Saabi enam ei oma, aga samuti olid Carringuga halvad kogemused!
Käisin seal 2 korda järjest täiesti ummistunud tahmafiltrit tühjendamas.
Mehed uurivad ja puurivad, kuid ei saa aru, mis tahma kogunemist põhjustab. Väidetavalt kontrolliti kogu turbo ahel isegi läbi...
Lõpuks panin sõbra rooli taha gaasi andma ja ise käega lõdvikuid uurima.
1,9ttid kõige pealmine pikk lõdvik, alumiselt küljelt neljast kohast katki.
Õppinud mehed ei suuda sellist asja avastada! Mis te siis veel muudest asjadest loodate :eureka:
Huvitav, kas nad opeli osas ka sama saamatud?
Saab 9-5 Aero 2.3 191kW - Sepa Autopood
teema algatajale:
Hea oleks kui saaks proovida sellises kohas kus saad pedaali korralikult põhja suruda (Raadi oli selles osas hea, ma ei tea kas seal enam üldse midagi on?) Korralikult pähe andes tavaliselt ilmnevad vead - siduri puudulikus, käiguvahetuse sujuvus automaadil, pidurite efektiivsus suuremalt kiiruselt alla pidurdades (kettad kõverad) , vibratsioonid, kui minek on lahja võib põhjuseid palju olla, k.a turbo.
Hea oleks kui saaks proovida sellises kohas kus saad pedaali korralikult põhja suruda (Raadi oli selles osas hea, ma ei tea kas seal enam üldse midagi on?) Korralikult pähe andes tavaliselt ilmnevad vead - siduri puudulikus, käiguvahetuse sujuvus automaadil, pidurite efektiivsus suuremalt kiiruselt alla pidurdades (kettad kõverad) , vibratsioonid, kui minek on lahja võib põhjuseid palju olla, k.a turbo.