räägime hinnas!

56894199 Martin
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#15

L Juul 11, 2015 22:33

9-5 ei ole odav auto pidada aga kui mul ta oli ei kahetsenud ühtegi senti - raha ununes sama kiiresti kui kadus kütus gaasi põhja vajutades. Mõnus auto.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 380
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#16

L Juul 11, 2015 22:34

Kas 2.0 vabalthingav on asjalik? Eelmine oli 2.3 isehingaja ja mulle täiesti piisas.

Praeguseks on sõelale jäänud see punane sedaan ja siis http://www.auto24.ee/used/2025457

NG tundub kordades ohutum ost aga ei oska 2.0 mootorist midagi arvata. 9-5 on vist isegi turbo ja DI arvestuseta kallim pidada?


See NG ärkab kuskil 3500 pealt, muidu kulgemiseks täiesti talutav. Tule proovima :)

Terv, Ainar
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#17

P Juul 12, 2015 0:28

Autol on palju muid asju, millele võib kuluda kordades rohkem kui turbo hingusele minek, nt õlilekke teemad jne. Soovitaks sul lähtuda pigem konkreetse autopõhiselt, ajalugu, olukord, kontroll. Võtaks sellise eelarve juures korraliku turbiiniga tonnise või 9-3og ;)
Maitse asi ;)
Everyday Regular SAAB guy!
RandomHero
Postitusi: 83
Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
Asukoht:
Auto:

#18

E Juul 13, 2015 14:48

Väldin üldist küsimist, näitan autosid ja palun arvamusi. :D Selle teema peale on 9-5 isu ära jahutatud, jääb siis NG/OG VS tonnine.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2034558 << jäi see anni sõelale, paluks arvamusi :)


Uuemat 9-3 pole julgenud selle eelarvega vaadatagi - isegi kui Saab käib ise juba vastu reeglile "vähese raha eest head asja ei saa", siis 2. gen 9-3 1500€ kanti tundub ikka kahtlaselt odav, näiteks: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1951723

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2013980 << ega seda siis kahjumiga müümiseks siia toodud
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#19

E Juul 13, 2015 16:41


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2034558 << jäi see anni sõelale, paluks arvamusi :)

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25645
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#20

T Juul 14, 2015 2:34

Mine proovi turbo NG või og9-3 ga sõita ja siis istu ümber NA mootoriga tonnisesse. Saad ehk parema ülevaate mis sulle sobib.
Näidiseksemplarina võin enda oma näidata Tallinnas.
Sent from my Monte Carlo using B236
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#21

T Juul 14, 2015 11:04

Selle City Motorsi 9-3 pildid ja tegelikkus on väga erinevad. Jalutasin ükspäev lihtsalt seal platsil ja välimust nähes enam auto kohta uurima ei hakanudki.
Rooste, mõlgid, kulumised, koniaugud jne jne... Kurb oli vaadata :(
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#22

T Juul 14, 2015 20:40

Mul on ka üks tonnine , täitsa kobe veel. Tahad tule proovi kui välimuselt meeldib. Tehnika poolelt ei pea sa väga muretsema, ega turbiini kartma. Kuulutus on siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=27619



Antud teemas tundub mulle see kõige mõistlikum valik olevat.
RandomHero
Postitusi: 83
Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
Asukoht:
Auto:

#23

T Juul 21, 2015 22:08

panin oma vectra müüki, nii et kui keegi tahab koormalooma vastu vahetada: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2046302
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#24

K Juul 22, 2015 2:00

Saab on ju pmst suurem kui Vectra, kuidas ta peaks sul hoovi ära mahtuma :eureka:
Everyday Regular SAAB guy!
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#25

K Juul 22, 2015 7:06

Naised saunas rääkisid, et Tartus on üks NG900 Talladega mille saab 1000euri eest.
2.0 136kW
Vasta