Kasutatud Saab 9-3SS/SC head ja vead (Autoleht)

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1035
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#1

N Nov 05, 2015 9:55

Värskes autolehes on juttu kasutatud 9-3'st





Ka 2008.a on Autoleht kasutatud 9-3-st juttu teinud : http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2080

Lisatud failid 20151105093357.pdf (278.3 KB)  20151105093417.pdf (307.6 KB) 
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 923
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#2

N Nov 05, 2015 10:23

Ootasin Autolehe tellijana eile seda artiklit nigu jõule ja lugesin ka. Veits liialt pealiskaudse mulje jättis, mis on seal lehes suht tüüpiline kui küsida sisendit esinduse käest. Tüüpvigadest oleks võinud pigem Trionic või muu Saabidele spetsialiseerunud remondikoht rääkida.
See et mõne tüüpveaga enam esindusse ei minda ei tähenda, et autod oleksid imelise tervenemise läbi teinud :)
Kurb ka see, et piltidele oli mingi eriti plank versioon sattunud, mis jätab väära mulje, et kõik 9-3 ongi sellised plassid ja plangud.

Aga suures plaanis oli sealne jutt tõde, kuigi liialt ümmargune, vahel lastakse ikka ohtralt ja avameelselt verd seal ka esinduse poolelt. Omaniku kommentaar oli ka "tase".
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
ivark
Postitusi: 772
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#3

N Nov 05, 2015 11:28

Aga peaasi, et ikka kirjutatakse, siis äkki ka ostetakse. Ma olen umbes 4-le inimesele soovitanud hiljaaegu ja minu soovituse peale tekib vaikus, sest tegelikult neil ei käi see mark isegi peast läbi. Muidugi üks suur miinus on helisüsteemide ülimalt halb tase nendel autodel. Alles kõlarite vahetus ja mattide paigaldamine annab mingi normaalse helipildi. Alahindasin ise ka seda omadust kuni vahetasin kõlarid ja sõit muutus kuidagi mõnusamaks. Eks sellest autost annaks pajatada ikka palju aga selleks ei piisa kahest leheküljest.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2126
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#4

N Nov 05, 2015 13:30

Daags ju pole päris mees metsast seal pajatamas esinduse esindajana? Aga rõõm on olla Aero X omanik ;)
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1681
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#5

N Nov 05, 2015 13:46

Ja 9-3x ei ole neliveduline. Vähemalt kõik mitte.
Kasutaja avatar
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#6

N Nov 05, 2015 23:12

Aga peaasi, et ikka kirjutatakse, siis äkki ka ostetakse. Ma olen umbes 4-le inimesele soovitanud hiljaaegu ja minu soovituse peale tekib vaikus, sest tegelikult neil ei käi see mark isegi peast läbi. Muidugi üks suur miinus on helisüsteemide ülimalt halb tase nendel autodel. Alles kõlarite vahetus ja mattide paigaldamine annab mingi normaalse helipildi. Alahindasin ise ka seda omadust kuni vahetasin kõlarid ja sõit muutus kuidagi mõnusamaks. Eks sellest autost annaks pajatada ikka palju aga selleks ei piisa kahest leheküljest.


Vaidleks vastu. SS-il kõige kallimast helist 1 tase all pool oli küll väga hea, nii minu, kui ka sõprade arvates. Ma usun, et see tippversioon on super. Aga tänu optilistele kaablitele on ise raske seal muuta küll asju.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1714
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#7

R Nov 06, 2015 7:27

Daags ju pole päris mees metsast seal pajatamas esinduse esindajana? Aga rõõm on olla Aero X omanik ;)


Märt, jälle uus auto või :freak:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Saab_Aero-X
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
ivark
Postitusi: 772
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#8

R Nov 06, 2015 9:52

Aga peaasi, et ikka kirjutatakse, siis äkki ka ostetakse. Ma olen umbes 4-le inimesele soovitanud hiljaaegu ja minu soovituse peale tekib vaikus, sest tegelikult neil ei käi see mark isegi peast läbi. Muidugi üks suur miinus on helisüsteemide ülimalt halb tase nendel autodel. Alles kõlarite vahetus ja mattide paigaldamine annab mingi normaalse helipildi. Alahindasin ise ka seda omadust kuni vahetasin kõlarid ja sõit muutus kuidagi mõnusamaks. Eks sellest autost annaks pajatada ikka palju aga selleks ei piisa kahest leheküljest.


Vaidleks vastu. SS-il kõige kallimast helist 1 tase all pool oli küll väga hea, nii minu, kui ka sõprade arvates. Ma usun, et see tippversioon on super. Aga tänu optilistele kaablitele on ise raske seal muuta küll asju.


Usu mind, ta ei saa olla super. Piisab kui võtad kõlarikatte maha. Minu 4 kõlari süsteem muutus tundmatuseni kui odavad pappkõlarid ära viskasin ja Hertzid asemele panin. Kõik sõltub, millega võrrelda. Eelmise Saabi Bose ja praegu Ford C-maxi 7 kõlari süsteemid on oluliselt paremad, bass on puhtam, kõlarid on paremad.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1529
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#9

R Nov 06, 2015 10:23

Mul 9-3l Bose süsteem. Originaali kohta käib küll. Uksepolstrid hakkavd plärisema kui volüümi juurde panna. Supakast väga aru ei saa kuid midagi nagu siiski oleks. 2008 Audi Q7 orig heliga võrreldes on see muidugi saast aga nt. 2007 Octaviaga võrreldes parem :) Kui head heli tahad, siis paraku tuleb kogu süsteem välja vahetada ikkagi. Praegu ei ole tahtmist helisse küll meeletuid summasid investeerida.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2126
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#10

R Nov 06, 2015 10:40

Daags ju pole päris mees metsast seal pajatamas esinduse esindajana? Aga rõõm on olla Aero X omanik ;)


Märt, jälle uus auto või :freak:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Saab_Aero-X


Autolehe arvates on mu pisike turboX hoopis Aero X :)
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 923
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#11

R Nov 06, 2015 10:52

Daags ju pole päris mees metsast seal pajatamas esinduse esindajana?


Daags ei ole jah kindlasti mitte mees metsast Saabide asjus, aga eks vast ametikoht veits kammitses antud juhul :)

MIs heli puudutab, siis sõltub kellele mis helist piisab. Ma pole melomaan ning ca kord nädalas sõidan ka autoga kus on vaid 2 originaalkõlarit ning saab hakkama, aga eks see helipildi erinevus hakkab ikka kõrva küll.
Minu Saabil on sees see toonane 9-3 mudeli 2004 mudeliaasta tippsüsteem Prestige 300, kus on 13 kõlarit ja ütleks et suht kergelt hakkavad kõlarid plärisema ning plastid kaasa resoneerima ja heli ei ole kõige puhtam.
Võrdluseks, mul eelmine auto oli Mazda 626 GF Exclusive varustuses, millel oli 8 kõlarit neist 2 tweeterit ning ülejäänud mingid tavalised Pioneer elemendid ning selle auto heli oli igatahes tunduvalt parem kui Saabi see hüper-super Prestige süsteem.
Saabi CD mängija probleemidest külma ilmaga plaate mängida või AUX sisendi kohutavast helikvaliteedist, ma parem ei räägigi. 2006 uuendustega vist saadi küll heli paremaks.
Ju ma olen vist omanik, kes suudab ka auto puudustele kaine pilguga otsa vaadata ja neid tunnistada :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2126
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#12

R Nov 06, 2015 11:05

Mul oli kunagi '83 aasta sierraari ja '88 aasta sapikas - neil oli ka sitt heli:)
Kuuldavasti mida uuem väljalase ja kallim auto, seda parem on sisseehitatud muusikakeskus.
9-7x on hea heliga - letis oli vist 840keeku müügihinnaks, Turbox on vahetatud muusikasüsteemiga ka päris hea, algupärane veidi sakkis, kuid oli ka odavam uuena:)
ivark
Postitusi: 772
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#13

R Nov 06, 2015 11:14

Daags ju pole päris mees metsast seal pajatamas esinduse esindajana?


Daags ei ole jah kindlasti mitte mees metsast Saabide asjus, aga eks vast ametikoht veits kammitses antud juhul :)

MIs heli puudutab, siis sõltub kellele mis helist piisab. Ma pole melomaan ning ca kord nädalas sõidan ka autoga kus on vaid 2 originaalkõlarit ning saab hakkama, aga eks see helipildi erinevus hakkab ikka kõrva küll.
Minu Saabil on sees see toonane 9-3 mudeli 2004 mudeliaasta tippsüsteem Prestige 300, kus on 13 kõlarit ja ütleks et suht kergelt hakkavad kõlarid plärisema ning plastid kaasa resoneerima ja heli ei ole kõige puhtam.
Võrdluseks, mul eelmine auto oli Mazda 626 GF Exclusive varustuses, millel oli 8 kõlarit neist 2 tweeterit ning ülejäänud mingid tavalised Pioneer elemendid ning selle auto heli oli igatahes tunduvalt parem kui Saabi see hüper-super Prestige süsteem.
Saabi CD mängija probleemidest külma ilmaga plaate mängida või AUX sisendi kohutavast helikvaliteedist, ma parem ei räägigi. 2006 uuendustega vist saadi küll heli paremaks.
Ju ma olen vist omanik, kes suudab ka auto puudustele kaine pilguga otsa vaadata ja neid tunnistada :)


Ehee, sul oli ka eelmine GF või? Ega see elektrisinine ei olnud, 100 kw? Küll ma meenutan seda masinat, mugav oli. Istmetele võis igast jama ajada, kadus ära kuhugi. Ja tümpsus kõvasti. Saab on kõvasti kokku hoidnud nende asjadega.
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 923
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#14

R Nov 06, 2015 11:38


Ehee, sul oli ka eelmine GF või? Ega see elektrisinine ei olnud, 100 kw? Küll ma meenutan seda masinat, mugav oli. Istmetele võis igast jama ajada, kadus ära kuhugi. Ja tümpsus kõvasti. Saab on kõvasti kokku hoidnud nende asjadega.


Kui offtopicut arendada, sis mul ei olnud elektrisinine, oli must ja 85kw :) Mina vastupidi ei suuda seda masinat suurt meenutada, kuna oli suht emotsioonitu aparaat...nagu umbes röster või midagi sellist :) Vastu pidas küll hästi ja rooste ka suurt liiga ei teinud erinevalt selle järeltulijast kuuest.
Kunagi lugesin autoajakirjast, et mingil tutvustatud autol on "sportlik kolme kodaraga rool"Siis seda lugedes murdsin pead, et mitme kodaraga see rool seal Mazda sees oligi, iga päev vahid otsa, aga mitte meelde ei tule...kõik oli nii hall ja tausta sulanduv :)
Küll oli see sedaanina Saabiga sama pikkuse juures ruumikam ja praktilisem kui Saab, eriti tore oli kõrvalistme lauaks muutmise funktsioon.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#15

R Nov 06, 2015 14:06

Ja 9-3x ei ole neliveduline. Vähemalt kõik mitte.


9-3X-iga on ülilihtne loogika, kõik bensiinimootoriga on 4x4 (Haldex) ja kõik diislid ainult esiveoga.

Diislist 4x4 versiooni arendamiseks tulnuks auto liigselt ümber ehitada ja arvestades tootmismahte ei pidanud GM aegne Saab seda mõistlikuks. Sel ajal, kui 9-3X turule tuli, oli SAABil juba rahaga kitsas ja mudel vana. Siis siiski unistati ka uus 9-3 turule tuua. Seejärel aga jäi arendusega kõik soiku ja tuli pankrotti kukkumise oht GM omanduses, siis ostis veel toimiva ja mitte tootva tehase Spyker, kes suutis PhoeniX põhja välja arendada ja tootmise taastada. Edasi oli jälle taas pankroti äärel vaakumine. Spyker perioodi järel enam ühtegi 9-3X ei tehtud. Kahju, et selle auto eluiga lühikeseks jäi. Olen aeg-ajalt otsinud täisvarustuses manuaale aga neid on üliharva liikvel. Veel harvem on need korralikud. Kellel on, hoiavad ja fännavad!


Autolehe arvates on mu pisike turboX hoopis Aero X :)


Muide 9-3 Aero X oli täiesti olemas - see oli Aero 4x4 versioon, mida osadel turgudel müüdi ka kui Aero XWD: http://www.caranddriver.com/news/2008-saab-9-3-aero-xwd-car-news). Aluseks sama nelikvedu, mis Turbo X puhul (sama ka 9-3X). Neid tehti Turbo X seeria lõpetamise järel aga ei olnud Turbo X vedrustuse ja kiirendusega (2,8T oli tehase tuuninguta) ning neid sai igat värvi. Oli minu teada vaid 2,8T mootoriga. Tehti 2008-2009 peamiselt, üksikuid olen ka 2010 väljalaste aastaga näinud (üks vahe oli idee esiveoline 4x4 vastu vahetada aga siiani see tegemata, sest esivedu odavam pidada ja auto ise ka heas korras). 2,8T valikust kadumisel 2010 kadus ka Aero X versioon. Edasi ilmus välja veel üks "X" - nimelt "TX" varustuspakett, seda pandi kõigile Aero versioonidele, mida siis veel toodeti (2,0T ja Aero diisel ka). See omas Turbo X disaini emelente (iluvõred, veljed, must nahksisu). Pardoks oli, et TX võib olla osaline pakett (nt ainult iluvõre metalik osa teine värv - nn titaani toon tavapärase hõbedase asemel). TX autode esimene spoiler oli teine kui TurboX versioonil (aga omas ka alahuult) ja tagaspoiler puudus nagu ka tagumised nn 4-kant summutid.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2126
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#16

K Jaan 06, 2016 17:53

Tänane autuleht kirjutab lausa kolmel korral Saabist - 100 unistuste auto sees on 900NG ja 9-3 Viggen, lisaks on 9-5NG-st pikk ja kiitev jutt lisatud.
:head:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1529
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#17

K Jaan 06, 2016 20:29

Tore, mul on siis 9-3 Aero X :)
ivark
Postitusi: 772
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#18

N Jaan 07, 2016 10:35

Tänane autuleht kirjutab lausa kolmel korral Saabist - 100 unistuste auto sees on 900NG ja 9-3 Viggen, lisaks on 9-5NG-st pikk ja kiitev jutt lisatud.
:head:


Eks see kõik on ikka nii suhteline, mis unistus, mis on õudus. Saabimehele on Viggen küll unistus, 900NG pigem ostmise vaev:

http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/204917/ten_worst_cars_tested.html
Vasta