1. leht 1-st

Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.

Postitatud: K Apr 27, 2016 12:29
Postitas Oliver777
Küsimus oleks, et kas keegi on kursis selle isendiga ,või kas kellegil oleks võimalik abi osutada täna ja õhtul vaadata see isend üle?
Oleks tänulik ! :)

http://www.auto24.ee/2226081

Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.

Postitatud: K Apr 27, 2016 13:15
Postitas SoS
üks varasem kuulutus selle auto kohta http://www.auto24.ee/used/2151235

Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.

Postitatud: K Apr 27, 2016 13:34
Postitas chrismil
Kodanik väidab, et salong on terve, pildilt on selgelt näha, et juhiistmel on kate küljelt katki. Omast kogemusest tean öelda, et selle korralikuks saamine maksab 200€ tuuri. Lihtsalt infoks huvilisele :)

Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.

Postitatud: K Apr 27, 2016 13:54
Postitas Oliver777
Huvitaks just tehnilinepool ja mis seisus kere, pisiasjad pole hullu.

Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.

Postitatud: K Apr 27, 2016 19:56
Postitas petssol
chrismil,ära nüüd inimest ära ehmata,nii kallis see istmeparandus ka ei ole. Saab tunduvalt odavamalt. Kõik oleneb sellest,kui suur see töömaht on-pildi järgi otsustades ei ole midagi hullu.

Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.

Postitatud: K Apr 27, 2016 22:30
Postitas chrismil
Mhm, kindlasti saab odavamalt. Olen ise selline, kes tahab, et asjad oleks enamasti korras, kui ostja on samasugune, siis istme parandus on siiski kulutus :) See külg ei ole tegelikult nahast, tegemist on mingisuguse "vakstuga".

Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.

Postitatud: K Apr 27, 2016 23:33
Postitas entson
Udutule pirni vahetus on nii mahukas,et see vajab äramärkimist,selle asemel,et vahetada,minu kogemus sellise pisiasjaga viitab probleemile mingi muu pisiviguriga.

Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.

Postitatud: N Apr 28, 2016 10:01
Postitas skyline
Ega see udutule pirni vahetus sellel nii lihtne polegi, vaja lasta lahti üks polt põhjakattest, teine polt logari alumisest otsast, siis luuk lahti painutada. Kangutada lahti ühenduspistik, siis vabastada kinnitusvedru. Tagasi panekul pessa õigesse asendisse sobitada (kulub vandesõnu) jne. Facelift mudelil pole enam H1 pirni ja sellevõrra veidi lihtsam, aga eelneval mudelil omajagu tegemist.
Väga lihtsalt tehtav tõstuki peal, kanali peal juba veidi rohkem rabelemist ja ilma kahe eelneva olemasoluta väljas pikali auto all suht jama teha. Mina täitsa mõistan inimest, kes selle ühe läbipõlenud pirni pärast ei hakka ette võtma ekstra töökoja külastust kuna tööraha ületab kordades pirni maksumuse.
Minul kulus ise kahe pirni vahetusele kanali peal kokku ca pool tundi.

Mis istme külgnaha vahetust puudutab, siis oma kevadisest analoogsest kogemusest ütleks, et selle töö hind jääb pigem sinna 60-80 euro vahele.

Ja no auto on ju lõppude lõpuks ikkagi 12a vana juba, nii et ei saagi uut autot eeldada.

Saab 9-3 2.0T 129kw Tartus.

Postitatud: N Apr 28, 2016 18:03
Postitas entson
Sry panin veits puusse.