Saab 9-5 2009
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
2009 on viimane aasta kui veel "vana kerega" 9-5 sai
Diisliks endiselt 1,9TiD mida leiab hulgim ka 9-3 pealt
Bensiini mootoriga sai neid 2,0T 2,3T 2,3Aero mis on 9-5 peal olnud juba väga pikalt
2009 oli aasta kui sai ka näiteks eri versiooni Griffin, neid oli lausa hulgim:
Linear Griffin
Vector Griffin
Aero Griffin
Griffin sisaldas:
Groovy leather trim
Harmon-Kardon sound system
CD Changer
Bi-Xenon headlamps
Rear Spoiler
Aluminium pedals
17 or 18 inch light alloy wheels
Sports Chassis
Double rear exhaust system
High Gloss black interior trim
Iseasi on mõni selline isend mõistliku raha eest kätte saada:)
Diisliks endiselt 1,9TiD mida leiab hulgim ka 9-3 pealt
Bensiini mootoriga sai neid 2,0T 2,3T 2,3Aero mis on 9-5 peal olnud juba väga pikalt
2009 oli aasta kui sai ka näiteks eri versiooni Griffin, neid oli lausa hulgim:
Linear Griffin
Vector Griffin
Aero Griffin
Griffin sisaldas:
Groovy leather trim
Harmon-Kardon sound system
CD Changer
Bi-Xenon headlamps
Rear Spoiler
Aluminium pedals
17 or 18 inch light alloy wheels
Sports Chassis
Double rear exhaust system
High Gloss black interior trim
Iseasi on mõni selline isend mõistliku raha eest kätte saada:)
Olen näinud pilte NG universaal versioonist...üliilus aga tootmisse kahjuks ei jõudnud
Aga hoian silma peal võimalusel Griffini versioonidele aga ilmselt saaks ka 1.9Tid-iga hakkama.
Aga ikkagi rohkem mind huvitab nende tüüpvead ja nõrgad kohad. Oma 2002 Vectorile olen nüüdseks ringi peale teinud tehnilisele poole.
Lihtsalt mida silmas pidada kui läheb ostmiseks.
Aga hoian silma peal võimalusel Griffini versioonidele aga ilmselt saaks ka 1.9Tid-iga hakkama.
Aga ikkagi rohkem mind huvitab nende tüüpvead ja nõrgad kohad. Oma 2002 Vectorile olen nüüdseks ringi peale teinud tehnilisele poole.
Lihtsalt mida silmas pidada kui läheb ostmiseks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Autoscout annab sellise tulemuse
Mobile sellise
Kaldun arvama, et kui 2009a 9-5 eest küsitakse enam kui 10k siis on mõistlikum vaadata juba NG9-5 poole.
Mobile sellise
Kaldun arvama, et kui 2009a 9-5 eest küsitakse enam kui 10k siis on mõistlikum vaadata juba NG9-5 poole.
NG universaale veel 10k eest ei saa, viimane müüdi Venza poolt 59k€ eest maha eelmine nädal, vaevalt need 26 praegust omanikku enda omast soodsalt loobuvad:)
Mina hoian omal 97-t, et vajadusel koera vedada:) NG on ruumikas küll, kuid koer pole seal vast väga rahul:) Kui sellist kaupa pole vaja vedada, siis on tõesti uus NG väga tore masin!
Tervist
Plaanis suvel soetada perre lisaks üks 9-5 juurde.
Vaja on 2009a universaali.
Sooviks teada nii bensuka kui diisli plusse ja miinuseid.
Lihtsalt lugejate autode all vähe infot uuemate kohta.
Puhtast uudishimust küsin,et miks just 2009 a. 9-5 ?
Kas lihtsalt seepärast,et see on kõige uuem võimalik "prillidega" 9-5 või on mingi muu konks asjal küljes ?
NG universaale tehti väga vähe ja kuna need ametlikult müüki ei jõudnudki, jäi ka seritifitseerimisprotsess pooleli ja korralik jauramine oli olnud, et neid ükshaaval arvele võtta. Seega ka tõelised rariteedid ja omanikud teavad hästi, mis need väärt on - nagu ülal mainitud, läks üks taoline 59k€ eest.
Enne mõeldi vist selle küsimuse all, et miks just 2009 peab olema, mitte mõni muu facelift mudel (2006-2009).
Enne mõeldi vist selle küsimuse all, et miks just 2009 peab olema, mitte mõni muu facelift mudel (2006-2009).