Aero saab Sepa autopoes Tartus
Hea tuttav palus siit inimestel uurida:
http://www.auto24.ee/used/2169715
Väidetavalt on paljud Tartu Saabi entusiastid autot käinud piilumas aga ometi on ta siiani müügis. Tuttav ei kiibitse nii sama ja on ka kohal käinud aga midagi olulist silma ei jäänud.
Kas keegi koha peal käinutest oskab seda autot veidi kommenteerida?
http://www.auto24.ee/used/2169715
Väidetavalt on paljud Tartu Saabi entusiastid autot käinud piilumas aga ometi on ta siiani müügis. Tuttav ei kiibitse nii sama ja on ka kohal käinud aga midagi olulist silma ei jäänud.
Kas keegi koha peal käinutest oskab seda autot veidi kommenteerida?
Miski eelmine teema oli ka selle auto kohta - ainumas häda mida ma sellest mäletan oli see, et oli 100tkm v nii läbisõidunäidikut "korrigeeritud". Kuna ma ei oska ei kaasa tunda ei kerijatele ega neile, kes 14 aastat vana autot ostes läbisõitu ostavad, mitte seisukorda, siis Aero on alati ju hea ost.
Kui kahtlus, siis kaubelgu mõistliku hinnaga saabispets(kontaktid leiad siitsamast foorumist) autot üle vaatama kaasa appi. Ilmselt tuleb odavam, kui treila tallinna ja tagasi.
Ja. 2k eest suht sile auto, isegi kui kõik asjad kohe katki lähevad, lao 1.5k sisse ja ongi oma käe järele tehtud ja hea.
Kui kahtlus, siis kaubelgu mõistliku hinnaga saabispets(kontaktid leiad siitsamast foorumist) autot üle vaatama kaasa appi. Ilmselt tuleb odavam, kui treila tallinna ja tagasi.
Ja. 2k eest suht sile auto, isegi kui kõik asjad kohe katki lähevad, lao 1.5k sisse ja ongi oma käe järele tehtud ja hea.
Vaatasin ja märkasin vaid sarnaseid teemasid kuid selle - Rootsit pärit isendi kohta pole märkeid. Ei saa nentimata jätta, et hind on väga hea aga ometi ta istub seal ja ootab ostjat. Seda odomeetri näppimist ei varjanud autopood ise ka ja see on tõesti sellise hinna juures rohkem nimistu lõppu kuuluv probleem.
Aga mis seal saab katki olla - kui kast vahetab, sisu tundub ok olevat, ehk siis mootor - turbo, ketid, õlipumba filter, di. Liida eeldatava remondi raha otsa ja kui summa allapoole taluvuspiiri jääb, siis andku aga minna.
E: See on ju see keskmise autoostja dilemma, tahan odavalt ja uut. Aga kui on odav, siis on kahtlane, kui on liiga uus, siis on värvitud, kui on paar parklakriimu, siis on veel veidram, ja ega ma ju tegelikult seda väga ei tahagi.. sest kütust võtab palju ja ...
E: See on ju see keskmise autoostja dilemma, tahan odavalt ja uut. Aga kui on odav, siis on kahtlane, kui on liiga uus, siis on värvitud, kui on paar parklakriimu, siis on veel veidram, ja ega ma ju tegelikult seda väga ei tahagi.. sest kütust võtab palju ja ...
Tere
Käisin kunagi uudistamas ,muidu sile vile aga 2 häirivat asja:
Sinine suits(viitab turbole)
Mega hääl (viitab sumbuti ümberehitusele)
Pikemat sõitu ei proovinud.
Mõistliku hinna eest hea projekt.:drive:
Käisin kunagi uudistamas ,muidu sile vile aga 2 häirivat asja:
Sinine suits(viitab turbole)
Mega hääl (viitab sumbuti ümberehitusele)
Pikemat sõitu ei proovinud.
Mõistliku hinna eest hea projekt.:drive:
Ma käisin ka vaatamas ja samamoodi sinine suits ja no leedust toodud ka, see mind väga ei tõmmanud ostma. See sumbuti näeb ka üpris rõve võõrkeha seal välja välimuse poole pealt, aftermarket makk polnud ka päris see mis sinna sobib mu meelest. Kere muidu tundus sile, tiib annab palju välimusele juurde.
Kogenud Aeronaut.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Sinine suits ei pruugi ainult peetis turbot tähendada! Probleem võib ka silindri/kolvi kulumine olla. Selle saab 100% kindlusega tuvastada ainult mootorit laiali lammutades ja silindrite/kolbide ülemõõtmisega. Mingi ettekujutuse saab ka kompressiooni mõõtes. Aga kui viga silindrtes siis tõenäoliselt ka katalüsaatorid läbi. Turbo on lihtne ja odav viga kõrvaldada. Või klapisääre tihendid. Turbo 450.-, klapisääre tihendid 70.-. Silindri probleem tõenäoliselt sama mis auto hind.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Sinine suits ei pruugi ainult peetis turbot tähendada! Probleem võib ka silindri/kolvi kulumine olla. Selle saab 100% kindlusega tuvastada ainult mootorit laiali lammutades ja silindrite/kolbide ülemõõtmisega. Mingi ettekujutuse saab ka kompressiooni mõõtes. Aga kui viga silindrtes siis tõenäoliselt ka katalüsaatorid läbi. Turbo on lihtne ja odav viga kõrvaldada. Või klapisääre tihendid. Turbo 450.-, klapisääre tihendid 70.-. Silindri probleem tõenäoliselt sama mis auto hind.
Siin pakkutakse ka garantiiga motot 450€.
Turbo on lihtne kontrollIda, inlet lahti teha ja ongi käes.
Arvestades hinda ja varustust tundub hea projekt. " Siledat " kere vaata hästi üle, avarii tagajärjed.
Kui rootsist on, siis hea oleks teada saada rootsi reg numbri ja saad viimaselt ülevaatuselt odomeetrinäitu.
__In Boost We Trust__
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Aga isegi kui peaks "uue" mootori ostma siis on kulu seegi. Aga liidaks vahepeal võimaliku kulu kokku. Mootor 450, turbo 450, DI 450 lisaks juurde tööraha. Arvestaks kah nii 250. 1600.- on koos. Arvestamata on veel õlide ja filtrite vahetus ja kõiksugu "ootamatused". Juba praegult tundub, et kohe tuleks teine auto hind juurde taguda. No ma ei tea. Minu silmis on võrratult palju paremaid kohti kuhu selline summa kulutada. Lõpetuseks kõikidele "hea" projekti kiitjatele - kui see nii hea tundub siis miks keegi teist pole seda projekti juba ära alustanud?
Kes kuidas asju näeb
Ma läheks kohale ja kui muu osa kannatab kriitikat pakuks 1500€ kuna suitseb. Kui annab ära siis annab kui ei siis nägemist. 3000€ liigub juba üsna tihti MY04 Aerosi mis on enam-vähem korralikud.
mootor 450€
service kit netist 60 naela (kõik filtrid ja õli)
turbo ebayst/uk foorumist 150 naela MAX
vahetaks ise kõik ja tehtud, müügiks pole pointi väga teha, ei teeni eriti midagi.
Ma läheks kohale ja kui muu osa kannatab kriitikat pakuks 1500€ kuna suitseb. Kui annab ära siis annab kui ei siis nägemist. 3000€ liigub juba üsna tihti MY04 Aerosi mis on enam-vähem korralikud.
mootor 450€
service kit netist 60 naela (kõik filtrid ja õli)
turbo ebayst/uk foorumist 150 naela MAX
vahetaks ise kõik ja tehtud, müügiks pole pointi väga teha, ei teeni eriti midagi.