Kuna endal töö kõrvalt palju vaba aega, tuli mõttesse minna Rootsi ja tuua üks ss/sc 9-3 omale 2008...
Eestis nende valik suht olematu või ilma hooldusajaloota Itaaliast (loe: Leedust)toodud raiped vaid.
Plaan oleks sõita nii 3-4 kuud ja müüki väikse kasuga.
Siit ka küsimus Saabi sõpradele. Et auto müügiga suurt peavalu ei tekiks, siis uuriks teiste arvamusi, kas tasuks tuua bensiin/diisel, sedaan/universaal, manuaal/automaat?
Plaanis tuua alates Vector varustuses kuni 200tkm hooldusraamatuga isend.
Andke nõu ja tänud kaasa mõtlemast.
Rootsi autot tooma
Bensiin/sedaan kombinatsioon tundub vähem levinud olevat, universaalide valik kogu aeg suurem, seega ilmselt oleks sedaani lihtsam müüa. Kui diisel, siis TTiD, bensuka puhul küllap ka võimsam variant eelistatum (ökonoomsuses eriti vahet pole). Kasti kohta ei oska kosta, ise eelistaks automaati, aga ei tea, mis üldiselt paremini peale läheb.
Samas tundub, et väga kerge see müük pole, kuna need 9-3'd ka täieliku kohaliku ajalooga püsivad üsna pikalt müügis kui just hind tavalisest soodsam pole.
Samas tundub, et väga kerge see müük pole, kuna need 9-3'd ka täieliku kohaliku ajalooga püsivad üsna pikalt müügis kui just hind tavalisest soodsam pole.
Sai tehtud paar nädalat tagasi Rootsis pikk mitmepäevane tiir ja otsisin kas MY2008 - MY2009 9-5 Griffinit vöi Vectorit. Kõik autod mis jäid Gävle - Malung liinist lõuna poole olid hullemini "ussitanud" kui leedu või Itaalia rondid. Enamus müüjatest "türklased". Üks 2.3t mootoriga Griffin mille eest küsiti ca 8000 EUR isegi ei käivitunud ja samas butiigis olevat 2.0t mootoriga isendit nimetati ka Griffiniks millel mölemad külgpeeglid olid vikerkaarevärvi ja nõtkusid edasitagasi kokkulappida üritamisel. Hooldusraamat enamustel vist tagantjärele täidetud ja ainuke mis usutav hooldusraamatuga isend oli ölivahetust saanud 32kkm - 35kkm intervalliga. Ja noh läbisõit. Ostab ikka keegi ca 400ksek maksva auto , et sõita 10-15kkm aastas. Ainsad paar suhteliselt normaalses korras olevat - 1 Griffin ja 1 Vector olid Umea lähedal ja Sundsvallist ca 100 km lääne pool kuid alla 10keur neist omanikud ei soostunud loobuma. Mingi Vector eest küsiti 12keur ja seda ma vaatama ei läinud. Ka tuttav Rootsis ütles, et enamus rahvast on hullemad koid kui Eestis ja autot hooldatakse siis kui midagi lagunema hakkab. Minu pilk pöördus igatahes jälle Saksamaa poole kus vähemalt soolalöga teed talvel täis ei ole.
Mul jäi esmalt mainimata, et kindel plaan on osta otse eraisikult, et ei peaks transiit numbritega jamama hakkama ja välistada kõiksugused Ibrahimidest ja Mohhamadidest müüijad. Aga see Gävle-Malung joon on suureks abiks loodetavasti.
Mul tuttav autoärikas just kiitis rootslaste ja sakslaste keskmist autode seisukorda. Eks oma silm on kuningas, kui midagi ei leia, pole ka hullu.
Süüvides hetkel müügis olevate 9-3 2007.... Eestis pakutavasse valikusse, siis ostmisväärseid ja usutava hooldusajalooga on vaid Carcomi pakutavad. Teistel kõigil on mingid küsitavused, küll Leedu autotööstuse toodangut - Linear sisu Aero stangedega jne. Itaaliast toodud ilma istmesoojenduseta isendid,
küll avariilised jne. Üks väidetavalt 205tkm hooldusraamatu järgi Rootsist toodud auto reaalne ls. 2014a oli üle 340tkm.
Tuttav auto tooja väitis, et alla 15k euri pole mõtet Leedust kaugemalt autot tuua, sest eestlane ostab ainult auto hinda ja odomeetri näitu. Alla 200tkm sõitnud isendid on Euroopas ka suht kallid.
Ise ühtegi autot neist vaatamas käinud ei ole, hindasin piltide järgi olukorda.
Mul tuttav autoärikas just kiitis rootslaste ja sakslaste keskmist autode seisukorda. Eks oma silm on kuningas, kui midagi ei leia, pole ka hullu.
Süüvides hetkel müügis olevate 9-3 2007.... Eestis pakutavasse valikusse, siis ostmisväärseid ja usutava hooldusajalooga on vaid Carcomi pakutavad. Teistel kõigil on mingid küsitavused, küll Leedu autotööstuse toodangut - Linear sisu Aero stangedega jne. Itaaliast toodud ilma istmesoojenduseta isendid,
küll avariilised jne. Üks väidetavalt 205tkm hooldusraamatu järgi Rootsist toodud auto reaalne ls. 2014a oli üle 340tkm.
Tuttav auto tooja väitis, et alla 15k euri pole mõtet Leedust kaugemalt autot tuua, sest eestlane ostab ainult auto hinda ja odomeetri näitu. Alla 200tkm sõitnud isendid on Euroopas ka suht kallid.
Ise ühtegi autot neist vaatamas käinud ei ole, hindasin piltide järgi olukorda.