Olen mõelnud siis osta esimeseks autoks saab 900 classicu, aga kuna mul puudub üldiselt kogemus, siis kas keegi oskab mulle midagi sellisest isendist rääkida.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1931349
Saab 900 classic
Kõige lihtsam oleks vast viia auto kuskile saabidega tegelevasse ettevõttesse ostueelsesse kontrolli.
Klassikute kõige suuremaks probleemiks on rooste esimeste alumiste õõtshoobade juures. Kinnitused kipuvad läbi mädanema.
Klassikute kõige suuremaks probleemiks on rooste esimeste alumiste õõtshoobade juures. Kinnitused kipuvad läbi mädanema.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
No mida siin mõelda: turboklassik, sõidukorras, ülevaatusega ja alla 1000 euri+??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Nov 30, 2015 15:33
- Asukoht:
- Auto:
Upitaks teemat. Kas keegi on vahepeal ehk antud autot uurimas käinud? Ja ehk siis teab keegi juba midagi ka selle isendi kohta: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2244661
No mida siin mõelda: turboklassik, sõidukorras, ülevaatusega ja alla 1000 euri+??
Maanteeameti sõiduki taustakontrolli järgi ülevaatust sel pole.
To see the world, things dangerous to come to, to see behind walls, draw closer, to find each other, and to feel. That is the purpose of life.
Upitaks teemat. Kas keegi on vahepeal ehk antud autot uurimas käinud? Ja ehk siis teab keegi juba midagi ka selle isendi kohta: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2244661
Tollel autol küll turbot kapoti alt ei paista, tagaluugil ka kiri 900i
Samuti pole sel mootoril rihma, vaid kett, vbl on mõeldud genekarihma vms...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson