Saab 9-3 2.0 110kw

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Ember
Postitusi: 1
Liitunud: K Dets 30, 2015 18:15
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 05, 2016 10:52

Mis te sellest autost arvate ? http://www.auto24.ee/used/2089316

Olen siin endale vaikselt esimest autot vaatama hakanud ja tahaks Saabi aga see masin on võibolla natuke liiga odav ? :wise:

Kuulutuses öeldakse et esimeses ja teises silindris on surve madal, kui kalliks sellise vea parandamine läheb ?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14289
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

T Jaan 05, 2016 11:59


Kuulutuses öeldakse et esimeses ja teises silindris on surve madal, kui kalliks sellise vea parandamine läheb ?
Rohkem imlselt, kui see auto maksab...
Jutt on muidugi piisavalt ebamäärane... mida see "madal" seal täpsemalt tähendab, ei tea... Kui isetegija ei ole, siis arvesta üsna palju raha sinna otsa, ilmselt on mõistlikum kohe kallim ja korras auto osta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#3

T Jaan 05, 2016 12:19

Eks Saabide hinnad on kõik üsna madalad aga selliste probleemidega masinat ma ise küll ei ostaks. Turul valikut on ju.
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#4

T Jaan 05, 2016 12:53

Hind on odav, aga vaadates lahjat varustust ja suurt läbisõitu, lisaks veel ükskõik milline mootoriviga ja on selge, miks hind on odav. Teadagi odavat ja head asja korraga ei saa.
Ise ei julgeks osta, SS-id on üleüldse suht odavad ja valik on suur ning see väike hinnavõit ei õigusta keerukaid mootoriprobleeme. Üldine mulje on, et võiksid selle hinnale 1000€ juurde arvestada ja seal kandis masinaid vaadata.
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#5

T Jaan 05, 2016 14:19

Tundmatute probleemide ja sellise hinnaga autot ei tasu kindlasti osta. See hind ei ole nii madal, et võtta seda riski, et äkki õnnestub mõistlike kuludega är a parandada.

Sama hinna eest isegi saad sa mõne teise Saabi korraliku ajalooga ja vähemalt sellises konditsioonis, et sa ei pea hakkama põhjatuid summasid loopima sinna.

Igalühel oma ideoloogia aga mina ostan tavaliselt vanema masina, mil hea ajalugu, kindel müüja ja on selge, mis selle autoga tehtud on ja kes sõitnud ning kuidas. Vali pigem midagi foorumlaste müüdavatest masinatest välja, saad oluliselt mõistlikuma kui see konkreetne isend.
Sellise raha eest saad igal juhul 9-3 og kätte täiesti arvestatavas seisukorras. Miks siis risu osta?

Ja lisan - varustusaste on isendi puhul kõige tähtsam. Lahja varustusastmega masinat ei soovita.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

T Jaan 05, 2016 14:49

No madal silindri surve võib tähendada peotäis asju. Rõngad läbi (olematud või purunenud), kaane tihend läbi, just nende kahe silindri vahelt (ise pakuksin just seda), kaas ise kõver (vähe tõenäoline saabil) klapid ebatihedad. Mina julgeks osta ja läbisõit mind samamoodi ei huvita. Aga ma remondin omi asju üldjuhul ise. Varustuses minu jaoks tähtsad asjad on Püsikiirus hoidja, elektri aknad, istmesoojendused. Need on kõige tähtsamad. Ülejäänud on ainult pluss.
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#7

T Jaan 05, 2016 15:32

Usun, et S9K on ilmselt ka üle keskmise pädev selliseid probleeme lahendama. Seda enam, kui omal võimalused olemas neid paranda ilma, et tööraha maksma peaks. Muidugi ka õige, et läbisõitu osta ei saa, aga puhtalt kuulutust vaadates ongi infoallikad piiratud.
Kui siiski peaks töökojale remondi eest maksma ja ise ka mootorite hingeeluga kursis pole, on ilmselt mõistlikum mingi pisut kallim, kuid töökorras masin kohe osta
.
Samas - taaskord suhteline. Kui on niikuinii ette arvestatud investeeringud ja plaanis kohe autole põhjalikumaid remonte teha ning tahta suhteliselt vähese raha eest "alusmaterjal" soetada, siis miks mitte, võib väga hea asja saada. Keskmise autoostja puhul see muidugi ilmselt ei oleks variant, kui tahta koheselt sõidukõlbulikku masinat.
Aga niimoodi läbi interneti kohvipaksu pealt ennustada on keeruline. Võib saada hea asja, aga võib saada ka rahakotti keerise.

Varustuses võiks minu meelest lisaks S9K nimetatutele ka asjalikum helisüsteem olla, koledad (minu silmis) istmed elaks veel üle.
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#8

T Jaan 05, 2016 22:25

Selliseid toorikuid, mille puhul kohe hooga ehitama hakata, võiks veidi odavamalt siiski saada.
No mina olen saanud väga odavalt väga häid masinaid. Alati leidub kellelgi, kel emotsioon üle pea lööb ja antakse poolmuidu masin ära. Ma ei taha summasid välja laduda, keegi lööb mu maha selle eest, et ma nii odavalt olen saanud aga nii ta on lihtsalt.

Eks peab oma rahakotti piiluma ja vaatama võimalusi. Kas osta kohe kogu raha eest liikuv ja heas korras masin või osta parandamist vajav ja siis laduda kõvasti ehitamisse sisse. Ega lõpuks teeb sama välja, tihtipeale tagumine variant isegi rohkem. Aga see viimane variant ei ole hea, kui pole korralikke tingimusi kuiva töökoja ja tööriistade näol. Õppida saab alati, seda ei tasu peljata. Kui ikka maksad teistele töötunnid kinni, siis kuidagi plussi ei saa jääda kui just mingi väga õnnelik pisiviga pole. Minu kogemus on näidanud, et vigasid tavaliselt mitu.

Kui näiteks sel masinal plokikaas kõver, siis võib olla jahutuseprobleemid olnud ja kaane kõveraks löönud. Siis ei saa mitte ainult uut plokikaant otsima hakata, saad ka muud parandama hakata.

Eks nüüd üheselt seda masinat maha teha pole ilus. See viga võib lihtne olla ja võib ka ulatuslikuks osutuda. Selliste vigadega on otse omanikult parem - mida rohkem infot, seda suurem võimalus aru saada, kui suureks kulud võivad minna. Kui ikka toorik väga enda meeldimise järgi on, siis kannatab need parandamised ka ära.
Vasta